Thursday, June 3, 2010

Garnier Deodorant Mineral 48h Ultra dry - Review


עד היום, טרם פגשתי מוצר של גרנייה שמצא חן בעיניי. גם את הדאודורנט הזה לא הייתי מנסה אם לא הייתי קוראת ביקורות מחמיאות ביותר.
הסדרה כוללת (לפחות בגרמניה) 4 דאודורנטים שונים בצורת רול-און, ועוד כמה בספריי. נדמה לי שיש גם בסטיק, אבל לא בדקתי. אני אוהבת רול-און, ובחרתי לנסות את זה שמבטיח הגנה אינטנסיבית.
המוצר החליט להתעלק על הטרנד המינרלי, ומתהדר בכך שהוא מכיל Mineralite. אין לי מושג מה זה, אבל מבדיקת המרכיבים של הדאודורנט ראיתי שהוא כן מכיל אלומיניום, שהוא המרכיב ממנו מנסים להימנע כל הדאודורנטים ה"טבעיים". המוצר אינו מכיל אלכוהול ואינו מכיל פרבנים.

הבקבוק של הדאודורנט מאוד נוח, כי הוא עומד על הראש. הרול מוציא כמות חומר מדודה, מבלי לגרום לשלוליות בבית השחי. הריח מאוד נעים ולא משתלט. 
היות ואני מחכה לייבוש מלא של הדאודורנט טרם לבישת החולצה, שמחתי מאוד לגלות שהמוצר הזה מתייבש מהר יחסית. יתרון עצום.
החלק הכי חשוב בדאודורנט הוא ההגנה שלו. ובכן, גם פה אני יכולה רק להחמיא. הוא שומר על בית שחי יבש לאורך כל שעות היום, וגם אם מופיעה מעט רטיבות - היא חסרת ריח. כל הכבוד.
מצד שני, אחרי 24 שעות (בכוונה לא התקלחתי בערב, רק כדי לראות איך הדבר הזה מתפקד!) כבר מרגישים צורך דחוף להתקלח. לכן ה-48 שעות הגנה שהמוצר מבטיח לא התקיימו.
גם המחיר עממי.

לא נתקלתי בכתמים לבנים על הבגדים (ואני לובשת בעיקר שחור), אבל יש לזכור שיכול להיות שזה בזכות העובדה שאני מחכה לייבוש מלא של הדאודורנט. גם הדאודורנטים האחרים שלי אינם משאירים לי כתמים לבנים.

לסיכום - דאודורנט מעולה ומוצלח ביותר, רק חבל שגרנייה ניסו להלביש עליו את הטרנד המינרלי ואת ההבטחה ל-48 שעות של יובש.

3 comments:

  1. מצחיק אותי שבאירופה העיצוב שלו שונה מבישראל , כתבתי את זה בפוסט על הדאו' האלה. אני דווקא חושבת שהעיצוב שיש בארץ יפה יותר מאלו שאצלכם כי הוא עגול קטן וקומפקטי.

    באמת דאו' מצוין.

    ReplyDelete
  2. נכון, נראה אחרת לגמרי מבארץ. עם כל השבחים של כולם ועכשיו גם כאן, נראה לי אקנה את הסטיק לנסות.

    ReplyDelete
  3. אני התחלתי דווקא עם הספריי של גרנייה, אחרי שאדידס נעלמו מהמדפים ואני נשארתי עם בית שחי שמזיע מאוד מהר וגם רגיש לכל שינוי במזג אוויר.
    הספריי - ממש אחלה. לא מנע יותר מדי את הרגישויות שמתבטאות מפאת החום.
    הרול און - כמו שציינת, קצת מצחיק שהוא עומד הפוך אך בהחלט לא מותיר שלולית, אלא רק ריח נחמד ועמיד עד סוף היום.
    קיים גם הסטיק לעור רגיש שאותו ניסיתי (אחרי הסרת שיער במריטה) ואני חייבת לציין שהבית שחי שלא לא השתולל בזעקות רחמים! הוא באמת לא פגע בעור ואף שמר עלי לא מסריחה אחרי יום שלם בתל אביב היום.

    ReplyDelete