Saturday, November 27, 2010

OPI Just a Little Rösti at This Nail Polish


ואחרי שדגמתי את קולקציית הסתיו של ESSIE - הגיע הזמן לחזור לקולקציה השוויצרית של OPI.
הגוון של הלק הזה הוא גוון יין עמוק, אבל לא מאוד מאוד כהה. מעין בורדו-ורוד, במרקם קרמי. 
הגוון יפה, אבל אני חושבת שהחברה שעושה את הגוונים האלו בצורה הטובה ביותר היא ZOYA. הבורדו הזה של OPI חביב, אבל הוא קצת משעמם, קצת לא מדויק מספיק. קשה לי להגדיר מה חסר בו, אבל על הסקלה הזו יש לי גוונים הרבה יותר יפים של זויה. 

המריחה בסדר גמור, אם כי ניתן להבחין שעל האצבע המורה נותר כתם לא אחיד. מעבר לזה שתי שכבות נתנו תוצאה טובה מאוד. 

זה הפוסט הראשון עם תמונות מבית היוצר של המצלמה החדשה שלנו (Leica D-Lux 5), ואני מקווה מאוד שמעכשיו הגוונים של הלקים יהיו זהים לגוונים במציאות. 

בסך הכל לק בסדר, לא מעבר. 


Wednesday, November 24, 2010

ESSIE In Stitches Nail Polish


הלק השלישי (והאחרון) שרכשתי מקולקציית הסתיו של אסי. באמת קולקציה טובה..

הגוון הזה קצת יוצא דופן בנוף הלקים הסתויים/חורפיים, אבל עדיין יפה ומחמיא.
המדובר בגוון ורוד-כהה-מעושן, נראה קצת כמו ורוד עתיק. הוא קרמי לחלוטין, ללא ברק או נצנצים.
המרקם של הלק בהחלט טוב, ושתי שכבות מספיקות למראה אטום ואחיד. לא נתקלתי בבעיות מיוחדות במריחה. 

אני לא חושבת שזה הגוון המדהים ביותר באוסף שלי, אבל בהחלט מחמיא וקצת שונה, למי שמחפשת גוון סתווי לא כהה במיוחד ושגם לא נראה אפור. 


Saturday, November 20, 2010

ESSIE Merino Cool Nail Polish


הלק השני מקולקציית הסתיו של ESSIE. 
ואוו, ואוו, ואוו.
המרקם של הלק הינו קרמי לחלוטין, והגוון הוא סגול-אפור מעושן, לא כהה מדי ולא בהיר מדי. הגוון הזה "נחרש" ע"י כל חברות הלקים בשנתיים האחרונות, וחשבתי שכבר אי אפשר לחדש בתחום הזה, ולכן גם לא תכננתי לרכוש אותו. הוא נרכש אך ורק בגלל שחברה שלי ביקשה המלצה ללק בדיוק בגוון הזה. להפתעתי, הלק הזה פשוט מדהים, מהמם, הורס. לדעתי זהו אחד הגוונים היפים ביותר שיצאו העונה (אם לא היפה שבהם), וכל מבט על הצפרניים שלי גורם לי להתאהב בו קצת יותר. 

המריחה היא אסית טיפוסית. שתי שכבות נותנות תוצאה מושלמת ולא נתקלתי בבעיות מריחה מיוחדות.
בגלל שהלק כל כך מדהים, הייתי חייבת לעשות לו בוק. כן, התלהבתי..

אז לסיכום - חובה, חובה, חובה. פשוט לק מושלם.


Monday, November 15, 2010

ESSIE Velvet Voyeur Nail Polish


מאוד אהבתי את קולקציית הסתיו של ESSIE, ואפילו רכשתי ממנה 3 לקים (מתוך 6). זה הלק הראשון שאני דוגמת, והגוון בעצם דומה מאוד לגוון של הלק של OPI שסקרתי פה בפוסט הקודם.
הגוון הוא סגול כהה מאוד, על גבול השחור, קרמי לחלוטין. בהשוואה ללק הדומה של OPI, הלק הזה יותר שזיפי וגם יותר כהה. הוא נראה כמעט שחור על הצפרניים, בכל תאורה שהיא ובכל זוית שהיא. לא שיא המקוריות, אבל עדיין יפה, מרשים, וחורפי מאוד (כן, יש מקומות בעולם בהם נובמבר זה חורף). 

אני לא מתה על המברשת הדקה של אסי, אבל המרקם של הלק היה טוב והתוצאה הסופית מצויינת ב-2 שכבות. 

מצטערת על כך שהתמונות לא מאוד חדות, אבל המצלמה שלנו טסה לטג'יקיסטאן ביחד עם הדוביל והתמונות האלו צולמו באמצעות האייפון.


בהחלט לק מומלץ, למרות חוסר המקוריות שלו.

Wednesday, November 10, 2010

OPI William Tell Me About OPI Nail Polish


לק נוסף מהקולקציה השוייצרית של OPI. 
הגוון הוא סגול-חציל כהה מאוד, שבתאורה רגילה נראה כמעט שחור. האמת? לא הצבע המקורי ביותר בעולם, וגם OPI כבר יצאו עם גוונים דומים בעבר, אבל הוא עדיין יפה מאוד לדעתי. הגימור קרמי לחלוטין.
אני אוהבת את המברשת של OPI והמרקם של הלק הזה מושלם - לא דליל מדי ולא סמיך מדי, נותן כיסוי מושלם בשתי שכבות.

מוסיפה עוד שתי תמונות, כאשר אחת מהן עם פלאש, כדי שתראו שהלק אכן סגול.


לסיכום - לא גוון מקורי ביותר, אבל עדיין יפה ועושה את העבודה מבחינתי. 

Saturday, November 6, 2010

MAC - Style Clan Nail Polish (Tartan Tale)


הלק השני מקולקציית Tartan Tale של MAC.
הפעם מדובר בגוון יותר "מיוחד" מהגוון החום-אדום מהפוסט הקודם, אם כי אני חייבת לציין שכל החברות כבר עלו על הטרנד של הגוונים המעושנים-כהים האלו, והם כבר לא עד כדי כך "מיוחדים".
הבסיס של הלק הוא חום-אפור כהה יחסית, אבל לא מאוד כהה, ובתוכו משובצים נצנצים קטנים בגוון ברונזה. המרקם של הלק מוגדר כפרוסט, ולדעתי שלא בצדק, כי אין לו ברק פרוסטי. בתמונות ניתן לראות בבירור את הברק, כפי שהוא נראה בבקבוק, ולעומת זאת - את המינימליות שלו על הצפרניים אחרי המריחה. אם אתן נמנעות מכל סוג של נצנצים, ממש אין לכן סיבה לשלול את הלק הזה, כי הם בקושי נראים. מצד שני, אם אתן רוצות לקנות את הלק הזה רק בגלל הנצנצוץ שלו - זה לא הלק שלכן.

לגבי המריחה - דווקא הפתעה לטובה. המברשת היתה קצת יותר אחידה ורכה לעומת המברשת של הלק החום-אדום, ואין לי שום הסבר לחוסר האחידות הזה בלקים של מאק. השכבה הראשונה יצאה קצת עלובה, אבל השכבה השניה פיצתה על זה, ובגדול. התוצאה הסופית יצאה מושלמת, אטומה, מדוייקת.
לסיכום - המלצה חמה על הלק המקסים הזה!

והנה עוד 3 תמונות, כאשר השלישית צולמה עם פלאש - 


Thursday, November 4, 2010

MAC - Tartan Tale Collection - My Impression

קולקציית Tartan Tale היא קולקציית החגים המסורתית של מאק. כמיטב המסורת, הקולקציה כוללת קצת מכל דבר, על מנת שכל אחד ואחת יוכלו לקנות משהו - קולקציית צבע גדולה, פלטות של צלליות, פלטות של שפתונים, סטים של מברשות מוקטנות, קיטים של שפתון/גלוס/עפרון שפתיים, עוד כמה קיטים מינרליים, פלטות לפנים. בקיצור - הכל מהכל.

הוזמנתי להשקה המוקדמת של הקולקציה, שנערכה לפני כ-10 ימים. היה מושקע מאוד, עמוס מאוד, מאקי מאוד. 

ולהתרשמות שלי -
היה די קשה לבחון את כל המוצרים בהשקה המוקדמת, אבל טרחתי ללכת שלשום פעם נוספת לחנות, להשקה הרגילה. חשבתי שמן הסתם פספסתי משהו, אבל ממש לא.
נתחיל מזה שאני לא מחובבי הקיטים למיניהם. לרוב מדובר במוצרים שכבר הושקו בעבר ו/או במוצרים מהקולקציה הקבועה. גם המברשות המוקטנות לא מדברות אליי. הפלטות לפנים מכילות גם הן מוצרים שקיימים בקולקציה הקבועה, ולדעתי עדיף לרכוש את המוצרים בנפרד ולא כפלטה (כי בפלטה תמיד יש גוון אחד או שניים שלא ממש אוהבים). הדבר היחיד שדי הרשים הוא הפלטות לעיניים. הלהיבו אותי בעיקר הפלטה הקרה והחמה. אמממה?? גוונים חמים לא מתאימים לי והפלטה הקרה זהה כמעט לחלוטין לפלטה הקרה משנה שעברה. והיות ויש לי אותה - אני לא צריכה עוד אחת. למי שאין אותה - אני ממליצה מאוד, כי זו אחת הפלטות הטובות והשימושיות של מאק. 

ובמעבר חד לקולקציית הצבע - 3 מוצרים הלהיבו אותי בקולקציה הזו - 
1. הלקים (טוב, נו). נקנו שניהם.
2. עפרונות העיניים. המדובר בעפרונות מוגבלים במרקם רך ועמוס פיגמנט, מדהים ביותר! 3 מ-5 הגוונים יצאו (וניקנו) כבר בשנה שעברה, כך שרכשתי רק אחד משני הגוונים החדשים (את השני פחות אהבתי) - Black Swan. 
3. הפיגמנטים. נדיר שמאק יוצאים עם פיגמנטים כהים. הפעם הם יצאו עם 3 גוונים בעלי בסיס שחור, כאשר אחד מכיל בתוכו ברק ברונזה, השני ברק כחול-סגול (הוא הופיע בקולקציה שלא הגיעה ארצה) והשלישי - ירוק. הפיגמנטים הורסים את הנשמה והיופי שלהם יגרום להרבה נשים לרכוש אותם. אמממה, צריך לדעת ולאהוב לעבוד עם אבקות כאלו כהות. גם בהנחה מאוד מוקפדת הן מאוד מלכלכות, והשאלה היא עד כמה סבלנות יש לכן להתעסק עם זה. לי אישית יש 2-3 צלליות אבקה כהות של מותגים אחרים, והן בשימוש נדיר. אי לכך ובהתאם לזאת, ובלב כבד, ויתרתי על הפיגמנטים. ועדיין - הם הורסים! 

גולת הכותרת של הקולקציה היא הצלליות, המגיעות בפאנים גדולים במיוחד (2.2 גרם - כמו הצלליות המינרליות) ומכילות הדפס סקוטי עליהן. הגוונים די סטנדרטים ולא הפילו אותי. הגוון היחיד שממש אהבתי היא האפור-כחול, אבל היות והתוצאה המתקבלת לא מאוד מקורית - ויתרתי. המרקם של הצלליות משיי ונעים, אבל אין בהן שום חידוש, מלבד הגימיק של ההדפס.
בגזרת מוצרי השפתיים נרשם פיהוק ענק. 
וזהו, מעבר לזה אין לקולקציית הצבע הרבה מה להציע. 

MAC - Sly as a fox Nail Polish (Tartan Tale)


הלק הזה הוא חלק מקולקציית הצבע Tartan Tale שמאק השיקה לכבוד החגים. מכל הקולקציה הסופר ענקית הזו (צבע, סטים, מארזים וכד') רכשתי רק את שני הלקים ואת אחד העפרונות, וגם זה אחרי לבטים ארוכים. 

הגוון של הלק מהמם. הוא מוגדר כגוון קרמי, אבל יש לו ברק אדום-ורוד מאוד מאוד עדין, שלא רואים בתמונות (וגם לא ממש רואים באור רגיל). הגוון הוא חום-אדום, דומה מאוד ללק של OPI שסקרתי בפוסט הקודם. הלק של מאק מעט יותר חום מזה של OPI.
המריחה היתה בסדר גמור, אם כי היתה לי הרגשה שהמברשת קצת "קשה" ולא רכה במיוחד. עדיין, קל מאוד לדייק איתה והפאשלה היחידה נגרמה בגלל שהדוביל הזיז לי את היד (קורה..).
צבע חורפי מקסים, לכל חובבות הגוונים הכהים, אבל לא מאוד כהים.