Monday, July 12, 2010

YSL Yves Saint Lauren La Laque 42 Ultra Violet Nail Polish


כשמרחתי את הלק הזה פשוט לא יכולתי להפסיק להתפעל - הן מהגוון והן מהאיכות. ברור לי שרוב האנושות לא ממש תבין על מה אני מדברת, אבל מדובר פה על שלמות בכל אספקט שהוא.

הלק הוא אחד משלושה לקים שיצאו בקולקציית הקיץ של YSL. השני היה כתום (דומה מאוד ל-Atomic Orange של OPI), והשלישי היה בגוון בורגונדי כהה.
הגוון של הלק הזה מאוד דומה ל-Dim Sum Plum של OPI, אבל יותר עמוק ולדעתי גם יותר מעניין ממנו. ואין ספק שהאיכות הרבה יותר טובה. זהו גוון סגול-ורוד ברמת כהות בינונית, ולדעתי הוא יתאים בעיקר לבעלות עור בהיר. הגוון לא פחות ממעלף, בעיקר בעיניי חובבת סגולים מושבעת כמוני. למרות שקיץ, אני לא מתחברת לכל הכתומים וגם לא לפסטלים - הם גורמים לעור שלי להיראות עוד יותר חיוור ממה שהוא ופשוט אינם מחמיאים.

זה לא הלק הראשון של YSL שאני מנסה, אבל הוא עולה באיכות שלו על האחרים. המברשת פשוט מושלמת - רוחב בינוני וקצרה יחסית, כך שקל לשלוט במריחה. גם המרקם מושלם ונוח למריחה ולייבוש. בזמן המריחה לא היתה לי שום טעות, שום נזילה של לק, שום צורך ולו בתיקון הקטן ביותר. נכון, אני מיומנת מרוב הנשים במריחת לק, אבל לקים גרועים יכולים להוציא גם לי את הנשמה. ללק יש ברק מדהים בפני עצמו, שמתגבר אחרי מריחת המייבש של Poshe. שתי שכבות נותנות מראה אטום ושבע. 

בקיצור - הלק הזה שווה של סנט מה-21 יורו שהוא עלה (עבור כמות של 10 מ"ל).
כמובן שהתמונות לא הצליחו לתפוס את הגוון במלוא עומקו ויופיו, אבל זה מה יש!


4 comments:

  1. צבע מהמם! ומאוד מחמיא לך

    ReplyDelete
  2. יכול להיות שהוא מזכיר קצת את
    foot loose
    ההו כה מהמם של אסי?
    בכל אופן, מקסים מקסים

    ReplyDelete
  3. נ'- אני לא מכירה את הלק הזה של אסי.

    תודה לכולן על המחמאות :-)

    ReplyDelete