Sunday, April 24, 2011

OPI Texas Collection - Houston we have a purple and You think I'm tex-y? Nail Polishes


קולקציית האביב-קיץ הנוכחית של OPI נקראת קולקציית טקסס. מבחינתי, הקולקציה הזו מתחלקת לשלושה חלקים ברורים - 5 לקים שהם בדיוק הטעם שלי, 4 לקים שהם ממש ממש לא הטעם שלי, ועוד 3 שאני בעקרון אוהבת, אבל יש לי דברים דומים ואני לא ממש זקוקה להם (תחת הקטגוריה הזו נכנסים הלקים בגוון כתום, כחול וירוק).
ה-5 שאני אוהבת נמצאים כולם על הסקאלה האדומה-ורודה-סגולה ואת כל החמישה רכשתי.

הלק בתמונה למעלה נקרא Houston we have a purple (אין, אין על שמות הלקים של OPI) ובבקבוק הוא נראה מעין סגול-ורוד. אז זהו, שרק בבקבוק. במצאיות מתקבל צבע ורדרד-סגלגל חביב, שלא קשור בכלל למה שחושבים שאמורים לקבל. 
הנה עוד תמונה של הלק הזה - 



הלק השני שניסיתי נקרא Do you think I'm Tex-y? ובמבט על הבקבוק הגוון הוא ורוד כהה, לכיוון הפוקסיה. הפעם, הגוון במציאות מאוד דומה לזה בבקבוק. מאוד מאוד אהבתי את הגוון. הוא קר (בעל תת-גוון כחול) והוא בול אני. הנה כמה תמונות של הלק - 



שני הלקים האלו מתהדרים בפורמולה חדשה של OPI, שאני נתקלת בה פה לראשונה. המדובר בפורמולה ג'לית, ולא קרמית. זוכרות את הגלוסים מקולקציית See Thru של מאק? אז ככה הלקים האלו נראים. היתרון של המרקם הג'לי הוא הברק המיימי ההורס שיש ללק. מצד שני, החסרונות רבים מספור. ראשית, המרקם מיימי ודליל מדי לדעתי, כך שנדרשות 3 שכבות על מנת להשיג תוצאה סבירה (וגם אז הגוון לא ממש אטום). ללק הראשון לא היו מזיקות גם 4 שכבות, הלק השני היה קצת יותר סביר ו-3 שכבות הספיקו בהחלט.
לי אישית אין סבלנות (וגם לא זמן) למרוח 3 שכבות, כך שנרשמה פה אכזבה גדולה. 
הגוון לא נראה שבע, לא כמו שאני אוהבת. הגוון של הלק הראשון שונה מאוד ממה שנראה בבקבוק, ואילו השני קצת יותר קרוב אליו. 
ועוד חסרון - כבר אחרי יום אחד של לבישה התגלו סימנים ראשונים של התקלפות. זה לא קורה לי עם לקים אחרים של OPI, כך שאני מסיקה שזו אשמת הפורמולה החדשה.

בקיצור - למי שאין זמן וסבלנות למרוח 3 שכבות מומלץ להתרחק מהלקים האלו. מצד שני, הגוון של הלק השני כל כך מהמם, שהוא אולי שווה את זה. 

אני מקווה שבקרוב ייצא לי לנסות את שלושת הלקים האחרים מהקולקציה, על מנת לגבש דעה סופית על המרקם שלהם.

Friday, April 22, 2011

ESSES Bermuda Shorts Nail Polish


עם הלק הזה אני פותחת רשמית את הקיץ!!

לא גוון טיפוסי עבורי, אבל לא יכולתי להתאפק מלקנות אותו אחרי שראיתי אותו על הצפרניים של המוכרת בחנות "קולבים" ברעננה (מומלצת ביותר, ללא קשר ללק).
ואוו, איזה יופי של צבע!! וגם קיבלתי עליו אינספור מחמאות!

אני חושבת שזה גוון פוקסיה-סגלגל, די בוהק בבקבוק, אבל מעט יותר רגוע על הצפרניים. 
המרקם הדליל של אסי הקשה עליי מעט את המריחה, והיו כמה נזילות לצדדים. אבל מעבר לזה המריחה היתה חלקה וסיפקה תוצאה טובה בשתי שכבות.
מה שמוזר בלק הזה הוא הגימור שלו - סמי מאט, בחיים לא נתקלתי בכזה גימור. אבל הטופ ששמתי מעל ביטל את החסרון הזה.

הלק החזיק מעמד היטב 4 ימים והורדתי אותו עוד לפני שהוא הראה סימני התקלפות.

יופי של גוון לפתוח איתו את הקיץ, ממליצה מאוד! 


Tuesday, April 5, 2011

Dior Rock Coat Nail Polish/Top Coat


ה-Rock Coat של דיור הוא בעצם טופ קואט, שפשוט הוסיפו לו גוון אפור כהה. המטרה של הצעצוע החביב הזה היא לאפשר לכל לק להפוך לקצת יותר כהה ומעושן. 
אני מרחתי את הטופ הזה מעל הלק Merino Cool של אסי, שהוא די מעושן בעצמו, אבל בהיר יחסית. התוצאה שהתקבלה היא לק אפור כהה, כהה בהרבה מהמקור (שכבר סקרתי פה). הטופ הוסיף ללק הזה גם ברק בריא וטיפיפה נצנצים עדינים, שרואים אך ורק באור שמש.
אולי הייתי צריכה לנסות את הטופ הזה מעל לק בעל גוון לא מעושן בכלל, אבל זה מה שיצא ראשון מהמגירה.

לדעתי, הטופ הזה מפספס את המטרה, כי הוא פשוט הפך את הלק המקורי למאוד מאוד כהה ולא השאיר זכר לגוון שלו. זה לא "מעט יותר כהה", זה הרבה יותר כהה. 
הטופ מתהדר במברשת החדשה והמדהימה של דיור, אבל המריחה שלו היתה קצת לא אחידה. ברגע המריחה ניתן היה להבחין בבירור בפסי מריחה, שנעלמו ברובם כעבור מספר דקות. גם בועית אחת קטנה נותרה על האצבע המורה, לא נחמד בכלל.
כטופ קואט לקח למוצר הרבה מאוד זמן להתייבש. בתור אחת שמשתמשת אך ורק במייבשים מהירים בתור טופ קואט כבר כמה שנים טובות - זמן הייבוש פה נראה לי נצח! וגם כשהרמתי את יונתן שעה אחרי המריחה - הלק עדיין לא היה יבש לגמרי ונפגע בכמה מקומות.
הלק החזיק מעמד בערך 4 ימים עם הטופ הזה, שזה נחמד אבל לא היסטרי.

לסיכום - צעצוע חביב שנחמד שיש במגירה, לא מעבר. למי שכבר יש בבית 10 לקים כהים הוא מיותר, אבל עבור מי שרוצה להתנסות מדי פעם בלק כהה מעושן ולא רוצה לקנות אחד כזה - זה פתרון טוב. הלק הזה יותר זול מהלקים הרגילים של דיור ועולה 19,50 יורו (לעומת 22 יורו ללקים מהליין הרגיל).