Saturday, February 26, 2011

Dior Gris Montaigne 707 Nail Polish


ואוו, לונג טיים..

ובכן, מאז הפוסט הקודם הפכתי לאמא, ואין מאושרת ממני בעולם. לבן הבכור שלי קוראים יונתן, והוא נולד ב-29.12.2010. הוא דומה לאבא שלו, אם כי הוא בחר בפינצטה את הדברים הטובים מאמא שלו. הוא יונק מדהים, עולה יפה במשקל (לשמחת הפולניה שבי) והוא שינה את החיים שלנו לטובה. במקום לקנות איפור - אני קונה עכשיו בגדי תינוקות. הדוביל לא מרשה לי להעלות תמונות שלו לאינטרנט, ולמרות שאני מאוד רוצה, אני מכבדת את בקשתו. 
בקרוב אנחנו עוברים דירה, לבית שקנינו במקום העבודה של הדוביל. קשה לי לעזוב את העיר הגדולה, אבל זה הדבר הנכון עבורנו כעת. בינתיים עשיתי דוקטורט במטבחים ובחדרי שינה, ונראה לי שהולך להיות לנו בית מדהים!

ונעבור לדברים הבאמת מעניינים - 
דיור שינו את הפורמולה ואת המברשת של הלקים שלהם, ואני רק יכולה לשאול את עצמי - איך לא חשבו על זה קודם?
הלק האפור הזה שייך לקולקציית האביב של דיור. בישראל מן הסתם לא ממש מבינים את הקשר בין אפור לאביב, אבל כשאני מביטה מהחלון זה נראה לי מובן מאליו. הגוון עצמו נראה אפור לגמרי בבקבוק, אולם באור יום רואים תת-גוון כחול בולט (בתמונה למעלה). באור אחר הוא נראה יותר אפור - 


ומה החידוש פה?
ראשית, הם שינו מעט את הפורמולה. הפורמולה החדשה סמיכה מאוד, והגימור של הלק מאוד מאוד מבריק, ממש פלסטיקי. שכבה אחת נותנת מראה כמעט אטום לגמרי (ועדיין - הלק מתייבש ברגע), אבל עדיף תמיד למרוח שתי שכבות. אני לובשת את הלק כבר 5 ימים והוא נראה כמעט כמו ביום הראשון. בהחלט עמידות מרשימה!
אבל ה-חידוש הוא המברשת. המברשת עצמה הפכה לחרוטית, מבנה המאפשר דיוק מקסימלי במריחה. החיתוך של השערות במרכז המברשת ישר, מה שמאפשר דיוק בהנחה של הלק באיזור מרכז הציפורן. אבל בצידי המברשת השערות גזורות בצורה אלכסונית, מה שמאפשר דיוק מכסימלי בהנחה בצידי הציפורן. הרעיון פשוט גאוני ואני יכולה לומר שהמברשת הזו תשפר פלאים את המריחה של הלק בעיקר כשמדובר במאותגרות לקים. פשוט אי אפשר לטעות עם המברשת הזו. חסרון אחד קטן יש למברשת הזו - הסיבים שלה מעט קשים לטעמי ולא גמישים מספיק, אבל זה באמת "בקטנה".
כדי שנבין איך לאחוז את המברשת, המוט עצמו רחב בצד אחד וצר בצד השני. גאוני.

והנה תמונה - 

 במבט מלמעלה

פרופיל

אני סופר דופר מרוצה הן מהמרקם והן מהמברשת. הסדרה החדשה נקראת Haute Couleur Extreme Wear Nail Laquer וכל בקבוק מכיל 10 מ"ל.

המלצה חמה ממני.