Monday, August 30, 2010

CHANEL Rouge fatal 487 Nail Polish


המדובר באחד מ-3 לקים שיצאו עם קולקציית הגלוסים החדשה של שאנל (שאותי אישית לא הלהיבה בכלל). השניים האחרים הם ורודים יותר רגועים. אבל אני לא אוהבת רגוע..
הגוון של הלק בבקבוק בתמונה העליונה אינו נאמן למציאות, כי שאנל הדביקו על הבקבוק מדבקה ורודה, שמשנה את גוון הלק. בתמונות למטה צילמתי מזוית אחרת, כך שניתן להתרשם מהגוון האמיתי.

הגוון הוא אדום-חום כהה יחסית, גוון די לא שגרתי אצלי, כי אני משתדלת להימנע מכל מה שנוטה (ולו מעט) לכיוון החומים. להפתעתי, התוצאה מאוד מחמיאה לגוון העור שלי וההתאהבות היתה מיידית.

הפורמולה - מעולה. לא יודעת מה קרה לשאנל, אבל שני הלקים האחרונים שלהם פשוט היו מעולים מבחינה זו. פיגמנט חזק והורס, סמיכות מדויקת, מברשת מעולה. פשוט מריחה כייפית וחלקה.
אני עדיין חייבת לכם ביקורת על המייבש Air Dry של CND, אבל אני יכולה לומר לכם כבר עכשיו, שהוא הטוב ביותר שניסיתי עד היום. היתרון הגדול שלו על פני ה-Poshé, שהיה הפייבוריט שלי עד היום, הוא, שהוא לא משאיר שאריות לבנות של מייבש על האיזור שבין הציפורן לעור ושומר על הברק של הלק לאורך 5-6 ימים. מדהים! אני מחכה להגיע לחצי בקבוק כדי לכתוב ביקורת, כי מייבשי לקים נוטים לשנות מרקם לקראת האמצע.

אז זהו, עוד לק מושלם של שאנל. אני כבר מחכה לקולקציית הלקים הקרובה שלהם, בה ייצאו לקים בגוונים מעושנים מעלפים. 


Thursday, August 19, 2010

Chanel Paradoxal Nail Polish

.

אם אתן קונות הסתיו רק לק אחד, כדאי שזה יהיה זה. 
בעצם, אם אתן מקציבות לעצמכן לכל השנה הקרובה רק לק אחד - כדאי שזה יהיה הדבר ההורס הזה של שאנל.
האמת היא, שמאוד לא התלהבתי מתמונות של סווצ'ים שלו שראיתי טרם הקניה, וגם כשרכשתי אותו זה היה בגישה של 'את לא יכולה להרשות לעצמך שלא לקנות את הלק הזה, כי מחר הוא יהיה סולד אאוט ואת תאכלי את הלב'. אז הוא נרכש, ללא ציפיות גבוהות במיוחד.
אפילו לא מיהרתי לנסות אותו אחרי הקניה, אלא נתתי לו להתבשל במגירה שלי כמה ימים טובים.

אבל ואווו, זו באמת אחת היציאות המבריקות ביותר של שאנל, ובכלל. במאמר מוסגר אומר, ששאר קולקציית הסתיו של שאנל מאכזבת וחוזרת על עצמה, וחוץ מעוד לק אחד לא נרכש כלום.

טוב, אז נתחיל מהמרקם. אני לא פריקית של המרקם של שאנל, אבל הלק הזה פשוט מושלם. שכבה ראשונה יוצאת כמעט אטומה, אבל רק השניה נותנת ללק את העומק שלו. המריחה מדויקת מאוד, ואני חושבת שלא נרשם ולו פישול אחד קטן. מריחה אחידה, ללא פסים וללא כתמים.
הגוון עצמו בלתי ניתן לתאור. ללא אור שמש ישיר - מדובר על גוון שהוא בין אפור לבין סגול לבין חום מעושן. בזויות שונות ובתאורה שונה הצבע משתנה, אבל מה שמדהים זה שהוא נראה קרמי, ללא ברק נראה לעין (ואתם כבר יודעים שאני לא מי יודע מה אוהבת ברק).
כשיוצאים לשמש - הו, אז מתגלה הברק ההורס של הלק הזה, בגווני סגול-ורוד-כחול. למרות מה שכתבתי בסוף הפסקה הקודמת, מדובר פה בברק כל כך עדין וכל כך מיוחד, שאי אפשר לסרב לו.

בקיצור, שלמות. שווה כל סנט שהוא עלה ואני ממליצה עליו הכי בעולם, למי שיכולה להשיג. 
ועכשיו אתן לתמונות לדבר, והפעם עשיתי ללק הזה סשן שלם. היה לי מאוד קשה לתפוס את הגוון המדויק, מה גם שהייתי צריכה לחכות כשעתיים לטיפה שמש (שנעלמה אחרי 5 דקות). לכן, בחלק מהתמונות רואים את הלק ללא הברק, ובחלקן עם. 


זהו, עד כאן.

מחר אני והלק נוסעים להולנד לשבוע, לבילוי משפחתי. הורי, אחותי הקטנה והילי המדהימה שלה הגיעו לדיסלדורף שלשום, ומחר אנחנו מצטרפים לאחותי השניה, לבעלה ולילדים שלה (עילי הנסיך, יהלי אהובתי האחת והיחידה ומיקוש הקטנה) לשבוע משפחתי בבית נופש בהולנד. נקווה למזג אויר טוב ולהרבה סבלנות.

Friday, August 13, 2010

ZOYA Audrina Nail Polish


הלק הזה הוזמן כחלק ממחלת הסגולים שלי. ציפיתי לסגול יותר כהה, אבל גם הגוון הזה מקסים. התלבטתי מאוד אם למרוח אותו או את ה-Paradoxal החדש של שאנל (שנקנה ביחד עם עוד לק שיצא איתו), אבל לא ייאמן - הלק הזה ניצח. 
המדובר בגוון לילך-כהה, מעין סגול-ורוד, בגימור קרמי.

המרקם של הלק הזה יותר דק מהמרקם של הלק שסקרתי פה בפוסט הקודם, אבל הפיגמנט חזק באותה המידה. מריחה פשוט כייפית! שתי שכבות עושות עבודה מושלמת.

אני מאוד אוהבת את הלקים של זויה, לדעתי יש להם גוונים מאלפים, אולי היפים ביותר. והאיכות טובה מאוד.

בהחלט ממליצה!


Monday, August 9, 2010

ZOYA Kelly Nail Polish


זו הסנונית הראשונה מקולקציית Wonderful הסתווית של זויה (שנרכשה במלואה). הגוון בבקבוק הוא משהו בין אפור לסגול לכחול, אבל על הצפרניים שלי הוא מתקבל הרבה הרבה יותר כהה, משום מה. בכל מקרה, גוון מאוד מיוחד וסתווי, מקסים בעיניי!

הגימור קרמי לחלוטין והמרקם זהה למרקם הקבוע של זויה - עבה למדי, אבל נותן יופי של פיגמנט כבר בשכבה הראשונה. 

בתור מייבש השתמשתי הפעם ב- Air Dry של CND, ועל פי הנסיון האחד הזה אני מאוד מאוד מרוצה. בניגוד למייבש השני שלהם "ספידי", ה-Air Dry גם מקבע את שכבת הלק ומוסיף ברק. יופי של מוצר, שאסקור בפרוטרוט אחרי מספר שימושים. 


Tuesday, August 3, 2010

Deborah Lippmann - Lady is a tramp Nail Polish


איזה כייף, איזה כייף, איזה כייף!
מותג לקים חדש הצטרף לחבורה המאוד מכובדת שלי, והוא מטריף.
כדרכי בקודש, מדי יום שלישי אני הולכת אחרי האימון (כן, הריון אינו סיבה לפדלאות!) לפרפומריה האהובה עליי במטרה לראות מה חדש. היום היתה על הכוונת שלי הקולקציה הסתווית של שאנל, אבל לצערי היא טרם הגיעה. מה שכן - הם קיבלו מותג לקים חדש מבחינתי - ליפמן.
המחיר של הלקים גבוה - 20 יורו (לעומת 16 יורו ללק של OPI), מבחר הגוונים מרשים ורחב, אבל אין (או לפחות לא הביאו) גוונים "מיוחדים". אני לא מאנשי ה"מיוחדים", אבל היה לי די קשה למצוא גוון שעוד אין לי. הלקים מגיעים בעיקר במרקם קרמי ובמרקם מנצנץ-עדין. לא ראיתי ולו לק אחד בגימור מטאלי, וטוב שכך. כמובן שהיה גם לק גליטרי אחד, אבל אני יודעת שלחברה יש הרבה כאלו.
הלקים לא נוסו על בעלי חיים והם אינם מכילים טולואן, פורמלדהיד ו-דיבוטיל פתלאט. כמות בבקבוק - 15 מ"ל.

אני בחרתי לפתוח את הרומן שלי עם החברה הזו עם גוון סתווי, כיאה למזג האויר פה. זהו גוון יין עמוק, אבל עדיין רואים שמדובר פה באדום כהה ולא ב-כמעט שחור.
המברשת - שלמות. היא ארוכה יחסית והעובי שלה הוא בין ESSIE ל-OPI. היא גמישה מאוד ואפשר להגיע איתה לרמת דיוק מדהימה. אחת המברשות הטובות בהן נתקלתי, מזכירה את זו של YSL.
מרקם - שוב, שלמות. סמיכות בדיוק ברמה הנכונה, שכבה אחת נותנת מראה כמעט אטום. אין בועות, אין פסים, אין כתמים במריחה. 
הייבוש של הלק סופר מהיר, ונאמר לי שגם העמידות טובה (אבל על כך אוכל להעיד רק בעוד מספר ימים). הגימור של הלק קרמי לחלוטין, והברק מרשים ביותר גם ללא טופ/מייבש.

בקיצור - זו תחילתה של ידידות נפלאה ואין ספק שבביקור הבא בחנות הזו אני הולכת לרכוש 2-3 לקים נוספים של המותג, והפעם אנסה גם את אחד המרקמים האחרים. אהבה ממבט ראשון, בהחלט.