Wednesday, March 31, 2010

MAC Prep For Colour Collection - Review and Photos


על קולקציה כזו אומרים בגרמנית - Klein, aber fein. 
אני חושבת שהקולקציה הזו טרם הושקה בארצות הברית ובעולם הגדול, ומה רבה היתה הפתעתי לראות אותה היום על הסטנד אצלנו. הפתעה סופר נעימה, יש לציין.
מה כוללת הקולקציה?

פריימרים - 

Prep & Prime Face Protect SPF50 - הפריימר עם מקדם ההגנה של מאק, שעשו לו רה-לאונצ'ינג בקולקציה הזו. אני אישית לא אוהבת את המוצר, כי הוא מחצ'קן אותי בטירוף.
Prep & Prime Skin Brightening Serum - השם מדבר בפני עצמו, אבל למי שמתקשה - המדובר בסרום להבהרת העור, ונדמה לי שהוא נכנס לקולקציה הקבועה. לא נכנסתי לקרביים של המוצר הזה, מכמה סיבות - 
1. הוא יקר. 40 יורו לכמות של 30 מ"ל.
2. מנסיון עם הסדרה הזו של מאק - היא מחצ'קנת אותי.
3. קשה לי להאמין שריכוז החמרים הפעילים בסרום הזה גבוה מספיק.
4. אני כל כך מרוצה מהתוצאות של מוצרי La Mer, שאין לי שום כוונה להרוס הכל כדי לנסות מוצר טיפוח חדש.

צלליות - בקולקציה 3 צלליות.

Sorcery - חום-אדום כהה במרקם סאטין. צללית יפה, אבל תת-הגוון האדום שלה מאוד בולט והפריע לי.
Prepped For Glamour - דומה מאוד לסאטין טופ, רק מעט יותר כהה ממנה ופחות מבריקה. נדמה לי שהיא גם טיפטיפה פחות סגולה ממנה. המרקם הוא פרוסט, אבל היא לא מאוד מבריקה. צללית מדהימה ומאוד מומלצת!



Hey - אחת הצלליות הבהירות היפות ביותר שיצא לי לראות לאחרונה. נדמה לי שהיא כבר יצאה מתישהו, אבל אני לא זוכרת מתי. זו צללית אפרסקית בהירה, בעלת ברק ורוד ובמרקם וולוקס פרל. אני ממליצה מאוד שלא לפספס את הצללית הזו, כי היא מאוד מאוד מאוד חד-פעמית והורסת. התמונה יצאה קצת כהה, ובמציאות הצללית הרבה יותר בהירה.



גלוס - ה-שוס של הקולקציה הזו. אם תיקנו הקיץ רק גלוס אחד - רצוי שזה יהיה הגלוס הזה.
הגוון שלו נקרא Just add colour והוא בגוון ורוד פוקסיה. לגלוס הזה יש ברק ורדרד, אבל אין לו נצנצים. ברגע שראיתי את הגלוס הזה התלהבתי ממנו בטירוף, אבל לרוב אין לי שימוש לגלוסים בוהקים. מדוע? כי אני מעדיפה לרכוש שפתון בוהק ולהוסיף עליו גלוס במקום גלוס בוהק. אבל הגלוס הזה הוא משהו אחר לגמרי, כי הוא מדהים! לבשתי אותו מעל הליפסטיין הקורלי שלי, והתוצאה מושלמת. חבל שאני לא מצליחה להוציא תמונה נורמלית של המראה, אבל הוא הורס.  בגלל הגוון הבוהק, הייתי מציעה להניח אותו בעדינות ולא עם עודף חומר.
גם בתמונה הזו יש להוסיף קצת תאורה ולקחת בחשבון שהגוון הרבה יותר בוהק (כמו בתמונה בראש הפוסט).



בסך הכל קולקציה קטנה, אבל 3 המוצרים שרכשתי ממנה פשוט מושלמים ועושים לי הרבה יותר טוב בלב מכל שאר הדברים שרכשתי היום (חוץ מהסומק והביוטי פאודר, כמובן).


משמאל זה הגלוס, לידו הצללית הבהירה Hey (וחבל שבתמונה לא רואים את הברק הורדרד), לידה הצללית השניה (זו בעלת השם הארוך) וקיצוני מימין - סאטין טופ, על מנת שתוכלו לראות את ההבדל (המינימלי!) בין שתי הצלליות. ולא, לא מעניין אותי לשמוע שהן ממש ממש זהות. פשוט לא :)).

MAC Art Supplies Collection - Review and Photos

From top - Greengrease, Slick Black, Dirty, Zinc Zone, Undercurrent

עוד קולקציה מסקרנת מבית מאק. האמת היא, שידעתי בדיוק מה אני רוצה מהקולקציה הזו, והדבר היחיד שהפתיע אותי היתה העובדה שכן רכשתי שני ליפ סטיינס. אבל בואו נעשה סדר..

הקולקציה בעצם מחולקת לשני חלקים - עפרונות עיניים ועפרונות שפתיים. עפרונות עיניים יש משני סוגים ועפרונות השפתיים הם בעצם ליפ סטיינס.

Greasepaint Stick -

את הבכורה שלו עשה המוצר הזה בקולקציות 'סטייל בלאק' ו-'דיסקוורד'. אלו הם עפרונות עיניים עבים, עמוסי פיגמנט ועמידים מאוד, היכולים לשמש הן לתיחום והן לעישון. שמחתי מאוד לגלות שמאק מוציאים גוונים חדשים במהדורה מוגבלת, כי הייתי מעוניינת בגוונים יותר נקיים ושימושיים. חוץ מהגוון השחור, כל הגוונים בעלי ברק. הם גם כולם כהים וכולם די קרובים לשחור. 
Zink Zone - אפור מטאלי כהה מאוד. 
Greengreese - גוון ירוק-יער כהה. הברק מוזהב.
Slick Black - שחור.
Charred Mauve - סגול כהה. היות וכבר יש לי סגולים מהקולקציה הקודמת - ויתרתי.
Brown, now - אדום-חום כהה מאוד. 
Below Ground - ברונזה בהיר יחסית. אני חושבת שזה הגוון הבהיר ביותר בכל הקולקציה.
Uniformly Blue - כחול כהה, כמעט שחור. יפה מאוד לדעתי, אבל כבר יש לי כחול דומה מהעבר.
Dirty - חום-אפור כהה, מהמם! 

האמת היא, שהמוצר הזה אינו מוצר חובה. מי שמסתדרת עם עפרונות עיניים רגילים לא ממש צריכה אותם. אין פה שום גוון שטרם ראינו בעבר. אני רכשתי אותם, כי לדעתי הם שודרגו מאז הפעם הקודמת והברק הפעם יותר עדין. זהירות - העפרונות האלו מאוד רכים וכבר במהלך הסווצ'ים החוד של חלקם נשבר (לא נורא, יש מחדד בקצה השני).



From top - Greengrease, Slick Black, Dirty, Zinc Zone, Undercurrent


Pearlglide Intense Eye Liner -

סוג נוסף של עפרונות עיניים, שכבר יצא בעבר. העפרונות האלו מאוד רכים, נוחים לטשטוש, בעלי פיגמנט הגון ועמידים. יש בהם נצנצים, והנצנצים בולטים. חלק מהגוונים בקולקציה הנוכחית הופיעו בעבר, ונדמה לי שרק 2-3 מהם חדשים. אני אישית לא מתה על הנצנצים שלהם, אבל בכל זאת רכשתי את הגוון הירוק, כי הוא כזה מהמם.
Industrial - כחול בהיר, לדעתי לא מאוד מרשים.
Almost Noir - גוון חציל כהה מאוד.
Desiner Purple - גוון סגול בינוני, לדעתי קצת אנמי. 
Black Line - שחור בעל נצנוץ מוזהב. זה בהחלט הגוון היפה ביותר בקולקציה.
Undercurrent - ירוק-כחול הורס.
Petrol Blue - כחול נייבי כהה מאוד. גוון מאוד יפה.


From top - Slick Black, Greengrease, Slick Black, Dirty, Zinc Zone, Dirty, Undercurrent



Pro Longwear Lipstain Marker -

מוצר חדש לחלוטין. המדובר בעטים, שהם בעצם ליפ סטיין. מה זה ליפסטיין? זה כתם צבע על השפתיים, שאמור להיות עמיד מאוד. כשבאים לבחון את המוצר הזה צריך לקחת בחשבון, שהוא לא אמור לעמוד בפני עצמו. כלומר, טרם פגשתי ליפסטיין שנראה טוב סולו על השפיים, אלא אם כן זה למטרות צילומים. הליפ סטיין אמור לתת עומק ועמידות למה ששמים מעל. הבעיה עם רוב הליפ סטיינים היא שהם מייבשים מאוד (ולכן רצוי להוסיף מעליהם ליפ קונדישנר), הם לא נראים אחיד על השפתיים והם מדגישים יובש. 
היות ואני לובשת את המוצר הזה על השפתיים כבר כמה שעות, הנה מספר תובנות - 
1. המוצר לא סופר דופר עמיד. כלומר, אכילה ושתיה כן פוגעים בעמידות שלו, אם כי במידה מינימלית. 
2. קשה מאוד להסיר את המוצר במלואו מהשפתיים. לכן, גם אם הסרתן איפור עם שמן הידרופילו, קחו בחשבון שקצת מהליפ סטיין יישאר לכן על השפתיים.
3. הוא כן מדגיש יובש, אבל הרבה פחות ממוצרים דומים. 
4. אפשר להגיע איתו לאחידות די נחמדה על השפתיים, אבל אל תצפו לכך שהוא ייראה אחיד כמו שפתון. על השפתיים שלי היה קשה מאוד להגיע למצב שהגוון יימרח עליהן בצורה אחידה לחלוטין. עדיין - זה סביר. 
5. בגלל שמדובר פה בטושים, ההנחה קצת מוזרה. אבל הטושים די נעימים על העור ואותי אישית לא הטרידו.
6. הסעיף המעניין ביותר - ייבוש השפתיים. אני מוצאת שהמוצר הזה פחות מייבש מליפ סטיינים אחרים. מבחינתי, הוא לא יותר מייבש מכל שפתון עמיד אחר, ואולי אפילו פחות. מעליו שמתי ליפ קונדישנר וההרגשה מעולה. אני חושבת ששפתון מאט של מאק (ללא ליפ קונדישנר מעל) הרבה יותר מייבש. אני מניחה שזה מאוד אישי ואולי בנות אחרות ירגישו אחרת על השפתיים - אבל לדעתי השד לא כל כך נורא כפי שחשבתי. 

ועכשיו לשאלת הגוונים.. אני לא אפרט פה את כל הגוונים, כי רובם מאוד כהים על סקלת האדום-חום (מלבד יוצא דופן ורוד אחד). אני בחרתי שני גוונים, שלדעתי הם השימושיים והיפים ביותר - 
Full Of Flare - קורל-אדום מהמם.
Tomorrow's Coral - גוון דובדבן הורס.
שני הגוונים האלו הם גוונים קלאסיים של Lip Stain והם יעניקו לכם את המראה של 'הרגע אכלתי ארטיק תות/דובדבן'. היו עוד כמה אדומים, אבל הבחירה בעצם היתה מאוד קלה.
בעצם, היה גם גוון בהיר אחד - Point of view. הגוון הזה היה כמעט בגוון השפתיים שלי, ולכן לא ראיתי טעם לרכוש אותו.

Top: Tomorrow's Coral. Bottom: Full of Flare


Left: Tomorrow's Coral. Right: Full of Flare



בסך הכל אני מרוצה מהמוצר החדש הזה של מאק, אבל אני מציעה לכן שלא לקנות יותר מ-1-2 גוונים ולראות איך הוא מרגיש עליכן.


Top: Tomorrow's Coral. Bottom: Full of Flare

MAC Give me Liberty of London Collection - Review and Photos


אחת הקולקציות היותר מעניינות של מאק בתקופה האחרונה הושקה אצלנו היום. בתמונה למעלה - האריזות. אני מודה ומתוודה שאני לא מכירה את הסיפור שמאחורי הקולקציה, אבל אתם יכולים לקרוא אותו ברשת. בכל אופן, מדובר בשיתוף פעולה של מאק עם הדפסים לונדונים מפורסמים. מעולם לא קניתי מוצרים רק בגלל האריזה שלהם, והקולקציה הזו אינה יוצאת דופן. אישית, כל האריזות האלו מקושקשות מדי עבורי והייתי מעדיפה לרכוש את המוצרים באריזה הרגילה. מה שכן - אין ספק שהאריזה המיוחדת תעלה את שווי המוצרים באיביי, בעתיד.



הקולקציה כוללת:

צלליות - 5 צלליות, כאשר אחת מהן היא צללית קבועה. 
Give me liberty of london - צללית ורודה מאט. זה ורוד יותר כהה מיוגורט, דומה מאוד ברמת הכהות לצללית הורודה מקולקציית הבארבי. לדעתי צללית מאוד יפה ושימושית.
Free to be - צללית קורלית מעלפת, שהיא חלק מהליין הקבוע. היות וקניתי אותה לא מזמן, נדמה לי שהעליתי תמונות שלה.
Dame's Desire - צללית בגוון סגול-חם, שהופיעה כבר בקולקציית דיים עדנה. לדעתי זו הצללית הכי חלשה בקולקציה הזו.
Bough Grey - באתר של מאק היא מתוארת ככחולה-אפורה, אבל לדעתי יש לה דווקא תת-גוון ירוק בולט. צללית מאוד יפה במרקם סאטן, אבל קצת קשה להוציא ממנה פיגמנט הגון.
Birds & Berries - הצללית היפה ביותר בקולקציה, במרקם וולוקס פרל. הגוון הוא כחול-פטרול, בעל תת גוון ירוק בולט. מעלפת ביותר, ואף על פי שזו אינה צללית ליום יום, לדעתי לא כדאי לפספס אותה. הנה תמונה שלה - 



שפתונים - 4 שפתונים.
Peachstock - גוון כתום בז'י, בעל תת-גוון צהוב בולט. אחת השפתונים הפחות יפים שראיתי במאק לאחרונה, אם כי זה גוון די נדיר.
Ever Hip - זה הגוון היפה ביותר בקולקציה הזו, לדעתי. המדובר בקורל בהיר במרקם קרימשין.
Blooming Lovely - סגול-אפור בהיר יחסית, שנראה על השפתיים קצת מוזר.
Petals & Peacocks - האמת היא, שזה שפתון הורס ובעל פיגמנט מעולה. ורוד-מגנטה בוהק ביותר, פחות אדום מ-Girl about town, למשל. 

גלוסים - גם פה, 4 במספר.
Frankly Fresh - גוון ורוד-חום מעושן, שלא מחדש הרבה.
Perennial hight style - גוון קורל מהמם, דומה מאוד לשפתון Ever Hip.
English Accents - סגול-ורוד בינוני, לא מאוד מקורי.
A different groove - סגול כהה, שגם לא חידש לי כלום.

סמקים
Dirty Plum - סגון כהה במרקם מאט. זהו סומק קבוע בפרו, ונדמה לי אפילו שיש לי אותו בבית.
Prim & Proper - זוכרים את The perfect cheek? אז הסומק הזה מאוד דומה לו, רק יותר כהה. אם אתם קונים רק שני מוצרים מהקולקציה הזו, אני מצפה שהסומק הזה יהיה המוצר השני. גם אם הוא לא נראה מאוד מרשים באריזה שלו - קחו אותו איתכם הביתה לפני שידביקו עליו sold out. בבית כבר תבינו מה הדבר הזה יודע לעשות. הגוון הוא גוון טבעי, במרקם סאטן.



ביוטי פאודר - אריזה עם מראה, יפה!
בקולקציה הזו יש ביוטי פאודר אחת במרקם סאטני, והשניה עם ברק. האמת? שתיהן הורסות.
Summer Rose - ביוטי פאודר שהופיעו לא מזמן בקולקציית 'פינק רומנס' (נדמה לי שזה היה השם), והגוון שלה הוא ורוד-סגלגל בהיר. צריך להבין, שהפיגמנט די חלש, אבל אם מניחים את הפודרה הזו מעל סומק קרמי בגוון דומה - מתקבל מראה עדין ומחמיא.
Shell Pearl - מה כבר לא נאמר על הפודרה הזו? לדעתי - זו הביוטי פאודר היפה ביותר של מאק ever. לא היתה ולא תהיה עוד אחת כמוה. כבר היו לי שתיים כאלו בעבר - אחת הלכה לאמא והשניה נשברה. לשמחתי, היום היתה לי הזדמנות לתקן את המעוות. הגוון הוא אפרסק-ורדרד בעל ברק מוזהב עדין. המוצר הזה מסוגל לשדרג כל סומק וגם להעניק ברק כללי לפנים. אם אתם קונים רק מוצר אחד מהקולקציה - זה המוצר. הנה תמונה של הפלא - 



לקים -
מי שעוקב אחרי יודע שאני לא מעריצה גדולה של הלקים של מאק, אבל בקולקציה הזו היה גוון אחד נדיר ביופיו, שחייב קניה. 
Vestral White - לק לבן, שכבר הופיע בקולקצייה הלו קיטי. לא התלהבתי.
Blue India - לק קרמי בגוון כחול-ירוק, דומה מאוד לצללית שרכשתי.



בנוסף, היו בקולקציה כל מיני תיקים וגם צעיף. כאמור - הקישקושיאדה הזו לא בשבילי.

אספתי לי 8 מוצרים, וניגשתי איתם לקופה. גם אני וגם המוכרת מאוד הופתענו כשהמחשב לא נתן לי הנחת מאפר על המוצרים. מסתבר, שזו איזו קולקציה סופר אקסקלוסיבית, ולכן על כל המוצרים אין הנחת מאפר. אולי בארצות אחרות זה אחרת, אבל ככה זה בגרמניה. התעצבנתי והחלטתי לוותר על 2 צלליות (הורודה והאפורה) וגם על שפתון וגלוס (הקורלים). שתבינו, זה לא העניין של לשלם עוד כמה גרושים על המוצרים, אלא עניין של עקרון. אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם יותר, רק כי מאק החליטו לעשות את הקולקציה הזו 'אקסקלוסיבית'. אני, כאמור, לא צריכה את האריזות ואת הקשקושים. האמת היא שרציתי לוותר גם על הלק ועל הצללית היחידה שכן רכשתי בסוף, אבל על זה הייתי מצטערת. גם ככה די מרגיז אותי שנאלצתי לוותר על השפתון ועל הגלוס, והנחמה היחידה שלי היא שאני אמצא אותם בקרוב מאוד הרבה יותר בזול. על הסומק ועל הביוטי פאודר לא הייתי מוותרת בעד שום הון שבעולם, כי הם באמת שווים כל גרוש. 

ולסיום - סווץ'. משמאל זו הצללית, אחריה הסומק, אח"כ הסומק ומעליו הביוטי פאודר ואחרונה חביבה - הביוטי פאודר לבדה. על היד בקושי רואים אותה, אבל על הפנים היא נותנת אפקט מדהים! 



Monday, March 29, 2010

NARS Purple Rain Nail Polish


כהזדהות עם מזג האויר פה, נבחר לק בשם Purple Rain.
ואולי זה המקום להסביר את הליך בחירת הלק כל פעם מחדש. מי שחושבת שזה פשוט - טועה. כשיש 3 לקים בבית אין הרבה מקום ללבטים. זה או הראשון, או השני, או השלישי. היות וברוב המקרים כל השלושה גם די דומים, הבחירה לא מאוד קשה. אבל מה קורה כשיש 300 לקים בבית, ש-50 מהם טרם ניסיתי? בגלל בעיות אכסון אין לי אפשרות לראות את כל הלקים מול העיניים (עם כל הכבוד לכל הבנות שבנו 'מדפים' ללקים שלהם - אין לי כוח לנקות מזה אבק) והדילמה הראשונה שלי היא איזו קופסא להוציא היום. לרוב זו תהיה אחת מהקופסאות החדשות, אבל לפעמים בא לי דווקא על לק ישן יותר, ואז צריך להוציא קופסא מלמטה. עכשיו כבר צמצמתי את הבחירה ל-50 לקים, בערך. אבל זה עדיין הרבה.. אם יש לי ארוע מסוים, שמצריך לק בהיר - אבחר את אחד הבהירים. אם מתוכנן בילוי פרוע (הו, איפה הימים?) - זה מן הסתם יהיה לך כהה עמוס נצנצים. אם ממש חורפי ואפור בחוץ (300 ימים בשנה..) - כנראה שזה יהיה אחד הכהים. בימי שמש סביר להניח שאבחר בלק בגוון לבנדר או קורל. אבל עדיין - הבחירה תמיד תמיד קשה. לרוב, אני מסננת 3 לקים מכל השאר, לוקחת אותם איתי לסלון, ומחליטה ממש בדקה ה-90, ספונטנית.

טוב, איפה היינו? אה, 'פרפל ריין'. אני חושבת שהלק הזה שייך לקולקצית האביב של NARS, אבל אולי אני טועה וזו היתה קולקציית החורף. המדובר בגוון סגול כהה, אבל לא מאוד כהה, כי עדיין רואים שמדובר בגוון סגול. מה שמיוחד בגוון הזה הוא, שקשה להגדיר אותו כ-'חם' או 'קר'. הברק שלו מכיל גוון כחול בולט, אבל גם אדום. אני מניחה שלא יראו את זה בתמונות, אז תצטרכות להאמין לי. 

המריחה מאכזבת משהו. נתחיל מזה, שהמברשת מחוברת לריבוע הגדול הזה שרואים בתמונה. אמנם הוא עשוי מחומר לא מחליק (מרקם זהה למרקם של שאר מוצרי NARS), אבל היד שלי קטנה מדי על מנת להחזיק את המברשת יציבה, בעיקר כשאני מורחת לק על יד שמאל (אני שמאלית, ולכן יד ימין תמיד יוצאת יותר טוב וזו גם הסיבה שלרוב אני מצלמת אותה). הריבוע הגדול גם מסתיר את האור, כך שעובדים חצי על עיוור. המברשת בגודל ממוצע (משהו בין ESSIE ל-OPI) וקל לעבוד ולדייק איתה (לא היתה ולו מריחה אחת על הקוטיקולה). מה שכן, המרקם של הלק מעט בעייתי - הסמיכות/צמיגות שלו מאוד מדוייקת וטובה, אבל צריך לקחת כמות די גדולה של חומר על המברשת, כי הלק מתייבש בשניות ואם צריך להוסיף קצת חומר - הלק כבר צמיג מדי ונוצרים פסים. לכן השכבה הראשונה לא יצאה לי אחידה. בשכבה השניה כבר העמסתי כמות הגונה של חומר, ונזהרתי שלא לעבור על אותו האיזור פעמיים, כי המרקם לא סלחני במיוחד. אני בטוחה שמי שעובדת הרבה עם לקים מבינה על מה אני מדברת. ומי שלא מבינה - כנראה שלא ניסתה מספיק לקים בחייה. 

יחסית ללקים עם ברק - התוצאה יוצאת די אחידה ומשביעת רצון. 2 שכבות יוצאות אטומות לחלוטין.

בסך הכל אני חושבת שהגוון של הלק מקסים והורס, רק חבל שהוא לא מאוד כייפי למריחה. 


Sunday, March 28, 2010

Guerlain Terracotta 4 Seasons 02 Brunettes - Review and Photos


מי לא אוהב ממתקים? אני בטוח אוהבת..
המוצר הזה הוא ממתק. זאת אומרת שלא ממש צריך אותו על מנת לשרוד, אבל הוא טוב בשביל הנשמה. 
זהו ברונזר, חלק מקולקציית הברונזרים השנתית של גרלן. למי שלא יודע, גרלן ידועה בסדרת הברונזרים שלה, הנקראת Terracotta. כל שנה רוב המוצרים חוזרים על עצמם, חוץ ממוצר או שניים, שיוצאים במהדורה מוגבלת. והמוצר הזה הוא כזה. 
הברונזר הזה נקרא '4 עונות' ומספיק להסתכל עליו כדי להבין מדוע. הרעיון הוא שבעונות שונות של השנה ניתן להשתמש בגוון אחר. המוצר הזה מגיע בשתי גרסאות - 01 Blondes ו-02 Brunettes. ההבדל ביניהם נורא פשוט - המוצר לבלונדיניות הינו בעל תת-גוון אדום-חם, ואילו המוצר לברונטיות הוא בעל תת-גוון יותר אפור וקר. אין הבדל מבחינת כהות בין שני המוצרים.

הברונזר מגיע באריזה מפוארת, כיאה למוצר שעולה 65 יורו (עבור כמות של 10 גרם). כן, כן, 65 יורו. האמת היא שלא שאלתי בחנות כמה הוא עולה, ורק כשהגעתי הביתה גיליתי. התלבטתי קשות אם להחזיר או להשאיר, אבל אז ספרתי עד 3 ו.. טבלתי בתוכו מברשת (ההסבר למחיר הוא מעין חלקיקי זהב, המקנים למוצר זוהר פנימי. שיהיה.).

מה הדבר הזה יודע לעשות? הוא יודע לעשות הצללות (עם הגוון הכהה ביותר) והוא יודע להיות סומק מקסים (עם הגוונים היותר בהירים). הוא גם יודע להקנות לפנים מעין מראה שזוף, שזה בעצם מה שברונזר אמור לעשות. המרקם של הברונזר הזה סופר עדין ומשיי, וקשה מאוד להגיע למצב של העמסת יתר. קל מאוד לטשטש אותו וקל מאוד לבנות כיסוי בהדרגה. אני מוצאת שרק הגוון הכהה ביותר (הימני התחתון) טוב להצללות, כי רק הוא 'קר' מספיק לטעמי.
לא ראיתי את חלקיקי הזהב ולמוצר הזה אין ברק. הגימור סאטני-מאט. בסווצ'ים ניתן לראות שההבדל בין הגוונים לא היסטרי, אבל זה בעיקר בגלל שמהגוונים הבהירים הנחתי כמות יותר גדולה (טיפשי, אני יודעת).
הרבעים גדולים מספיק על מנת שיהיה ניתן לטבול מברשת בכל רבע בנפרד, אם רוצים. 
לברונזר יש ריח די דומיננטי ויוקרתי של 'בושם של קונצרטים', אבל הוא נעלם אחרי המריחה. לי זה לא הפריע, אבל מי שרגישה צריכה לקחת זאת בחשבון.



אישית, התאהבתי במוצר הזה מיידית. אבל ברור לי שהוא ממתק, ולא מעבר.

Saturday, March 27, 2010

SKINDINÄVIA Makeup finishing spray and Bridal makeup finish - Review


SKINDINÄVIA זו חברה, המייצרת סוגים שונים של ספריי גימור לאיפור. אני נתקלתי בהמלצה חמה על מוצרי החברה בסרטון של אחת הגורואיות ביוטיוב ומיד ביצעתי הזמנה. המוצרים אינם יקרים והמשלוח לכל העולם הוא חינמי. אני כבר לא זוכרת על איזה שני מוצרים היא בדיוק המליצה (וזה גם לא משנה, כי היא קיבלה את המוצרים בחינם), אבל אני קניתי 2 מוצרים אחרים - 
Makeup finishing spray - הספריי המקורי, מיועד לעור מעורב-שמן. על הבקבוק מצויין שמדובר בספריי חסר משקל, האמור להחזיק את המייקאפ, צלליות, קונסילר וסומק במקומם לאורך כל היום. 
באתר מפורטת הטכנולוגיה בה החברה משתמשת במוצרים שלה, כך שלא אחזור עליה פה. בכל מקרה, הספריי אמור לשמור על האיפור מפני נזילות, מריחות ואיבוד צבע.

Bridal Makeup Finish - מוצר מאוד דומה, אלא שהוא אמור להיות מעט יותר חזק. הוא עוזר במניעה של מריחות כתוצאה מדמעות, זיעה וכן מונע הצטברות איפור בקפלים.



עוד בסדרה לעור מעורב-שמן: ספריי למניעת ברק, המומלץ למניעת הברקות באיזור ה-T וכן ספריי לריקודים. קיימים גם מוצרים לעור רגיל או יבש. כל מוצרי החברה הם oil-free וגם אינם מכילים פרבנים, שזה חיובי ביותר. הם לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים וכל המוצרים מיועדים גם לעור רגיש.
את הספריי משפריצים על כל הפנים עם עיניים סגורות, כאשר יש להקפיד שהחומר לא יחדור לעיניים (שזה כבר פרדוקס קטן בעיניי - איך המוצר אמור לשמור על עמידות הצלליות אם צריך להימנע ממגע עם העין?).

ואחרי ההקדמה הארוכה אני חייבת לומר שנורא רציתי ששני המוצרים האלו יעבדו עבורי - אבל הם לא. אולי העור שלי במצב טוב מדי כרגע, אולי תנאי מזג האויר הנוחים לא מאפשרים לבחון אותם היטב, אבל לא שמתי לב לשום שינוי לטובה בעמידות האיפור אחרי השפרצת המוצרים.
צריך להתיז את המוצרים ממרחק כזה, שלא יהפכו את האיפור לבוץ, אבל שמצד שני יגיעו לפנים. אצלי זה היה משהו כמו יד חצי מתוחה. החומר מתייבש מהר, ו.. זהו בעצם.


כל אחד מהמוצרים נוסה בערך 5 פעמים, תמיד עם המייקאפ הקבוע שלי (שהוא כרגע הלאסטינג סילק של ארמאני) ובמזג אויר מאוד מאוד נוח. אולי אני בעצם צריכה לנסות את המוצרים האלו בקיץ, ולא בחורף. ואולי בכלל במהלך תחרות ריקודים. אבל בתנאים בהם המוצרים נוסו - לא שמתי לב לשום הבדל בעמידות המייקפ. בפעם האחת בה ריססתי מקרוב מדי האיפור אפילו הפך לבוצי, כך שכדאי להיזהר.


אני חייבת לציין, שעד היום שום מוצר בסגנון הזה לא ממש עבד עליי. לא הפיקס פלאס של מאק, וגם לא המיסט של מייקאפ פור אבר. כך ששני המוצרים החדשים נמצאים בחברה טובה מאוד, של מוצרים שלא ממש ממלאים את הייעוד שלהם (אל דאגה, כן מצאתי שימוש לפיקס פלאס, אבל הוא אינו השימוש המקורי).

Thursday, March 25, 2010

China Glaze Heli-Yum Nail Polish


נכון שהגוון הזה מהמם?
האמת היא, שכשקיבלתי אותו חשבתי שהגוון צעקני מדי. אבל כשלבשתי אותו היום הבנתי שהוא ממש לא (הכל יחסי, כן?).
המדובר בלק מקולקציית Up & Away של צ'יינה גלייז, שזו קולקציה די מוצלחת לדעתי. הגוון הוא פוקסיה עמוק, אבל לא ממש בוהק.
המריחה של הלק הפתיעה אותי, כי המרקם של הלק הזה פחות סמיך מהמרקם של הלקים האחרים מהקולקצייה הזו. או שאולי מזג האויר הנעים הוא הגורם? בכל מקרה, היה ממש נוח למרוח אותו, וחוץ מפאשלה קטנה אחת (בגלל טלפון שהבהיל אותי) עבר ללא תקלות.
שכבה אחת היתה כמעט אטומה לגמרי, ושתי שכבות נתנו תוצאה אחידה ומושלמת.

גוון קייצי מקסים ומומלץ!


Wednesday, March 24, 2010

Chanel Rouge Coco Lipsticks Take 2 - Photos and Review


טוב, הרי היה ברור שאחזור לדוכן של שאנל ואחפש לי עוד גוונים מקולקציית ה-COCO החדשה. אז מצאתי שני גוונים - העליון בתמונה הוא 02 Perlé והתחתון הוא 09 Organdi Rose.
02 הוא אחד הגוונים היותר בהירים בקולקציה, ואני יכולה להגדיר אותו כבז'-ורדרד. על השפתיים הוא מתקבל כגוון טבעי ביותר, מעין בז' עם מעט ברק.
09 הוא גוון ורוד, ועל השפתיים הוא מתקבל ורוד מעושן. 
לשני השפתונים האלו יש ברק מוזהב עדין מאוד, שבפוסט הקודם הגדרתי כ'לא לפה ולא לשם'. טוב, בינתיים קצת התרגלתי אליו והוא אכן נותן לשפתונים האלו יותר עומק, אבל הוא עדיין לא מאוד בולט.



בתמונת הסווץ' ניתן לראות בבירור, שלשלני הגוונים האלו יש פיגמנט טוב (כמו לכל השפתונים בקולקציה!) ושהצבע יוצא מאוד שבע ואחיד.
אני מודה ומתוודה, ששני השפתונים האלו לא ממש מדהימים בעיניי. קניתי אותם כי מאוד רציתי עוד גוונים מהליין הזה, אבל לא 'עפתי' עליהם.

השפתונים האלו העסיקו אותי רבות בימים האחרונים. ולמה? כי כל העולם ואחותו פשוט נפלו שדודים לרגלי היצירה החדשה מבית שאנל. ואני? לא כל כך. והגעתי למסקנה המתבקשת..
מה שמטעה אותי הוא הגוונים של השפתונים. אני לא אוהבת לראות על עצמי גוונים כהים, לא מסתדרת עם כל הורודים המאוד כהים ועם כל האדומים הבוהקים. והקולקציה הזו עמוסה בגוונים האלו.. קחו למשל את הגוון שסנדרה בולוק לבשה בטקס האוסקר - פאריס (הו, פאריס!).. אז עליה זה נראה מעולה לאותו הארוע, אבל אני לא רואה את עצמי (או לצורך העניין כל אשה אחרת שאני מכירה) באמת לובשת אותו. זה גוון מדהים על שפתיים מושלמות ולארוע שכזה, אבל בינינו, כמה פעמים בשנה לובשים גוון כזה? וזוהי רק דוגמא אחת, כי הליין של השפתונים האלו עמוס לעייפה בגווני אוסקר שכאלו. 
לשפתונים האלו יש קטע, כי לשמות ולמספרים יש משמעות הקשורה לבית שאנל. למשל: מספר 18 נקרא Rouge Noir, וכל חובבת לקים ממוצעת יודעת שאלו גם השם והמספר של הלק האדום-שחור האלמותי של שאנל, שבעצם התחיל טרנד. המשמעות של Paris ברורה לחלוטין, וגבריאל היה שמה האמיתי של גברת שאנל. ויש עוד..

לסיכום, המריחה של השפתונים האלו קלה ואחידה מאוד, המרקם מאוד נעים וקל על השפתיים והפיגמנט בהחלט ראוי לשמו. הכיסוי שלהם כמעט מלא והעמידות בהחלט מרשימה. הגוונים הכהים פשוט נראים מעולה על השפתיים הנכונות, טוב מכל שפתון אחר. זהו בהחלט מוצר מאוד מאוד איכותי, אבל צריך לאהוב גוונים בוהקים ובעלי נוכחות כדי ממש להתאהב בו.

Guerlain Rouge G de Guerlain Le Brillant B21 Bianca - Review and Photos


בשבוע שעבר סקרתי פה שפתון אחר מהסדרה הזו (ניסיתי להכניס לינק ישיר, אבל זה מפיל לי את הדפדפן), והיות והאהבה שהתפתחה ביני לבינו היתה כזו מדהימה, החלטתי להקריב 39 יורו נוספים על מנת לרכוש לי גוון נוסף.

הגוון החדש הוא Bianca, והוא גוון קורלי מהמם, מאוד מאוד מדויק ונכון. מה זאת אומרת מדויק? זה אומר שהוא לא אדום מדי, לא ורוד מדי, לא כתום מדי. בדיוק באמצע. 
כמו השפתון הקודם שסקרתי פה, גם פה המרקם די לחותי, אבל יש לי הרגשה שהפיגמנט של השפתון הזה מעט יותר חזק. על השפתיים מתקבל מראה מחמיא מאוד, טבעי, יומיומי. הוא מאוד נעים ולא מרגיש כבד. הוא גם לא מייבש את השפתיים אלא שומר על הלחות שלהן.
לגבי העמידות - שוב, צריך לקחת בחשבון שלא מדובר פה בשפתון שאמור להיות עמיד. עליי אישית הוא עמיד כל עוד אני לא אוכלת, למשל. בזמן האוכל הוא יורד ועל השפתיים נשאר גוון אדום-ורוד לא מי יודע מה מחמיא. מצד שני, אם אני הולכת למסעדה, אז ברור שאני לוקחת איתי את השפתון בתיק על מנת לחדש אותו.



כנראה שלעולם לא אשבע ממוצרי השפתיים של גרלן, אבל השפתון הזה באמת באמת מדהים!

MAC Viva Glam Cyndi Lustre - Photos and Review


לכל מי שלא מכיר - ויוה גלאם היא סדרת שפתונים וגלוסים של מאק, שכל ההכנסות מהמכירות שלהם מוקדשות למאבק באיידס. אין הנחות על המוצרים וגם לא ניתן לקבל אותם במסגרת Back 2 MAC.

השנה, מאק יצאו עם שני שפתוני ויוה גלאם במהדורה מוגבלת. זה שעשה קצת יותר רוח הוא השפתון הנושא את שמה של ליידי גאגא, ואילו השפתון של סינדי לאופר נשאר קצת בצל. 
אישית, מאוד לא אהבתי את השפתון של ליידי גאגא. מעין ורוד בייבי בהיר, שכמעט ולא יחמיא לאף אחת. בנוסף, אני חושבת שהוא לא מאוד מקורי ושבכל קולקצייה בערך יוצא משהו דומה. לעומת זאת, מאוד אהבתי את השפתון של סינדי לאופר.

הגוון של השפתון הוא בעקרון אדום, אבל הוא בהחלט מכיל נגיעה ורודה. המרקם הוא לאסטר הלחותי, ללא תוספת נצנצים. במריחה על השפתיים שלי הגוון הורוד מודגש יחסית, כך שלא הייתי מגדירה את השפתון הזה כאדום נטו. להפתעתי, ולמרות שהמרקם הוא לאסטר, רמת הכיסוי היתה די גבוהה. עמידות של שפתון זה דבר מאוד אישי, עליי יש לו עמידות טובה מאוד. 



אישית מאוד אהבתי אותו ואני מאוד ממליצה, אם עדיין תוכלו להשיג.

MAC Too Fabulous Creemsheen Glass - Photos and Review

From top to bottom: Loud & Lovely, Deelight, Double Dare

קולקציית Too Fabulous של מאק זו קולקציה המכילה 9 גלוסים במרקם קרימשין גלאס (כולם יכנסו לקולקציה הקבועה), 6 תוחמי שפתיים (5 מתוכם מוגבלים, השישי קבוע) ועוד 6 סמקים מינרלים, מוגבלים.

אישית, לא התלהבתי מהסמקים. הם לא מספקים לי שום חידוש ומראה הפאזל שלהם לא גרם לי לרצות לרכוש אותם. את תוחמי השפתיים המוגבלים רכשתי, כי הגוונים באמת חדשים ושימושיים (ועל כך בפוסט נפרד), ומהגלוסים רכשתי 3 גוונים.

את הגלוסים בגוונים Boy bait ו-Partial to pink יש לי כבר מאז שהם יצאו בפעם הראשונה, ואני מאוד אוהבת את המרקם שלהם. המרקם מאוד נעים על השפתיים, לא כבד, לא דביק, ועדיין עמיד יחסית. אני גם אוהבת את הברק המיימי הנקי שלהם. החסרון של שני הגוונים הנ"ל הוא שהפיגמנט שלהם מאוד מאוד חלש ועליי אישית בקושי נראה. 
מבחינה של הגוונים החדשים מאוד אהבתי (בנוסף על אלו שרכשתי) גם את Just Superb, אבל הוא דומה מאוד לאלו שכבר יש לי, אז ויתרתי. גם האחרים יפים, אבל היות והם נכנסים לקולקציה הקבועה, אין מה למהר לרכוש.

הערה קטנה - כמות החומר בגלוסים מאוד קטנה, ואל תתפלאו אם אחרי שבועיים של שימוש חצי מהמוצר ייגמר. ככה מאק רוצים, כנראה..

הגוונים שרכשתי הם:
Loud & Lovely - בטיובה הוא נראה גוון ורוד בזוקה, אבל על השפתיים הוא מתקבל הרבה הרבה יותר טבעי. לדעתי גוון מהמם, המוסיף קצת חיים לשפתיים, אבל מבלי לזעוק לשמיים.
Deelight - גוון טבעי הורס! ורוד מעושן קלאסי, דומה מאוד ל-Ample pink אבל מעט יותר ורוד ממנו. אני מאוד מאוד אוהבת אותו ומרוצה מהקניה שלו.
Double Dare - הגוון הכי מפתיע בקולקציה הזו, כי הפיגמנט שלו פשוט חזק וכמעט אטום על השפתיים. זהו אדום-ורוד כהה וגם על השפתיים הוא יוצא כהה. עוד גוון מנצח, לדעתי.

From top to bottom: Double dare, Deelight, Loud & Lovely

בסך הכל המלצה חמה חמה, למרות הכמות הזעומה. 

Bobbi Brown Natural Finish Long Lasting Foundation SPF15 - Review


A new Foundation by Bobbi Brown.

"Lightweight, oil-free foundation with all day wear. For Normal to Oily skin... natural, semi-matte finish... Stays fresh through heat and humidity... Absorbs excess oil to reduce shine... Helps reduce the appearance of pores".

This Foundation launched here in Germany on Saturday, and I got it in the shade sand 2. 
There are 20 available shades, and all look yellow-based (some look even a bit to yellowish). The only shade that didn't look yellow was cool beige (3.25). The range includes some very very light shades, so even women with very pale skin could get a good match. Since my perfect match with the "Skin Foundation SPF15" is sand, I thought the best thing would be to take the same shade. Well, I was wrong. The "Skin Foundation (SF)" sand in notably darker than the "Natural finish Foundation (NFF)" sand. So my first advise would be to get a new match. The NFF 'sand' is a bit too light on me. It is ok for now, but I will have to get a darker shade for summer. 

The Foundation is packed in a glass bottle with a comfortable pump. 30 ml cost is Germany 40€.

Application - Very easy to apply with my 187 brush. The only problem was, that it looked quite cakey and chalky on my nose, where my skin always seems to be dry. No matter what I did, it didn't look good on dry areas. I guess this foundation is probably not the perfect one for MY skin, but it might be perfect for oily skin or humid weather. I have combination skin with no visible dryness, but NFF looked very dry on my nose/chin.
This foundation is lightweight, very comfortable on the skin. 

Coverage - Sheer coverage. I tried to build a higher coverage, but it didn't really cover more. Maybe you can get a sheer-medium coverage, but not more than that. If you have a lot to conceal - this won't be good for you. It won't cover redness, for example.

Finish - As promised, semi-matte. It does look matte, but without any powdery finish. For me the finish is a bit flat and I miss the flawless-luminous finish I get with other foundations. BUT this is a personal preference.. If you like matte finish, you will like this foundation.
The complexion looks very natural (except for the dry patches) and it really looks as if you're not wearing anything.

Lasting Power - Very good. Stayed put for hours. The weather here is still cold, so I guess I will have to test it again when it gets warmer (if that ever happens..).

I think that the NFF is very very similar to the SF, and the only difference is the finish.. Personally, I prefer the flawless finish of the SF and I think it looks more natural on MY skin. 
If you have a normal-oily skin and if you are looking for a light makeup with matte finish - you might love the new Bobbi Brown Foundation.

Sunday, March 21, 2010

OPI Dim Sum Plum Nail Polish


עוד לק מקולקציית הונג-קונג האחרונה של OPI. 
הגוון בתמונה די נאמן למציאות, ואני חושבת שזה סוג של סגול-ורוד. הוא מעט יותר בהיר מ-Pumplona Purple של OPI ומעט יותר סגול לעומת ה-Plumville של CND, אבל כל השלושה די דומים בסך הכל. אני אישית מאוד אוהבת גוונים כאלו והם גם הכי מתאימים לגוון העור שלי.

המריחה היתה מעולה וחלקה, והשכבה הראשונה נתנה מראה אטום כמעט לחלוטין. בכלל, אני חושבת שכרגע, OPI זו החברה המועדפת עליי מבין כל חברות הלקים. אמנם ל-ZOYA יש גוונים יותר מעניינים ול-CND מרקם קצת יותר טוב, אבל אם אני משקללת את כל הגורמים - OPI היא החברה האהובה עליי.



אגב, המראה הרטוב של הזרת אינו פגם בלק, אלא טיפות גשם שלא ניגבתי.

Friday, March 19, 2010

Bobbi Brown Shimmer Brick Compact Necter - Review and Photos


שימר בריק חדש של בובי בראון הוא תמיד סיבה למסיבה, ובעיקר אם הוא בגוון קורלי.
לאלו שטרם זכו להכיר - השימר בריק של בובי בראון הוא מוצר די ורסטילי, שיכול לשמש הן כסומק, הן כשימר והן כצלליות. הכל תלוי בגוון של השימר בריק ובגוון העור. המוצר עצמו כולל 5 פסים, כאשר ניתן להעביר את המברשת על כל הפסים יחד או על חלק מהם בלבד. המוצר מבריק, אבל הברק די עדין, ללא נצנצים. הכמות גדולה - 10.3 גרם, והמחיר בסביבות ה-43 יורו בגרמניה.

הבייבי החדש במשפחת השימר בריקים יצא בקולקציית Cabana Corals של בובי בראון. מהקולקציה עצמה לא התרשמתי במיוחד ורכשתי ממנה רק שפתון אחד, שבבית התגלה כבעל מרקם מעט בעייתי.
כפי שניתן לראות בתמונה - המוצר משלב גוונים של ורוד, כתום, אדום ובורדו. בנוסף - פס אחד מעניק לכל העסק ברק פנינתי מקסים. בתמונה פה למטה ניתן לראות (פס עליון) איך המוצר נראה בהנחה אינטנסיבית, ואיך הוא נראה בהנחה עדינה (פס תחתון).


קשה לי לומר שהתוצאה סופר מקורית, אבל בתור מעריצה גדולה של סמקים קורליים (דיינטי המינרלי של מאק, קורליסטה של בנפיט) ההתאהבות במוצר החדש היתה מיידית. אני מאוד אוהבת ברק אדמדם-ורדרד על תפוחי הלחיים, וזה בדיוק מה שהמוצר הזה יודע לעשות. השוויתי את השימר בריק הזה לקורליסטה, ואני חושבת שהקורליסטה נותנת תוצאה יותר עדינה, פחות מבריקה ומעט יותר אדומה. 

היות והמוצר מבריק למדי, צריך להניח אותו בזהירות ועם מברשת מדוייקת. אם העור שלכן מושלם - בהחלט ניתן להתפרע ולהשתמש במוצר בתור סומק שימרי.

לסיכום - מוצר מקסים למי שמעוניינת בסומק קורלי מבריק, אבל בהחלט לא חובה.

MAC Blush Ombre Azalea Blossom- Review and Photos


כן, אני יודעת שאני קצת באיחור, אבל רק בימים האחרונים היתה לי ההזדמנות ממש לנסות ולהתרשם מהסומק החדש של מאק.
הסומק הזה יצא במהדורה מוגבלת כחלק מקולקציית ה-Spring Colour forecast. כמו שכבר כתבתי בפוסט אחר - לא הלכתי לראות את הקולקציה,כי המאפרות במאק נוטות לשבת לי על הוריד עד שאני קונה כמעט את כל המוצרים החדשים. היות והפעם מדובר בקולקציה באמת גדולה ורציתי לצמצם נזקים - החלטתי להזמין כמה מוצרים וזהו.
בסופו של דבר כן יצא לי לראות את הקולקציה, בדיוטי-פרי במינכן, והאמת? לא התרשמתי ממש מכלום. הכל די חוזר על עצמו, ומבעבר למה שהזמנתי - שום דבר לא ממש 'עשה לי את זה'.

הסומק הזה הוא סומק במרקם חדש, אבל מעבר לזה אני לא רואה בו שום חידוש. הכמות סופר נדיבה, 9 גרם (לעומת 6 גרם בסמקים הרגילים של מאק), ולכן גם המחיר מעט יותר יקר. האטרקציה של הסומק הוא שהגוון שלו משתנה בהדרגה מורוד בהיר לסגול.

המרקם של הסומק מקסים לכל מי שאוהבת מראה טבעי. אני חושבת שההגדרה הטובה ביותר תהיה מרקם סאטיני-משיי. לסומק הזה אין ברק, אבל הוא גם לא מאט לגמרי. המרקם מאוד נעים ונוח לעבוד איתו. הוא בשום פנים ואופן לא גירי ולא מתפורר. אני אהבתי את המרקם.

רמת הפיגמנט די נמוכה וכדי להוציא ממנו צבע הייתי צריכה לעבור עליו כמה פעמים. זה אומר שהוא לא ממש יתאים לכהות. הגוון של הסומק תלוי במיקום המדויק של המברשת, אבל בסך הכל מתקבל גוון ורדרד-סגלגל. הגוון עצמו די יפה ומחמיא, אבל הוא לא כזה יוצא דופן ולמאק יש לפחות 5 סמקים אחרים שיתנו את אותה התוצאה. מבחינה זו - אני לא רואה פה שום חידוש. מצד שני - אם למישהי אין סומק בגוון הזה בבית והיא מעוניינת באחד כזה - הסומק הזה יהיה בחירה טובה. 

פס עליון - דגימה של החלק הבהיר של הסומק. פס תחתון - דגימה של החלק הכהה יותר


ערבוב של שני הגוונים

לסיכום - סומק ורדרד יפה ומחמיא לבהירות עור, אבל בהחלט לא חידוש גדול ומי שכבר יש לה גוון דומה בבית בהחלט יכולה לוותר.