Thursday, October 28, 2010

OPI I'm Suzi & I'm a chocoholic Nail Polish


הלק הראשון שאני סוקרת מהקולקצייה השוויצרית של OPI.
זהו מעין חום-בורדו, סתווי ויפה כמו שאני אוהבת. למען האמת, הוא מאוד מאוד דומה ל-Rouge Fatal של שאנל, אם כי משום מה התוצאה קצת פחות זוהרת.
אני מאלו שאוהבות את המברשת הרחבה של OPI, וגם במקרה הזה הסתדרתי איתה היטב. יש מעט פספסוסים במריחה, אבל הסיבה לכך היתה הרעידות של היד שלי (רעב היסטרי) ולא שום דבר אחר.
המרקם של הלק קרמי לחלוטין ושתי שכבות יצרו מראה מושלם על כל הצפרניים, מלבד אצבע אחת, אין לי מושג מדוע (אבל האצבע הזו תמיד בעייתית).
אני לובשת את הלק זה היום החמישי, והוא עדיין נראה טוב. מצד שני, לאחרונה כל הלקים יושבים עליי טוב בערך 6 ימים, וזה הודות למייבש המהיר של CND שנקרא Air Dry. 
אהבתי מאוד, אם כי אני חושבת שהלק של שאנל קצת יותר סקסי על הידיים שלי.

והנה תמונה עם יותר אור - 


וספויילר קטן לפוסט הבא - סקירה של קולקציית Tartan Tale של מאק, שבהשקתה נכחתי ביום שני בערב - קולקציית הצבע מכילה כמה פנינים בתחום הפיגמנטים והעפרונות, קולקציית החגים מאכזבת וחוזרת על עצמה. 

Thursday, October 21, 2010

MAC Bad Fairy Nail Polish



כן, רכשתי את שלושת הלקים מקולקציית הרעים של דיסני של MAC. האמת? היו לי ציפיות מדהימות מהם, על פי סווצ'ים שראיתי. 
והנה הסנונית הראשונה. הגוון הוא מעין בורדו-חם, ובאור שמש ישיר ניתן להבחין בברק מוזהב. זהו מעין גוון תלת-מימדי, כאשר בזויות שונות הגוון משתנה מעט. היות והתמונות צולמו בגרמניה, אז כמובן שלא יכולתי לצלם את הלק בשמש. המרקם מנצנץ למדי, אבל לא בצורה מוגזמת.

כיאה ללק-נצנצים, נזקקתי ל-3 שכבות על מנת להגיע לכיסוי מלא. יש לציין שגם ההסרה של הלק היתה לא כייפית. בנוסף - הוא התחיל להתקלף בקצוות כבר ביום שאחרי המריחה (לשם השוואה - לקים מחזיקים עליי 5-6 ימים בכיף). 
אבל החלק הכי נורא בלק הזה הוא, שהוא פשוט לא יפה ולא מחמיא לי. אולי הבעיה היא שגוון העור שלי בהיר וקר, ולכן הבורדו-זהב הזה לא ממש עושה לו טוב. מצד שני, חוץ מהאפרות במאק (כאילו, דההה), כולם חשבו שהוא פשוט זוועתי עליי. מעניין יהיה לנסות את הגוון הכחול מהקולקציה ולראות אם הוא יותר יחמיא לי. 


בקיצור - לא ממליצה בכלל. 

Friday, October 1, 2010

MAC Venomous Villains Collection - My thoughts

קולקציית הרעים של דיסני הושקה בקול תרועה רמה!
אני חושבת שזו היתה הקולקציה המדוברת ביותר של מאק בשנה האחרונה, אחת מהקולקציות האלו שגורמות לנשים לרייר עליה בלילות ולחכות בפתח החנות לפתיחה.

ובכן, אני לא התלהבתי. ידוע ומוכר שאני לא מאלו שמתלהבות מאריזות מקושטות ומצועצעות, אלא מתייחסת בעיקר למוצרים עצמם. אני מודה שמעולם לא ראיתי סרט של דיסני ושהדברים האלו רחוקים ממני כמרחק צדק מירח. בנוסף, אני עסוקה בימים אלו בנסיון לצמצם את אוסף האיפור שלו במקום בלהגדיל אותו, וקנייה מסיבית של מוצרים לא באה בחשבון.
אבל בכל זאת, הכנתי לי רשימה נאה של מוצרים שרציתי לרכוש מהקולקציה הזו, והבוקר יצאתי לפגוש אותה. יש לציין שהגעתי לחנות 10 דקות אחרי פתיחתה, ובחצי השעה שהייתי שם הרבה מאוד מוצרים זכו למדבקת ה-sold out המפורסמת. אז אלו שכן רוצות להתפרע על הקולקציה הזו - נא להגיע מוקדם. 

הקולקציה מורכבת מ-4 חלקים, כאשר כל חלק מוקדש לרשע-דיסני אחר. הרבה מאוד מהמוצרים הם מוצרים שכבר הופיעו בקולקציות קודמות, אז שווה לבדוק מראש מה יש לכן בבית. 
נתחיל מהסוף, מההמלצות שלי - אני ממליצה מאוד על הלקים, כי הם מדהימים. אני לקחתי את כל השלושה. רכשתי גם את ה"פודרה הנוזלית הקרה", שהיא בעצם שימר מדהים. אני לא בטוחה שהוא מחדש משהו, אבל הכמות ענקית וזה מוצר חדש, אז שיהיה. בנוסף - המלצה חמה ביותר על הליפג'לי Resort Life, שישדרג בשניות כל שפתון בגוון ניוד. זהו אחד הליפג'לים היפים שאי פעם יצאו למאק. הוא יצא כבר בקולקציית "לילילאנד", שלדעתי לא הגיעה לישראל, אז שווה לחטוף. מה עוד? שפתון אחד בגוון אדום מושלם - Heartless. 

זהו, אלו ההיילייטים שלי. יש עוד המון מוצרים מאוד יפים בקולקציה, אבל לדעתי לא לבישים ולא שימושיים לרוב הנשים. הגלוסים די מרשימים, אבל זועקים ונוכחים מדי. כנ"ל לגבי השפתונים - שום דבר שאפשר פשוט לשים על השפתיים ולצאת מהבית (יוצא דופן אחד - sinister - שהוא טבעי ושימושי, אבל לכל אחת כבר יש משהו דומה לו בבית). הצלליות המינרליות יותר שימריות ופחות מנצנצות מאלו שיצאו בעבר, אבל למי שכבר יש את הצלליות המינרליות מהקולקציה השחורה הן תהיינה מיותרות. הייתי בטוחה שארכוש את הסומק האדמדם, אבל הוא במרקם מאט-גירי, ויש בו יותר מדי ורוד. הסמקים הקורלים שיצאו בקולקציות הקיץ עדיפים ומחמיאים בהרבה. הצלליות משעממות, פשוט ככה. יש גם גריזפיינטים, למי שטרם רכשה. אה, ויש גם 3 ביוטי פאודרס. כן, כן, שוב פעם ביוטי פאודרס. שתיים מהן די בלתי נראות על העור הבהיר שלי, והשלישית (Briar Rose) אמנם כן בעלת נוכחות, אבל מה שמתקבל הוא סומק ורדרד עדין בעל תת-גוון כחול בולט, ולי אישית זה לא מחדש כלום. 

בקיצור - נרכשו שפתון אחד, פודרה-שימרית אחת, ו-3 לקים (את הליפג'לי כבר קניתי כשהוא יצא בפעם הראשונה).

לשמחתי, יצאו היום עוד כמה קולקציות -
- הגלוסים ויוה גלאם סינדי וגאגא - הגלוסים תואמים את הגוונים של השפתונים, אבל שניהם מאוד סמיכים ועמוסי פיגמנט, נראים קצת כמו שפתון מאוד גלוסי. לא אהבתי את המרקם ואת התוצאה המאוד לא טבעית והם נשארו בחנות. 
- מסקרה Haute & Naughty - המסקרה ה"כפולה" של מאק (שזה, אגב, טרנד מאוד חם כרגע אצל הרבה חברות). המסקרה נקנתה בעקבות המלצה של מאפר שאני סומכת עליו. אני גם אוהבת את המסקרות של מאק, אז בכייף! לקראת סוף השנה האזרחית תצא מאק עם עוד מסקרה חדשה, בעלת אפקט מאוד דרמטי, ואשמח לנסות גם אותה. 
- קולקציית הלקים השנתית - Nail Trend F/W 2010 - נקנתה במלואה. המדובר ב-6 לקים בעלי ברק עדין, מרשימים מאוד ויפים מאוד. היות ואני מטורפת על לקים, בכלל לא היה ספק שכל הקולקציה הולכת איתי הביתה. 

חזרתי הביתה וראיתי שפלטת Naked של Urban Decay סוף סוף הגיעה ל-HQhair והזמנתי לי אותה, כפרס על זה שהייתי ילדה טובה (לקים לא נחשבים!!).

קניה נעימה!