Thursday, May 27, 2010

ZOYA Kylie Nail Polish


לונג טיים..
מסיבות שונות ומשונות (אבל כולן טובות!) לא עדכנתי את הבלוג שלי כבר די הרבה זמן, אבל הנה סנונית קטנה..

עוד לק של זויה, חברה שאני מאוד אוהבת מבחינת הגוונים וקצת פחות מבחינת המרקם והפורמולה. 
קיילי הוא אחד הבסט סלרים הגדולים של זויה, וקל לי להבין מדוע - גוון קורלי-ורדרד מדהים ומיוחד, שלא ראיתי בשום מקום אחר. כמובן שבתמונה הוא נראה "עוד לק אדום בהיר", אבל זה בגלל שהמצלמה שלי אוהבת לבלוע את הגוון הורוד. הגוון בבקבוק משקף יותר טוב את הגוון של הלק במציאות.

מבחינת המרקם - בניגוד למרקם המאוד סמיך של רוב הלקים של זויה, המרקם של הלק הזה דליל למדי, מה שיוצר מעט נזילות במריחה. מרקם שמאוד מזכיר את ESSIE, ומבחינתי זו אינה מחמאה גדולה. 2 שכבות נתנו תוצאה אטומה, אבל לא אטומה ב-100% כמו שאני אוהבת.
הלק הזה מתייבש מאוד מאוד לאט, כך שצריך לחכות בין השכבות ולהיזהר! גם אחרי השכבה השניה הייתי צריכה לחכות כמה דקות טובות טרם מריחת המייבש (אני לא אוהבת למרוח מייבש על לק רטוב לגמרי), ובזמן הזה הלק קצת נדפק לי (מה שלא קרה לי כבר שנים..).

בקיצור - גוון מדהים שבמדהימים, מרקם ומריחה מאכזבים. בתמונה שהגדלתי ניתן לראות בדיוק את כל ה"פאקים" הקטנים של הלק הזה. 


Friday, May 14, 2010

Make up for ever - HD High Definition Blush - Review, Swatches, Photos

Left to right: #3, #4, #5, #6, #7, #8

הרבה נכתב ונאמר על הסמקים האלו באנגלית, לכן הפוסט הזה יהיה בעברית.

הסמקים הקרמים הם התוספת החדשה ביותר בסדרת ה-HD המאוד מצליחה של MUFE. 
אני חייבת לציין שאני אישית לא מאוד מתלהבת מהסדרה הזו ולא מבינה חלק גדול מההייפ סביבה. המייקאפ יושב עליי גרוע ביותר, קצת כמו טיח. הנוכחות שלו על העור שלי מאוד בולטת, ורחוקה מלהתאים למונח "HD". הפריימר (השקוף) הורס כל חלקה טובה, מייבש לי את העור ולא מוסיף כלום. הפודרה בסדרה טובה, אבל הפודרה פרפ אנד פריים של מאק עולה עליה בהרבה, כי היא פחות מייבשת ונראית יותר טבעית ממנה. המוצר שהכי אהבתי עד כה בסדרה הזו הוא הקונסילר. הבעיה היחידה שלו היא היחס בין הכמות למחיר. 

שמעתי רבות וטובות על הסמקים, והזמנתי 6 מהם. בסך הכל המגוון כולל 12 גוונים, כאשר האחרים כהים יותר/בהירים יותר/חומים יותר. די הזמנתי את כל הגוונים המתאימים לעור בהיר-בינוני (אבל לא ממש ממש בהיר). בדיעבד הצטערתי שלא הזמנתי גם את גוון 9, שהיה יכול לשמש להצללות, אבל זה משהו שעוד ניתן לתקן. 

3 truth or dare - ורוד כהה, עם נגיעה סגולה. די קרוב לגוון פוקסיה. אחרי טשטוש זהו גוון מקסים מקסים, שנותן הרבה חיות לפנים.
4 walk of shame - גוון ורוד בהיר קר, בעל תת-גוון כחול.
5 nip slip - עוד ורוד, הפעם ורוד יותר חם וקצת יותר כהה, די נייטראלי. עליי נראה מאוד טבעי ומחמיא.
6 quickie - הכי קרוב לגוון קורל.
7 one too many - מוגדר כ"בז'-אפרסקי", אבל משום מה לדעתי הוא דווקא יותר קרוב לורוד-מעושן.
8 PDA - מוגדר באתר כ"ורוד-ניוד" אבל לדעתי הוא דווקא יותר אפרסקי מגוון #7. בכל מקרה, 7 ו-8 מאוד דומים האחד לשני ואלו הגוונים הנייטראלים והטבעיים ביותר. 

המרקם של הסמקים מאוד נוח לעבודה עם מברשת. קל מאוד לטשטש את הסמקים האלו והם יוצרים מראה מאוד טבעי על הפנים. בסווצ'ים נראה כאילו הם מאוד "רטובים", אבל הם מתייבשים די מהר ומתקבל מראה מאוד טבעי. מה שכן, לא הצלחתי לטשטש את הסמקים האלו עם האצבעות, אלא עם מברשת בלבד. יש מספיק זמן לעבד אותם לתוך העור לפני שהם מתייבשים. המרקם עצמו די סמיך, לא נוזלי וקליל והזכיר לי מאוד את המרקם של הסמקים של אילמסקה. 

הדבר הכי בולט בכל הסמקים הוא הפיגמנט החזק. צריך ממש ממש טיפטיפה חומר על מנת לאפר שתי לחיים. שוב, מה שתקבלו על הפנים אינו מה שרואים בסווצ'ים, כי אחרי טשטוש טוב מתקבל מראה יותר רך וטבעי. עם הסמקים האלו בהחלט מתקבל מראה של סומק שמגיע מתוך העור, אפקט מקסים!
העמידות של הסמקים האלו מדהימה. הם נשארים נאמנים למקור לאורך שעות רבות, גם ללא קיבוע מעל. 

החסרון הגדול ביותר של המוצרים האלו הוא האריזה, וזה חסרון ענק. הם מגיעים באריזת משאבה, ותמיד תמיד ייצא לכם או מעט מדי או יותר מדי חומר. קשה מאוד להגיע לכמות החומר המדויקת. התוצאה היא, ש-10 מ"ל יגמרו מהר מאוד, וחבל. 
מצד אחד, אריזת משאבה הינה יותר היגיינית. מצד שני, אם מדובר במוצר לשימוש אישי, אני חושבת שאריזה כמו של סומק רגיל הרבה יותר נוחה ומהירה. זה די בלבול מוח להוציא חומר מהמשאבה, לשים על גב כף היד, ולקחת משם. מה גם, שאחרי שהסומק מתקבע - הוא לא זז לשום מקום ודי קשה להסיר אותו מהיד.

עוד בעיה עם הסמקים האלו - קשה להשיג אותם, והם גם לא זולים. עולים באירופה בסביבות ה-25 יורו. 

לסיכום, אני חושבת שהסמקים האלו נותנים אפקט מאוד טבעי ומחמיא, אבל ההתעסקות איתם קצת מוציאה את החשק לשלוף אותם מהמגירה בתור ברירת מחדל. לשימוש אישי - הרבה יותר מהיר ונוח לשלוף סומק של נארס (אם כי המרקם מעט שונה). אם כבר לקנות, הייתי ממליצה על הגוונים היותר "מיוחדים", שלא ניתן להשיג בתצורה אחרת.

הנה כמה סווצ'ים, על פי הסדר שלמעלה - 





MAC To The Beach Collection - Review and Photos


בתזמון מושלם עם מזג האויר החורפי השורר פה כרגע - השיקו אצלנו היום את קולקציית To The Beach. זה המקום לציין שאני לא חובבת גדולה של קולקציות קיציות (מעדיפה את החורפיות) וגם שאני לא מאלו שיקנו מוצר רק כי האריזה שלו "מגניבה".
כן, האריזות של המוצרים "מגניבות", אבל זה מאוד עניין של טעם ואני אישית דווקא כן מעדיפה לראות "שחור בעיניים".
ידעתי בדיוק מה אני הולכת לרכוש מהקולקציה הזו, וגם בערך עמדתי במשימה. למה רק בערך? כי החלטתי לקנות שפתון אחד לאמא המדהימה שלי, שמגיעה מחר לעשות עליי בייביסיטר בזמן שהדוביל נוסע להציל את העולם, ובגלל שכל המוכרות בחנות לבשו את התוחם הכתום עם הגלוס הכתום מעליו, והמראה היה פשוט ה-ו-ר-ס. 



הקולקציה מחולקת בעצם לשניים (כמו כל קולקציית קיץ) - חלק אחד הוא החלק הצבעוני הרגיל, והחלק השני עוסק יותר בברונזרים. הרבה מאוד מוצרים בקולקציה הזו הם Repromote - חלקם מופיעים בליין הקבוע וחלקם הופיעו בקולקציות מוגבלות בעבר. מה שכן - האריזה של כל המוצרים "מוגבלת". 

בניגוד לעבר, הפעם לא אסקור את כ-ל המוצרים, כי אז הפוסט הזה ייצא ארוך מאוד, אלא אתמקד בעיקר במה שאני אהבתי (או לא).

צלליות - לא נרשמה התלהבות, מכלום בעצם. 2 מהצלליות (היומיד ושימרמוס) הינן קבועות, והצללית Sweet & Punchy מאוד מאוד דומה ל-Lucky green מהליין הקבוע. Firecracker היא צללית אדומה-ורודה יפה מאוד במרקם וולוקס פרל, אבל קשה לי להגיד שהיא מאוד שונה מ-Hot Hot Hot שיצאה לא מזמן. היא אולי יותר ורודה ממנה, אבל היות וצלליות בגוונים כאלו לרוב לא מאוד שימושיות, אני לא רואה טעם לרכוש עוד אחת. Sand & Sun היא צללית אפרסקית נחמדה, אבל לא מאוד שונה מ-Samoa Silk מהליין הקבוע, מה גם שללא בסיס קרמי היא כמעט חסרת פיגמנט.

שפתונים - גם פה לא מאוד התלהבתי, כי אין פה חידוש מסעיר. שפתון אחד הוא אפרסקי מאוד מאוד בהיר, בלתי נראה כמעט. Lazy Day הוא ורוד-קר, משהו בין Angel ל-Gaga. לדעתי זהו שפתון מאוד לא קייצי, אבל מאוד טרנדי כרגע, משום מה. Thrills הוא משהו בין ברונזה לחום, והוא אחד השפתונים היותר מיוחדים של מאק. הוא כבר יצא בעבר, כך שלא ראיתי טעם לרכוש אותו שוב. השפתון שכן רכשתי הוא Funbathing, לאמא שלי. הוא נראה חום כהה בתמונה, אבל הוא במרקם לאסטר, כך שהוא מתקבל הרבה יותר עדין על השפתיים. זה מעין גוון יין עמוק, בעל כיסוי עדין וברק מוזהב. 



גלוסים - דווקא הגלוסים נחמדים. 2 הגלוסים הבהירים מאוד מאוד מבריקים, כך שמי שלא אוהבת ערמה של נצנצים על השפתיים - שתימנע. האחד הוא ורוד מאוד בהיר, השני הוא אפרסקי. בנוסף, יש גלוס שלישי בגוון ורוד-סגול, ודווקא הוא בעל פיגמנט חזק ומפתיע. זה הגלוס התואם לשפתון הורוד, אבל אני לא מאוד אוהבת גלוסים בעלי כיסוי גבוה. חבל, כי אהבתי את הגוון. 
רכשתי את הגלוס הכתום בגלל הברק הירוק-כחול ההורס (!!!) שלו. אפילו רואים את זה בתמונה - 



עפרונות שפתיים - גוון כתום-אדום, וגוון ורוד. הפיגמנט של התוחם הורוד היה קצת עלוב, וגם היתה לי הרגשה שהמריחה לא חלקה. הכתום, לעומת זאת, בעל פיגמנט הורס והוא גם נמרח כמו חמאה. בהחלט גוון נדיר, שיכול לשמש לכל השפתונים הקורליים הכל-כך מדהימים. הוא גם יכול לשמש כבסיס על כל השפתיים, עם גלוס מעל. שילוב הורס, בעיקר על עור שזוף.
הנה תמונה שלו - 



עפרונות עיניים - הגוון הירוק-זית הוא חלק מהליין הקבוע והגוון השני הוא טורקיז. זהו טורקיז יפה, אבל אני לא אוהבת עפרונות טורקיז, אז הוא נשאר בחנות. מי שאוהבת טורקיז בהחלט צריכה לבדוק אותו. 

סמקים - בקולקציה 2 סמקים. סומק אחד הוא בגוון שזיף-ברונזה מקסים, למי שאוהבת. לי כבר יש די והותר כאלו מקולקציות עבר, ולכן ויתרתי. הסומק השני הוא Hipness הקורלי, שהופיע כבר בקולקציית פאפי. לדעתי הוא מקסים, ואין לי מושג למה עדיין לא השתמשתי בו.. הבעיה היא, שבכל אחת מ-3 הקולקציות האחרונות יצא סומק קורלי, כך שלדעתי הגיע הזמן למצות את הנושא. הנה תמונה של הסומק המקורי - 



To the beach high-light powder - מוצר הדגל של הקולקציה הזו. 
אין מה להגיד, העיצוב של המוצר הזה ה-ו-ר-ס!! רק צריך לקחת בחשבון, שציפוי הזהב הוא רק ציפוי, והוא ירד כבר בשימוש הראשון. מה שיישאר אחרי זה הוא מוצר בעל שני גוונים - קורל-אדום וורוד בהיר. אפשר לערבב בין שני הגוונים ואפשר להשתמש בהם בנפרד. הפיגמנט די חזק, כך שאני לא ממש מבינה למה המוצר נקרא "היי-לייט". אולי אולי אפשר להשתמש בחלק הורוד בתור היילייטר על עור כהה, אבל מעבר לזה - מדובר בסומק לכל דבר.
זה אחד המוצרים עליהם אני יותר ממליצה מהקולקציה, פשוט כי הוא באמת יפה וגם כי הוא מקסים על הפנים. 



לקים - 2 לקים בקולקציה. האחד מאוד מאוד יפה, השני מאוד מאוד מיוחד. האחד הוא בגוון אדום-כתום-ורוד, באמת באמת מהמם. השני הוא בגוון גוואקאמולי. עכשיו נשאלת השאלה למה לכל הרוחות צריך לק בגוון הזה. ובכן? לא צריך. אבל הוא כל כך יוצא דופן, שלא עמדתי בפיתוי.



ברונזרים קרמיים - מבחינתי, זה מוצר החובה השני בקולקציה. זהו מוצר חדש לחלוטין ומקסים ביותר. המדובר בברונזרים במרקם קרם. המרקם די מזכיר את הסמקים הקרמיים של נארס, כי אחרי המריחה הוא הופך לפודרתי. יש לציין שלשני הברונזרים יש נצנוץ בולט, כך שזה לא מוצר קלאסי להצללות, אלא ממש לשימוש כברונזר. 
הגוון הבהיר הוא מוזהב, אבל לדעתי לא חם מדי. הגוון הכהה די כתמתם, אבל יש לו ברק ורוד הורס!! הוא יהיה טוב בעיקר על עור כהה או שזוף.
הנה תמונה של הבהיר, שרכשתי - 



Lustre Drops - המדובר במוצר שיצא לראשונה בקיץ שעבר. זהו מעין שימר נוזלי מאוד. אפשר להשתמש בנוזל הזה בתור שימר או לערבב עם מייק אפ. גם פה - הנצנצוץ די בולט, כך שצריך לקחת זאת בחשבון. הגוון הורוד הוא גוון "ממוחזר", אבל נדמה לי שהגוון הכתמתם-ברונזה הוא גוון חדש. האמת? רכשתי את המוצר בשנה שעברה ולא השתמשתי ולו פעם אחת. 

Body Bronze Body oil - פה מדובר בשמן גוף מבריק. השמן עצמו בגוון ברונזה ובעל ברק מוזהב. הגוון מתקבל מאוד עדין, אבל אני לא אהבתי את הברק המוזהב הבולט שנשאר על העור אחרי המריחה. המרקם שומני בהתחלה, אבל הוא נספג מהר מאוד ולא מרגישים שום שומניות על עור. השמן הזה מגיע בבקבוק של 50 מ"ל ועולה 25.50 יורו. לדעתי - הגזמה פראית. 50 מ"ל יספיקו בדיוק ל-5 שימושים על הזרועות ועל הרגליים, והמחיר הרבה יותר מדי גבוה. נשאר בחנות הן בגלל המחיר והן בגלל הנצנוץ המוזהב הלא מאוד מחמיא על העור המאוד לבן שלי.

עוד בקולקציה - 2 ברונזרים מהליין הקבוע באריזה "מגניבה", מברשות 130 ו-131, שכבר יצאו בעבר. ויש גם תיק, שעולה 49 יורו. לא פחות ולא יותר..

בסך הכל קולקציה לא מאוד לטעמי האישי, אבל אני בטוחה שחובבות המראה הקיצי יחגגו עליה. עדיין - ממליצה על הברונזר הקרמי, הפודרה הצבעונית, סומק היפנס (אם טרם מאסתן בסמקים קורלים) והלקים (לכל חובבות הלקים). מעבר לזה - שום דבר אינו מאסט.

ZOYA MiMi Nail Polish


אוי, איזו מהממות! 
אני אוהבת סגול, אני אוהבת את זויה, והלק הזה פשוט הורס.
הוא שייך לקולקציית ה-Sparkle שלהם, שיצאה לאחרונה, הכוללת 6 לקים נוצצים להפליא.
הבסיס של הלק הזה הוא סגול בינוני, שנראה סגול ולא שחור. הלק עמוס בנצנצים עדינים בגווני סגול וורוד. 

כשמדובר בלקים עם נצנצים, לרוב זקוקים ל-3 שכבות על מנת להגיע למראה אטום. בניגוד ללקים קרמיים, כשמדובר בלקים עם נצנצים הצבע הבסיסי מאוד דל. זה גם המקרה עם הלק הזה, ולכן נזקקתי ל-3 שכבות כדי להגיע למראה "ואוו".
הלק התייבש יחסית לאט בין שכבה לשכבה, אבל בסוף מרחתי מעל הכל את המייבש של פושה, ותוך 5 דקות כל העסק היה יבש להפליא. אבל בין שכבה לשכבה מומלץ לחכות מעט, וכמובן להיזהר.
רציתי לצלם את הלק הזה בשמש, אבל היא לא נראתה במחוזותינו מזה שבועיים, ולא היתה לי סבלנות לחכות.
מנסיון עבר עם לקים כאלו - ההסרה לא ממש כייפית, אבל נסתדר..

הנה עוד שתי תמונות התרשמות מהדבר המדהים הזה..


Sunday, May 9, 2010

Chanel Nouvelle Vogue Nail Polish


היה מאוד מאוד קשה להשיג את הלק הזה, אבל התוצאה מצדיקה את כל הריצות והחיפושים.
זהו לק מקולקציית הקיץ של שאנל (אגב, נקנו גם גלוס, שפתון ועוד לק מהקולקצייה הזו), ויש סביבו המון המון "הייפ". אני חומדת אותו מהיום בו קראתי על בואו הצפוי, ובשבועיים האחרונים נכנסתי כל יום לפרפומריה האהובה עליי כדי לברר אם הוא כבר הגיע. בשבוע שעבר לא יכולתי להגיע לשם ביום רביעי, וביום חמישי בבוקר הוא כבר היה sold out, למרות שהטסטרים עדיין לא הגיעו. מסתבר ששאנל סיפקו כמויות מאוד מאוד מצומצמות של הלק הזה לחנויות, בכוונה (לחנות "שלי" הגיעו רק 6 עותקים ממנו, למשל, וזה לעומת כ-20 עותקים שהגיעו מהלק האפור המהמם שיצא בקולקציית האביב - ושגם היה sold out בתוך כמה שעות). אחרי סדרת בירורים מצאו לק אחד אחרון בחנות אחרת, והביאו לי אותו. איזה אושר!

הגוון הוא מעין תכלת פסטלי, עם מעט גוון ירוק בתוכו. הגימור בתמונות נראה קרמי לחלוטין, אבל כשמסתכלים על הבקבוק מקרוב רואים שללק הזה יש ברק כסוף עדין מאוד. לא איתרתי את הברק הזה על הצפרניים שלי, אבל שיהיה.
אני חושבת שהגוון הזה יהיה מהמם על יד שזופה, בקיץ. היד שלי לא שזופה וגם לא תהיה, אבל עדיין אהבתי מאוד את הגוון ואת המראה. אפילו הדוביל אמר שהוא אוהב, אחרי לחץ פיסי מתון.

על האיכות של הלקים של שאנל כבר כתבתי פה בעבר - אני לא מתה עליהם. המברשת קצת ארוכה וצרה לי מדי, המרקם קצת סמיך מדי ולפעמים נשארים פסים או חוסר אחידות על הצפרניים. הלק הספציפי הזה נמרח טוב יחסית ושתי שכבות נתנו תוצאה אטומה לחלוטין ואחידה למדי. 

והנה עוד שתי תמונות מהפלא.. 

Tuesday, May 4, 2010

OPI Tropical Punch Nail Polish


אוי, כמה חבל שהלק הזה לא יכול להביא את האביב!

עוד לק של OPI, ואפילו לא מאוד חדש. מאוד קשה לי להגדיר את הגוון, אבל זה מעין ורוד-פסטל-כהה, גוון שמתאים למצב של בטן-גב בקאריביים, עם איזה קוקטייל ביד. אז אמנם איפה אני ואיפה הקאריביים (ואני בכלל לא אוהבת שמש!), ובכלל - איפה אני ואיפה קוקטייל, אבל לשחק בכאילו זה גם נחמד.
כרגיל, למצלמה קשה להתמודד עם ורוד, ולכן הלק נראה בתמונה יותר אדום ממה שהוא במציאות. הגוון של הבקבוק יותר נאמן למציאות.

אצל OPI כמו אצל OPI - מריחה ומרקם ללא דופי. פשוט שלמות. 2 שכבות נותנות תוצאה מושלמת.

לק כייפי!


Saturday, May 1, 2010

Drugstore Mascaras Review - Maybelline, Rimmel, Max Factor


I am not known for being a big drugstore fan, but some weeks ago I decided to try a couple of drugstore mascaras, in order to check if they can match my high-end mascaras.

And here are my impressions:

MAX FACTOR - Lash Extension Mascara
Extreme Lengthening Mascara - Black


I really really like Max Factor Mascaras. This newest mascara is their first lengthening mascara. As usual, the wand ends with a rubber brush, but this one is thinner and longer. 
Effect: Length, length, and some more length. Actually, for me, it was too much length and I got the spider lashes effect. 
It felt nice on the lashes, no clumping, but also no volume. No smudging and no flakes during the day.
It went off easily.

Personally, I didn't like the effect on my lashes, but this mascara does keep it's promises. 


MAYBELLINE - Colossal 100% Black 
Volum' Express Mascara

This is definitely my favorite mascara in this bunch, because I personally like extreme looks, and this is the only one that gave it to me.
It does add a descent volume to the lashes, and even lengths them nicely. The lashes get a nice curve. There is no clumping and the lashes are well separated. 
The biggest problem I had with this mascara was that the formula wasn't silky enough and the result was small mascara-flakes on the lashes. It dries a bit to fast, so you also don't have the chance to get rid of this problem.
This mascara is no smudge-proof and after a couple of hours you better check it in the mirror in order to clean the under-eye flakes. Nothing extreme messy, but also not very nice. 
This mascara is not perfect, but it is a nice one and ok for the price. I will not re-purch, though. 


MAYBELLINE Falsche Wimpern 
Volum' Express Mascara - Glamour Black


I guess this Mascara will have different names in different countries, but the meaning should be "False lashes".
I read so many good reviews about this mascara and had very high expectations. Well, I think it's the worst mascara in this review.
The wand is curved, in order to achieve maximal volume. 
I think this mascara doesn't have any voluminous effect. Simply Zero volume. On the other hand, it does have an extreme lengthening effect. My lashes became so long, that it looked unnatural and spider-like. 
No clumping or any other problems with the application.
As with the colossal - also here I had to clean my under eye area every couple of hours.
I really really didn't like this mascara.


RIMMEL - Sexy Curves 
Full Volume & Curve Mascara - Intense Black



This one also has a rubber wand, with a special form - as you can easily see in this picture. 
This special form is designed in order to reach each and every lash. 
This mascara adds volume and makes the lashes look fuller, but I didn't notice any extreme curving effect. This mascara separates the lashes, without clumping. You can add some more volume if you apply the mascara again and again, but I couldn't get any massive voluminous effect.
The formula is quite nice and easy to work with. I didn't notice any smudging or flaking during the day.
This is a nice mascara for an everyday look, for those who are looking for a fuller lashes look, but nothing to extreme. I won't re-purchase, just because of my personal preference, but it is worth buying. 


In my opinion, 2 mascaras performed well - The colossal for a more extreme look and sexy curves for a more natural look (but still defined). The Max Factor Mascara did have a lash extension effect (as promised), but I missed a bit of volume, in order to balance the length. The "false lashes' mascara didn't do anything of what I was expecting it to.

After trying 4 drugstore mascaras, I will stick to my high-end ones, unless I decide to go for a more natural look, in which case "sexy curves" could be my choice. 

OPI Red Hot Ayers Rock Nail Polish


כמה, כמה חבל שהמצלמה לא מצליחה להעביר בצורה אמינה את הצבע המדהים של הלק הזה! בתמונה זה נראה אדום, אבל זה לא בדיוק אדום. יש פה גוון ורוד בולט, שהופך את הלק ל-כמעט פוקסיה. דווקא הגוון של הבקבוק יותר נאמן למציאות מאשר הגוון של הלק בתמונה.

הפעם בחרתי לצלם לכן את יד שמאל, כי יד ימין לא יצאה מושלמת. לא אשמת הלק, ככה זה כשמעופפים. הלק עצמו נמרח מעולה, כרגיל אצל OPI.

הפיגמנט של הלק הזה הורס - השכבה הראשונה יצאה אטומה כמעט לחלוטין. מה שצילמתי זה 2 שכבות.
אני פשוט מאוהבת בלקים של OPI. מבחינתי (וברור לי שזה קשור להעדפה אישית) - הם הטובים ביותר בשוק - מברשת מושלמת, מרקם סופר מדויק, עמידות, פורמולה מנצחת, מבחר אינסופי של גוונים (אם כי בקטע הזה אני מודה שלטעמי האישי - לזויה יש גוונים יותר יפים).