Friday, April 30, 2010

MAC Pret-A-Papier Collection - Review and Photos


הקולקציה הזו יצאה אצלנו היום, ודעתי עליה במשפט אחד - ממתק למי שאוהבת גווני קורל, אבל מעבר לזה לא מחדשת הרבה. 
התכנון המקורי היה לקנות 4 מוצרים מהקולקציה, ואיכשהו רכשתי גם את הפיינטפוט. מה שכן, יש סיכוי טוב שהוא יחזור לחנות.

צלליות:
בקולקציה 5 צלליות, אף אחת מהן לא מחדשת ואף אחת לא מדהימה.
Tissueweight - צללית מבריקה במרקם פרוסט, להארות. היא ורדרדה בהירה, אבל לא משהו שלא ראינו בעבר. באתר של מאק כתוב שהיא אפרסקית, אבל היא ממש ורודה.
Memorabilla - צללית סגולה משעממת, שכבר יצאה בעבר. המרקם הוא מאט והצללית גירית וחסרת פיגמנט.
Gazette Grey - צללית אפורה בעלת תת-גוון ירוק בולט, במרקם וולווט. היא מלאה בנצנצים מוזהבים, ואני אישית לא אוהבת את המרקם הזה, כך שהצללית הזו מראש לא באה בחשבון מבחינתי.
Bamboo - גוון בז'-אפרסק במרקם מאט. הצללית הזו הינה חלק מהקולקציה הקבועה.
Cut to Fit - גוון ברונזה במרקם פרוסט. הצללית הזו לא רעה, אבל בקולקציה הקבועה יש צלליות מאוד דומות.

פיינט פוט:
שני גוונים, כאשר אחד מהם שייך לליין הקבוע.
Coral Crepe - גוון קורל יפה מאוד, ללא נצנצים. אני לא מתה על פיינט פוטס ולרוב לא משתמשת בהם, ולכן אני בהתלבטות אם להשאיר או להחזיר. היתרון של הגוון הזה הוא, שהוא ניתן לשימוש גם בפני עצמו. צריך להיזהר, כי גוון כזה יכול ליצור מראה חולה, אבל מצד שני הוא יכול להוסיף הרבה צבע. הנה התמונה שלו:



Groundwork - גוון קבוע, מעין אפור-סגול מעושן.

Chronographic Pencil:
המדובר במוצר חדש ומוגבל, המגיע בשני גוונים. לא כל כך הבנתי מה הדבר הזה אמור לעשות, אבל קניתי את הבהיר מבין השניים. בעקרון, מדובר בעפרון רך, שיכול לשמש כקונסילר, לתיחום פנימי, להארות.
NC15/NW20 - הגוון הבהיר מבין השניים, בערך בגוון העור שלי. נראה לי שהוא יהיה טוב כתיחום פנימי תחתון. והתמונה:



NW25/NC30 - הגוון הכהה, שנראה משום מה מאוד כתום.

שפתונים:
שוב, שום דבר חדש או מפתיע, אם כי אני התלהבתי מאוד מאחד הגוונים הקורלים.
Archetype - גוון כמעט בלתי נראה, מעין בז'-מוזהב בהיר מאוד, במרקם לאסטר.
Dressmaker, Dressmaker - קורל אפרסקי בהיר, במרקם לאסטר. גוון מאוד יפה וקייצי למי שמחפשת קורל בעל תת-גוון כתום בולט. 
Made to Order - אני חושבת שזה אחד משפתוני הקורל היפים ביותר שיצא לי אי פעם לראות. בניגוד לשפתון Ever Hip מהקולקציה הקודמת - פה אין גוון ורוד בולט והוא גם פחות בוהק. המרקם הוא לאסטר ולדעתי השפתון הזה ייראה טוב על כל אחת ואחת. הוא בעל ברק עדין מאוד ולא משתלט. זה קורל, אבל רגוע, לא זועק. תמונה של השפתון הכל כך יפה הזה:



Kraft - חום בינוני במרקם אמפליפייד. לא עשה לי את זה.

גלוסים: 
C-Thru - גוון אהוב מהליין הקבוע.
Fold and Tuck - שוב, הקורל המושלם, בעל ברק מאוד עדין. לדעתי - הרבה הרבה יותר יפה מהגלוס הקורלי מקולקציית ליברטי אוף לונדון. הוא פחות בוהק ממנו ויותר מחמיא לשפתיים. מאוד מאוד אהבתי. הנה הוא:



Pret-A-Papier - גוון ברונזה-חום כהה, לא אהבתי.

סמקים:
Instant Chic - שוב, קורל נקי מאוד, ללא גוון ורוד בולט. המרקם הוא Sheertone, מה שאומר שזה מרקם עדין, ללא הרבה פיגמנט. מאוד אהבתי את הגוון הזה, לדעתי הוא סומק מהמם לקיץ לכל גוון עור. הייתי מניחה אותו בעיקר על תפוחי הלחיים. הנה תמונה שלו:



Garb - גם גוון יפה, אבל דומה מאוד לטנדרלינג מהקולקציה הקבועה. שוב, מדובר במרקם שירטון. הגוון הוא מעין אפרסק-שזוף.

לקים:
כדי שאקנה לק של מאק הגוון צריך להיות ממש ממש מדהים, כדי לחפות על המרקם הלא משהו. בקולקציה הזו שני לקים, שאת שניהם לא אהבתי.
Brown Bag - משהו בין בז' לחום, במרקם קרמי.
Originality - מעין זהב-ברונזה מלא נצנצים. 

עוד בקולקציה מסקרה מהליין הקבוע ועוד שני עפרונות גבות מוגבלים, שכבר סקרתי באחת הקולקציות הקודמות. אה, והיה גם סומק מינרלי חצוי בגווני צהוב-זהב-חום, שאפילו לא בדקתי, כי אני כל כך שבעה ממוצרים מינרלים.

לסיכום הקולקציה אחזור על מה שכתבתי בהתחלה - מי שאוהבת גווני קורל נקיים, בהחלט תמצא בקולקציה הזו את מבוקשה. כל השאר לדעתי מיותר ומשעמם.

Tuesday, April 27, 2010

Catrice Ultimate Nail Lacquer Nail Polish 280 London's Weather Forecast


אחרי שקראתי בבלוג של "הבולשת" (מצטערת, אין לי אפשרות להכניס לינק) על כך שהלקים של Catrice זכו לביקורות טובות, החלטתי לנסות אחד. כמובן שקניתי ישר 4, פשוט כי הם כל כך זולים. גם לא כזה קל למצוא אותם.. אני זוכרת שהמותג נמכר בעבר ברשת dm, אבל לא עוד. היות והיו לי כמה שעות להרוג היום, מצאתי בסוף סטנד שלהם ב-Kaufhof. 


From Left: 220, 170, 280, 030


הנה תמונה של הרכש החדש. הוספתי גם גלוס (מהדורה מוגבלת, מי היה מאמין..) והאמת היא שהגלוס מהמם. נותן מראה תותי לשפתיים, נעים ולא דביק. 


הגוונים: מבחר טוב מאוד. למען האמת, לדעתי יש להם את מבחר הגוונים הטוב ביותר בין החברות העממיות פה. יש אדומים קלאסיים, אבל גם גוון ירוק אחד. יש כמה אפורים-חומים מעושנים, אבל גם קורל. הגוון שהכי אהבתי היה דווקא גוון 200 (מעין סגול-אפור מעושן), אבל הוא היה חסר. יש גם כמה לקים "מאט" במהדורה מוגבלת, שלא לקחתי. 
הלק הראשון שניסיתי היה האפור, שאת שמו ניתן לתרגם כ"תחזית מזג האויר בלונדון". זהו אפור בעל תת-גוון כחול בולט, עם ברק סופר-דופר עדין, שלא ממש רואים אחרי המריחה.
אתם יודעים שיש לי המון המון לקים, אבל שלשום ראיתי מישהי לובשת לק זהה לזה וחשבתי לעצמי ש"כזה עוד אין לי!". אז זהו, עכשיו יש לי. בתאום מקרי לחלוטין, גם הבגדים שאני לובשת היום מתאימים ללק. 


אריזה: אריזה אלגנטית יחסית ללקים עממיים, נקיה ומעודנת. מכסה הפלסטיק קצת לא נוח כשמגיעים לקטע של המריחה, כי הוא גדול מדי עבור הידיים הקטנות שלי. כל בקבוק מכיל 10 מ"ל ועולה 2,49 יורו (לשם השוואה - לק של OPI עולה פה 16 יורו).


מברשת ומריחה: המברשת עבה יחסית, אבל פחות עבה מזו של OPI. היא גם קצרה ממנה. מי שרגילה (כמוני) ללקים High End תבחין מיד שהמברשת הזו חסרת גמישות. לא שאי אפשר למרוח איתה היטב את הלק, אבל היא לא גמישה ולא ממש מתאימה עצמה לצורת הציפורן תוך כדי המריחה. 
מצד שני - המריחה יצאה מושלמת, אז למה לקטר?


מרקם: סמיך יחסית, אבל בסדר. שכבה ראשונה התקבלה כמעט אטומה לגמרי, ושתי שכבות נתנו תוצאה מושלמת. אין פסים, אין כתמים, אין מריחות ונזילות לצדדים והכל יופי טופי. מעניין אם המרקם נהייה סמיך מדי אחרי מספר שימושים או שהוא נשאר סביר.. סביר להניח שלא אוכל לענות על השאלה הזו, כי נדיר שאני לובשת פעמיים את אותו הלק. הגימור היה מבריק למדי, אבל מה שרואים בתמונות זה עם מייבש מעל.
הלק התייבש מהר מאוד.


לגבי העמידות אצטרך לעדכן בהמשך..


בסך הכל לק מוצלח מאוד בעיניי. לא מתקרב מבחינתי לאיכות של OPI, אבל אלטרנטיבה נהדרת ומעולה למי שלא רוצה להוציא יותר מ-2,49 יורו על לק. 
על פי מה ש"הבולשת" כתבה - ניתן להשיג את הלקים בארצות דוברות הגרמנית בלבד (עד כמה שהגרמנית של השוויצרים היא גרמנית..), מה שאומר גרמניה, אוסטריה, שוויץ. אם מישהי מאוד רוצה, אין לי בעיה לקנות עבורה ולשלוח ארצה, תמורת תשלום בפייפאל והוצאות משלוח.



נ.ב.
בזמן שניסיתי להרוג את הכמה שעות שלי, הגעתי למחוזות נדירים. בין היתר גיליתי סטנד של Ahava, והתמלאתי גאווה. היו שם בערך כל המוצרים שיש בארץ, כולל הסבונים הנוזליים, והכל עם הכיתובים המקוריים בעברית.
בין היתר, היו שם גם המייקאפים, אז ניסיתי את המייקאפ המהולל. ומה רבה היתה אכזבתי לגלות שהגוון הבהיר ביותר היה עליי ה-ר-ב-ה יותר מדי כהה. מי מוצאת שם בכלל גוון? אכזבה. 

Friday, April 23, 2010

OPI Cajun Shrimp Nail Polish


לכבוד הקיץ שהגיע..

טוב, אז גם אלינו מגיע לאט לאט הקיץ. אמנם מד הטמפרטורה (עדיין) לא ממש משתף פעולה עם התאריך ביומן, אבל השמש כן. אז - החלטתי ללכת על לק קייצי וכייפי.

הלק הזה כל כך מהמם!! כבר כשקניתי אותו ידעתי שהוא יהיה הורס, ואני שמחה שהוא לא איכזב אותי. הגוון הוא אדום-ורוד, כאשר לצערי התמונות לא ממש מעבירות את הורדרדות שלו. הוא בוהק, אבל לא בוהק מדי. גוון רענן, שעושה לי טוב בלב.

על האיכות של הלקים של OPI כבר כתבתי המון, כך שאין מה להוסיף. אני מסתדרת מעולה גם עם המברשת וגם עם הפורמולה ומה שרואים בתמונה זה 2 שכבות. המראה אחיד, קרמי, ללא פסים וללא כתמים.

אני יודעת שאני צריכה להקדיש לזה פוסט נפרד, אבל בינתיים אני רוצה להמליץ בחום על ה-Fast Drying Base Coat של Poshé. בעקרון, הוא מסוג הבייסקואטים שאני לא אוהבת, כי הוא נמרח בשכבה די עבה ומבריקה כזו, שגם צריכה כמה דקות טובות כדי להתייבש. אבל מצד שני - מאז שאני משתמשת בבייס הזה הלקים יותר עמידים, הצפרניים ה-ר-ב-ה פחות צהובות (לעומת הבייס של Seche בו השתמשתי קודם) והמריחה יותר אחידה. אני בקושי מקפידה על שיוף פני הציפורן, כי ממש אין צורך. מומלץ! 


Thursday, April 22, 2010

CHANEL Inimitable Intense Mascara - Photos and Review


מסקרה חדשה של שאנל היא תמיד סיבה למסיבה.
את המסקרה הזו ראיתי במקרה, אפילו לא ידעתי שאמורה לצאת אחת חדשה. זו בעצם גרסא חדשה של ה-Inimitable של שאנל, שאני מאוד אוהבת. היא מגיעה במספר גוונים, ואני בחרתי את השחורה.

המסקרה הזו אמורה להיות יותר אינטנסיבית מאחותה הבכורה, וחוץ מספונג'ה היא (בפונטציה) עושה הכל - מעניקה נפח, מאריכה, מעגלת, מפרידה. המברשת היא שוב מברשת סיליקון, אבל מעט יותר צרה מזו של המסקרה המקורית והבדל נוסף הוא שבקצה שלה יש פחות זיזים, מה שאמור לאפשר נגישות לכל ריס וריס, ולו הקטן ביותר. אם במסקרה המקורית הפס באמצע בצבע זהב, הרי שפה הפס כסוף.



יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי? 
אכן.
כשמוציאים את המברשת מהטיובה היא יוצאת עם מעט עודף חומר בקצה, אבל לא משהו קריטי. המריחה לא נותנת מראה של ואוו ברגע, ובהחלט צריך לעבוד עם המברשת לא מעט על מנת להגיע לתוצאות טובות. המסקרה מעבה ומאריכה, אבל לדעתי פחות מאשר המסקרה המקורית. את הריסים שלי היא לא עיגלה בגרוש, וגם לא הפרידה. להיפך, המסקרה מדביקה מעט את הריסים ומותירה עליהם גושישי חומר קטנים. בסך הכל המראה בסדר, אבל בהחלט לא עונה על הציפיות. הייתי מתארת את התוצאה כ"עמוסה, אבל לא בהכרח מחמיאה".
למסקרה לוקח די הרבה זמן להתייבש, ולכן יש סיכוי לא רע ללכלך את העפעף בדרך. מה שכן, במהלך היום היא לא נמרחה וגם לא התפוררה. ההסרה שלה קלה ביותר עם מסיר איפור דו שכבתי. 

אני מצטערת שאין תמונה, אבל המסקרה כל כך הרגיזה אותי, שהחלטתי לא לתעד את המראה שלה. היא יקרה - 28.50 יורו עבור כמות של 6 מ"ל, והיא עוברת אחר כבוד לאמא שלי.

Monday, April 19, 2010

ZOYA Demi Nail Polish


איזה לק מהמם!!
אני כבר לא זוכרת מה כתבתי פה על שני הלקים האחרים של זויה שניסיתי, אבל הלק הזה מושלם למדי בעיניי.
הגוון הוא סגול-בינוני, בעל תת-גוון אפור. כלומר, זה מעין סגול מעושן, לא בוהק. גוון כלבבי. מעניין שעל הצפרניים הוא נראה יותר כהה מאשר בבקבוק. הגימור קרמי, ללא נצנצים.
אני מאוד אוהבת את המברשת של זויה, היא רק קצת יותר קטנה מזו של OPI. המרקם של הלק לא פחות ממושלם. השכבה הראשונה התקבלה כמעט אטומה לחלוטין, והסמיכות מושלמת לעבודה - מאוד קל לדייק עם הלק הזה - הוא לא נוזל לצדדים, אבל גם לא "נתקע" על הציפורן. פשוט שלמות.

יתרון גדול של הלקים של זויה הוא, שהם לא מכילים רעלים למיניהם. אם זכרוני אינו מטעה אותי, העמידות של הלקים האלו לא מדהימה, אבל זה משהו שאצטרך לעדכן בהמשך השבוע.

ממליצה מאוד מאוד.


Thursday, April 15, 2010

ESSIE Mint Candy Apple Nail Polish


אני חושבת שהלק הזה כבר נטחן מכל הכיוונים, אבל לי יוצא ללבוש אותו היום לראשונה.
אני חושבת שאני אוהבת אותו, כי הוא לא בהיר מדי (בניגוד ללק של צ'יינה גלייז שסקרתי פה לא מזמן) ולא נראה כמו טיפקס.
הגוון הוא ירוק-כחול בהיר, ולדעתי הוא פרשי ורענן. הוא ייראה יותר טוב על ידיים שזופות, אבל זה מה יש כרגע (מזה כשנה וחצי הצטרפתי למודעון "בהיר זה יפה").

בניגוד ללקים אחרים של אסי, הפורמולה לא היתה מיימית בכלל אלא סמיכה במידה הנכונה. כן היו מספר בועות, אבל זה בגלל שערבבתי את הלק היטב לפני המריחה. המברשת היא המברשת הקבועה של אסי, שפעם הערצתי ושהיום אני לא סובלת. בגלל המברשת הזו אני ממעטת לאחרונה לרכוש לקים של אסי, אגב. 
שתי שכבות נתנו כיסוי אטום לחלוטין ודי אחיד. 


פרט טריוויה לא חשוב בעליל - העלה בתמונה שייך ל"לילי". "לילי" היא הצמח היחיד שאנחנו מטפחים, והחורפים הגרמניים לא עושים עמה חסד. בין אפריל לאוקטובר אנחנו משתדלים להוציא אותה למרפסת, על מנת שתתחדש לקראת החורף הבא. היות ומזה שבועיים אנחנו נמצאים בחודש אפריל - "לילי" כרגע בחוץ. אני מחזיקה לה אצבעות להתאוששות מהירה מהחורף ההרסני שעבר עליה (ועלינו).

Monday, April 12, 2010

Giorgio Armani Blushing Fabric Blush - Review and Photos

Left: 3. Right: 1

אני אוהבת סמקים קרמיים, ולכן מאוד שמחתי כשארמאני יצא עם הסמקים האלו. הם מגיעים במהדורה מוגבלת, אבל היא תהיה מוגבלת למשך שנה. עדיין לא ניתן למצוא אותם בחנויות, ואני השגתי אותם במקרה בדיוטי-פרי של טרמינל 5 בהית'רו. לצערי, הם קיבלו רק שניים מתוך שלושת הגוונים שאמורים לצאת, וברגע שאצליח לשים ידיי על השלישי - תקבלו דיווח בהתאם. הגוון של השלישי יותר סגול משני אלו, ונראה לי שהוא יהיה המוצלח מכולם.
כל הכבוד לארמאני על האריזה היעילה (טיובה לחיצה, בניגוד לבקבוק המשאבה של הסמקים הקרמיים החדשים של MUFE - דיווח בעוד מספר ימים). הכמות של הסמקים היא 20 מ"ל והיא תספיק לי לנצח, פחות או יותר.

אז במה מדובר פה? המדובר בהרחבה של סדרת ה-Fabric של ארמאני. מי שהספיקה להתנסות במייקאפ מהסדרה יודעת שמדובר במייקאפ מאוד קליל, עמיד, שנוטה להתקבע על העור. המרקם של הסמקים מאוד דומה לזה של המייקאפ - טקסטורה של ג'ל-קרם ורמת פיגמנט נמוכה יחסית. כשמוציאים חומר מהטיובה הוא יוצא מעט רטוב, כך שיש מספיק זמן לעבד את החומר על הפנים ורק אז הוא מתקבע. הסמקים האלו מאוד מאוד עמידים, ופשוט לא זזים ממקומם עד סוף היום. באחד הסרטונים האחרונים שלי אני משתמשת בהם, כדאי להציץ (ניסיתי להכניס לינק, אבל זה מפיל לי את הסאפארי). 


הגוונים:


1 - זה הגוון הבוהק יותר מבין השניים - גוון פוקסיה מלא נוכחות. הוא מכיל מעט נצנצים זהובים, מה שהופך אותו לעוד יותר בולט. לטעמי, הגוון הזה קצת בוהק מדי עליי, אבל אולי זה עניין של הרגל. על עור כהה יותר הוא יהיה הורס! בכל מקרה, זה גוון מחמיא, שמכניס הרבה חיים לעור.
3 - הגוון הבהיר יותר. זהו גוון קורלי-ורוד עדין ביותר, שגם מכיל מעט נצנצים, אבל הרבה יותר עדינים ופחות בולטים מאשר בגוון 1. עליי אישית הוא קצת בלתי נראה, אלא אם כן מעמיסים הרבה ממנו. אבל הוא יפה..


הנסיון שלי עם שני הסמקים האלו מוצלח, מלבד בעיית הגוונים. כשערבבתי אותם בהחלט התקבלה תוצאה משביעת רצון. מאוד קל לעבוד איתם ולטשטש אותם, כאשר התוצאה היא באמת Second Skin Blush, שזו היתה כוונת היצרן. ניתן להשאיר אותם כמו שהם או להשתמש בהם כבסיס לסומק אבקתי אחר. 



הסווצ'ים נעשו מבלי לטשטש את הסומק, כך שצריך לקחת בחשבון שהטשטוש מוריד חלק מהפיגמנט.
לסיכום - אני חושבת שהמוצר מאוד מוצלח מבחינת מרקם ותוצאה, בהנחה שתאהבו את הגוונים.

Sunday, April 11, 2010

Yves Saint Laurent La Laque 143 Mauve Silk Nail Polish


נכון שהבטחתי שלא יהיו יותר לקים בגוון לילך-לבנדר, אבל הייתי חייבת.
בעצם, הלק הזה של YSL היה הלק שהכי רציתי העונה, והיה לי די קשה להשיג אותו. כמובן שאחרי שהוא נרכש - ראיתי אותו פתאום בכל מקום.
המדובר ב(עוד) גוון לבנדר. הוא פחות כחול מהלק של ESSIE וטיפה יותר בהיר מהלק הלבנדרי של OPI. אני חושבת שהוא היפה מבין השלושה, אבל אני חייבת לציין שאף אחד מהם לא ממש הפיל אותי.

המריחה של הלק מעולה, כיאה ללק שעולה 21 יורו לכמות של 10 מ"ל. שתי שכבות נותנות כיסוי אטום מושלם ואחיד, ללא תקלות וללא פסים/כתמים. 
כאמור, אני לא מתה על איך שהלקים האלו נראים עליי, כי אני רגילה לגוונים עם יותר נוכחות. מצד שני, אני חושבת שהלקים האלו יהיו אידיאלים לנשים שאוהבות גוונים שקטים, אבל עדיין מעוניינות במשהו קצת פחות משעמם.


Thursday, April 8, 2010

OPI Jade is the new black Nail Polish


האמת היא, שאני לא יודעת מה לחשוב על הלק הזה. מצד אחד, אני חושבת שהוא מאוד יפה. מצד שני, זה לא לק שאנשים נורמטיבים 'יבינו'. כלומר, הם לא יבינו את הקטע שלו ורק יסתכלו עליך בצורה  עקומה.
אבל למי אכפת מאנשים שלא מבינים לקים? 
הלק הזה שייך לקולקציית הונג-קונג של OPI, שמה שאני אוהבת בה זה את העובדה שהיא לא הלכה שבי אחרי הטרנד הפסטלי. כלומר, יש בקולקציה הזו פסטלים, אבל הם לא מתקתקים כמו בהרבה קולקציות אחרות השנה. 

הגוון עצמו הוא ירוק-יער, וכמו שכתבתי - אני אישית אוהבת אותו.
המריחה היתה בסדר גמור, כמו עם רוב הלקים של OPI. מיהרתי, אז היו כמה נגיעות בעור, אבל מעבר לזה - 2 שכבות מספקות תוצאה אחידה, אטומה ובעלת ברק.


Sunday, April 4, 2010

Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Feline Extravaganza - Review


התינוק החדש למשפחת ה'לאש קווין מסקרה'. הפעם, המסקרה מגיעה באריזה שחורה-מבריקה, עם הדפס ליאופרד בזהב. המסקרה אמורה להעניק לריסים אפקט מיידי של דרמה - הארכה ו-עיבוי. המסקרה מגיעה בשחור בלבד ומחירה בגרמניה 31 יורו עבור כמות של 7 גרם.
בסדרת המסקרות הזו של HR מאוד אהבתי את גרסת ה-Feline Black (המנומרת) ופחות אהבתי את הגרסה בעלת אריזת הנוצות.

המברשת של המסקרה הזו מכילה חלק אחד יותר צר וחלק אחד יותר רחב. הכמות היוצאת מהבקבוק מדודה, ללא עודפים. לדעתי האישית המברשת מאוד נוחה וקלה לעבודה, והיא מפזרת את החומר בצורה אחידה על גבי הריסים. לא נתקלתי בבעיית הידבקויות של הריסים או עודף חומר. המברשת אינה גדולה מדי, כך שניתן להגיע איתה בעצם לכל הריסים, אבל מבלי ללכלך את העור.



הפורמולה עצמה מעט ג'לית ומאוד נעימה על הריסים. היא לא מתייבשת מהר מדי, כך שניתן לעבור עם המברשת על הריסים מספר פעמים לפני הייבוש. מצד שני, לא לוקח לחומר יותר מדי זמן להתייבש. 

אפקט - המסקרה בהחלט מאריכה ומעבה את הריסים, אבל לדעתי ממש לא בצורה אקסטרווגנטית (כפי שהשם מעיד). היא בהחלט מדגישה את הריסים, אבל היא לא מאוד דרמטית. אני חושבת שהיא פחות דרמטית מהדיורשואו אקסטאז החדשה. אין לה אפקט משמעותי של עיגול ובסך הכל המראה מאוד מחמיא ויפה, אבל לא היסטרי.



למרות שהמסקרה אינה עמידה במים היא נשארה עמידה עליי לאורך כל היום, מבלי להתפורר. ההסרה קלה (באמצעות מסיר דו-שכבתי).

מסקרה טובה ונחמדה בסך הכל, אבל לא גרמה לריגוש גדול מדי אצלי.

Estee Lauder Pure Color Nail Polish 0J Ultra Violet


זהו אחד משני הלקים החדשים של אסתי לאודר, שיצאו כחלק מקולקציית ה'ברונז גודס' שלהם. הלק השני הוא ורוד מאוד בוהק, עם ברק ורוד-ירוק, שלא מאוד עשה לי את זה. נשאלת השאלה, מה גרם לאסתי לאודר להוציא לק כל-כך כהה בקולקציית הקיץ שלהם.. אין לי מושג, אבל אולי זה מעיד על חדשנות מסויימת מצידם? מצד שני, זה קצת לא הגיוני לי, כי שאר הקולקציה פיהוקית ביותר - כיאה לאסתי לאודר. 

מאוד לא אהבתי את האריזה של הלק. בקבוק זכוכית ענק וכבד ביותר, שמכיל 'כולה' 9 מ"ל לק. לא יכלו למצוא אריזה פחות בומבסטית לכמה הטיפות האלו? המברשת קצת דקה לי מדי, אבל זה בגלל שאני כבר רגילה למברשת של OPI. המרקם קצת טריקי, כי אם לא נזהרים מתקבל בוץ על הציפורן. בשכבה הראשונה לא הייתי מודעת לבעיה, ולכן היא יצאה מאוד לא אחידה ועם כל מיני גבעות. אבל בשכבה השניה דאגתי להעמיס הרבה חומר על המברשת וזה הסתדר. מה שכן, קצת קשה לדייק באזור הקרוב לקוטיקולה.

מה שהכי מהמם בלק הזה זה הגוון שלו. זה סגול-חציל כהה, אבל לא ממש שחור. הנצנצים בתוכו מאוד גדולים ובולטים, בגווני ורוד וסגול.
אני אישית מאוד מאוד אהבתי את התוצאה הסופית, אבל לדעתי זה לק יותר חורפי מאשר קייצי.



Thursday, April 1, 2010

MAC Blue India Nail Polish


אחד הלקים היפים ביותר שיצא לי לראות לאחרונה, ואחרי הרבה נפילות עם לקים של MAC - סוף סוף אחד בעל מרקם מעולה.

הלק הזה הוא אחד משני הלקים שיצאו בקולקציית Give me Liberty of London (השני לבן-טיפקס). זהו כחול-פטרול, לא סופר כהה, בעל מרקם קרמי. אמנם בישראל כבר כמעט קיץ, אבל פה עדיין שולט גנרל חורף ולכן אני לא מרגישה מוזר ללבוש את גוון כזה. הוא משתלב מצוין עם העננים, הברד והגשם. על הלק יש הדפס, שהוא לדעתי מיותר והורס, אבל הרבה בלוגריות 'נפלו' ממנו. שיהיה.

המרקם של הלק פשוט מדהים. אני חושבת שמזמן מזמן לא נתקלתי בלק של מאק, בעל מרקם כמו שצריך. הסמיכות שלו סופר מדוייקת, ולכן אין שום מריחות ושום מפגשים לא רצויים עם העור. השכבה הראשונה היתה כמעט אטומה, אבל בהחלט זקוקים לשכבה שניה. התוצאה מאוד אחידה, ללא פסים וללא כתמים. פשוט שלמות, ואני תוהה מדוע הלקים האחרים שלהם נמרחים כל כך גרוע. 

אני אישית מאוד אהבתי וממליצה בחום.