Thursday, October 28, 2010

OPI I'm Suzi & I'm a chocoholic Nail Polish


הלק הראשון שאני סוקרת מהקולקצייה השוויצרית של OPI.
זהו מעין חום-בורדו, סתווי ויפה כמו שאני אוהבת. למען האמת, הוא מאוד מאוד דומה ל-Rouge Fatal של שאנל, אם כי משום מה התוצאה קצת פחות זוהרת.
אני מאלו שאוהבות את המברשת הרחבה של OPI, וגם במקרה הזה הסתדרתי איתה היטב. יש מעט פספסוסים במריחה, אבל הסיבה לכך היתה הרעידות של היד שלי (רעב היסטרי) ולא שום דבר אחר.
המרקם של הלק קרמי לחלוטין ושתי שכבות יצרו מראה מושלם על כל הצפרניים, מלבד אצבע אחת, אין לי מושג מדוע (אבל האצבע הזו תמיד בעייתית).
אני לובשת את הלק זה היום החמישי, והוא עדיין נראה טוב. מצד שני, לאחרונה כל הלקים יושבים עליי טוב בערך 6 ימים, וזה הודות למייבש המהיר של CND שנקרא Air Dry. 
אהבתי מאוד, אם כי אני חושבת שהלק של שאנל קצת יותר סקסי על הידיים שלי.

והנה תמונה עם יותר אור - 


וספויילר קטן לפוסט הבא - סקירה של קולקציית Tartan Tale של מאק, שבהשקתה נכחתי ביום שני בערב - קולקציית הצבע מכילה כמה פנינים בתחום הפיגמנטים והעפרונות, קולקציית החגים מאכזבת וחוזרת על עצמה. 

No comments:

Post a Comment