Friday, March 12, 2010

Guerlain Rouge G de Guerlain Le Brillant B62 Betsy - Review and Photos


סדרת ה-G של גרלן היא סדרת הדגל של השפתונים שלהם. המדובר בשפתונים המגיעים באריזה מהודרת (וכבדה!) ביותר, הכוללת מראה. הסדרה הרגילה כוללת שפתונים הנושאים שמות של נשים, המתחילים באות G. השפתונים האלו הינם בעלי מרקם לחותי ביותר ויחד עם זאת כיסוי מאוד גבוה. כבר סקרתי בעבר שפתון אחד מהסדרה הזו, ואני חייבת לציין שלמרות המרקם המדהים, הם קצת כבדים לי על השפתיים. 

שמחתי לגלות, שגרלן יצאו עם סדרה נוספת של שפתוני ה-G שלהם, עם התוספת Le Brillant. הפעם, השפתונים נושאים שמות נשים, המתחילים באות B. בניגוד לסדרה המקורית, שפתוני ה-B הינם הרבה יותר לחותיים וגם רמת הכיסוי שלהם הרבה יותר נמוכה. הייתי משווה את המרקם שלהם למרקם ה-Lustre של מאק, אלא שנראה לי שהשפתון של גרלן שומר יותר טוב על הלחות של השפתיים ולכן יותר נוח ללבישה לאורך זמן. 

הגוון B62 Betsy דומה לסופיסטו של מאק, אבל יותר אדמדם ופחות סגלגל ממנו. לדעתי, זהו הגוון המושלם למראה My lips but better. לשפתון יש גימור לחותי, אבל לא מבריק. הוא מאוד נעים על השפתיים ועמיד למשך זמן ארוך יחסית (בכל זאת, לא מדובר בשפתון עמיד). אני חייבת לציין שהתאהבתי בשפתון הזה - הן במרקם והן בגוון. למרות מה שנראה בתמונה - הגוון לא יוצא כהה על השפתיים, כי רמת הפיגמנט בשפתון הזה נמוכה יחסית (בכוונה, כמובן).

ה-חסרון של השפתון הזה הוא המחיר שלו - 38,95 יורו. זה המון המון כסף, גם ביחס למותג כמו שאנל. נכון, השפתונים של גרלן אלוהיים והאריזה מושקעת ושימושית, אבל בסופו של דבר מדובר במוצר לא מאוד ייחודי ולדעתי עדיף לרכוש 2 שפתונים של מאק במרקם לאסטר ועוד לחזור הביתה עם מעט עודף.


לסיכום - מוצר איכותי ביותר, אבל המחיר לא מצדיק את התמורה. 

No comments:

Post a Comment