Wednesday, December 1, 2010

ESSIE Smokin' Hot Nail Polish


תראו את הלק ההורס הזה!
השלמות הזו שייכת לקולקציית החורף של אסי, שכוללת (כרגיל) 6 לקים. חוץ מהלק הזה, מאוד אהבתי את הלק החום-מעושן (שגם רכשתי), אבל שאר הגוונים היו קצת משעממים ולא מאוד מקוריים - גוון ירוק כהה אחד, גוון אדום-ורדרד ושני גוונים מאוד מאוד כהים (שנראים שחורים כמעט לגמרי). 

הלק הזה נראה קצת כמו גרסא כהה יותר של ה-Merino Cool מקולקציית הסתיו וזהו בהחלט אחד מאותם גוונים שקשה לעמוד בפיתוי ולא לרכוש אותם. בסיס הלק הוא אפור, אבל ללק יש תת-גוון כחול-סגול בולט ביותר. המרקם קרמי. מה שאני אוהבת בלק הזה הוא, שהוא לא כהה מדי ולא נראה שחור על הצפרניים.

המריחה אסית טיפוסית, מה שאומר מרקם קצת דליל, אבל בסופו של דבר עושה את העבודה היטב ב-2 שכבות. מריחה חלקה לחלוטין.

לסיכום - ממליצה בחום רב (למרות 5- מעלות שיש בחוץ)!

הנה עוד שתי תמונות, כאשר השניה עם בליץ.


5 comments:

  1. לק הורס לגמרי, כבר מתכננת להתחדש בו!

    ReplyDelete
  2. בדיוק הלק שתיכננתי למרוח עכשיו:-)

    ReplyDelete
  3. הלק מהמם ויפה לך שהצלחת לקלוט אותו כל כך ממחיש בתמונות.
    אם הייתי צריכה לבחור אז הייתי מעדיפה את ה- Merino Cool.

    ReplyDelete
  4. הלק הזה מטריף! יש לי אותו
    הוא מזכיר במעט שני לקים נוספים שיש לך הפרדוקסל וקלי.
    לאחרונה ממש בא לי על קלי ואני מקווה שהם לא דומים מידי..

    ReplyDelete
  5. !!!!!! במילה אחת: מ ה מ ם

    ReplyDelete