Thursday, November 4, 2010

MAC - Tartan Tale Collection - My Impression

קולקציית Tartan Tale היא קולקציית החגים המסורתית של מאק. כמיטב המסורת, הקולקציה כוללת קצת מכל דבר, על מנת שכל אחד ואחת יוכלו לקנות משהו - קולקציית צבע גדולה, פלטות של צלליות, פלטות של שפתונים, סטים של מברשות מוקטנות, קיטים של שפתון/גלוס/עפרון שפתיים, עוד כמה קיטים מינרליים, פלטות לפנים. בקיצור - הכל מהכל.

הוזמנתי להשקה המוקדמת של הקולקציה, שנערכה לפני כ-10 ימים. היה מושקע מאוד, עמוס מאוד, מאקי מאוד. 

ולהתרשמות שלי -
היה די קשה לבחון את כל המוצרים בהשקה המוקדמת, אבל טרחתי ללכת שלשום פעם נוספת לחנות, להשקה הרגילה. חשבתי שמן הסתם פספסתי משהו, אבל ממש לא.
נתחיל מזה שאני לא מחובבי הקיטים למיניהם. לרוב מדובר במוצרים שכבר הושקו בעבר ו/או במוצרים מהקולקציה הקבועה. גם המברשות המוקטנות לא מדברות אליי. הפלטות לפנים מכילות גם הן מוצרים שקיימים בקולקציה הקבועה, ולדעתי עדיף לרכוש את המוצרים בנפרד ולא כפלטה (כי בפלטה תמיד יש גוון אחד או שניים שלא ממש אוהבים). הדבר היחיד שדי הרשים הוא הפלטות לעיניים. הלהיבו אותי בעיקר הפלטה הקרה והחמה. אמממה?? גוונים חמים לא מתאימים לי והפלטה הקרה זהה כמעט לחלוטין לפלטה הקרה משנה שעברה. והיות ויש לי אותה - אני לא צריכה עוד אחת. למי שאין אותה - אני ממליצה מאוד, כי זו אחת הפלטות הטובות והשימושיות של מאק. 

ובמעבר חד לקולקציית הצבע - 3 מוצרים הלהיבו אותי בקולקציה הזו - 
1. הלקים (טוב, נו). נקנו שניהם.
2. עפרונות העיניים. המדובר בעפרונות מוגבלים במרקם רך ועמוס פיגמנט, מדהים ביותר! 3 מ-5 הגוונים יצאו (וניקנו) כבר בשנה שעברה, כך שרכשתי רק אחד משני הגוונים החדשים (את השני פחות אהבתי) - Black Swan. 
3. הפיגמנטים. נדיר שמאק יוצאים עם פיגמנטים כהים. הפעם הם יצאו עם 3 גוונים בעלי בסיס שחור, כאשר אחד מכיל בתוכו ברק ברונזה, השני ברק כחול-סגול (הוא הופיע בקולקציה שלא הגיעה ארצה) והשלישי - ירוק. הפיגמנטים הורסים את הנשמה והיופי שלהם יגרום להרבה נשים לרכוש אותם. אמממה, צריך לדעת ולאהוב לעבוד עם אבקות כאלו כהות. גם בהנחה מאוד מוקפדת הן מאוד מלכלכות, והשאלה היא עד כמה סבלנות יש לכן להתעסק עם זה. לי אישית יש 2-3 צלליות אבקה כהות של מותגים אחרים, והן בשימוש נדיר. אי לכך ובהתאם לזאת, ובלב כבד, ויתרתי על הפיגמנטים. ועדיין - הם הורסים! 

גולת הכותרת של הקולקציה היא הצלליות, המגיעות בפאנים גדולים במיוחד (2.2 גרם - כמו הצלליות המינרליות) ומכילות הדפס סקוטי עליהן. הגוונים די סטנדרטים ולא הפילו אותי. הגוון היחיד שממש אהבתי היא האפור-כחול, אבל היות והתוצאה המתקבלת לא מאוד מקורית - ויתרתי. המרקם של הצלליות משיי ונעים, אבל אין בהן שום חידוש, מלבד הגימיק של ההדפס.
בגזרת מוצרי השפתיים נרשם פיהוק ענק. 
וזהו, מעבר לזה אין לקולקציית הצבע הרבה מה להציע. 

3 comments:

  1. גם אני לא אוהבת פלטות - משום סוג.
    אני מכורה לעפרונות עיניים ויש לי את העפרון הירוק הזה שיצא בקולקציה אחרת, איכותי ביותר! מתכננת לרכוש גם את הכחול.
    את דעתי על הלקים של מאק כבר כתבתי - לא לוקחת סיכונים...
    ראיתי שיש פיינטפוטים, אבל הם רק במסגרת קיט אני חושבת, חבל.

    ReplyDelete
  2. לא ממש לקחתי סיכון עם הלקים האלו של מאק, כי ראיתי סווצ'ים וידעתי שהתוצאה תהיה בסדר. דווקא את, שאוהבת מאוד את המברשת של אסי, יכולה מאוד להתחבר למברשת שלהם. אני אישית מעדיפה את המברשת הרחבה של אופי.

    כן, הפיינטפוטים הם רק חלק מקיט. וזה מה שאני לא אוהבת בקיטים - תמיד יש בהם משהו שלא אוהבים/צריכים.

    ReplyDelete
  3. תודה רבה על הסקירה המעולה שלך :)

    ReplyDelete