Wednesday, December 8, 2010

OPI Color So Hot it Berns


ואוו, המון זמן שלא לבשתי אדום..
אדום זה צבע מלכותי שכזה, שתמיד גורם לי להרגיש קצת ליידי. 
האדום הזה לקוח מהקולקצייה השוויצרית של OPI, וזהו אדום בהיר נקי-נקי. לא ורוד, לא בורדו, לא כתום. פשוט אדום. לדעתי הגוון משגע ומחמיא, אבל קשה לי לומר עליו שהוא מקורי. הוא גם לא מאוד סתווי. המרקם קרמי לחלוטין.
המרקם טיפוסי ל-OPI, מה שאומר שהוא מעט סמיך. כידוע, אני חובבת גדולה הן של המברשת הרחבה והן של המרקם המאוד שבע. שתי שכבות נתנו לי תוצאה מושלמת. איך שסיימתי למרוח את הלק הגיע השליח עם חבילה מ-Zara-Mini (מי, מי אמר שלבנים אין דברים יפים?) וחצי מהצפרניים התחרבשו לי. הצלחתי להציל את הרוב, אבל לא את הכל. גם כן טיימינג יש להם, לשליחים האלה.. 

בקיצור - גוון אדום יפה ומחמיא, אבל לא מאוד מקורי. 


1 comment:

  1. האדום הזה ממש יפה. מה שכן אני גם בזמן האחרון קצת "מלוכלכים". ללק אדום אני צריכה מצב רוח מיוחד

    ReplyDelete