Saturday, March 26, 2011

Dior Nail Polish 824 Underground


שיפצו את הפרפומריה האהובה עליי, והסתכנתי בביקור שהיה לא זול, בסופו של דבר.
אחד הפריטים שנקנו הוא הלק ההורס הזה של דיור, שמתהדר במברשת ובמרקם החדשים וההורסים!

הגוון הוא מעין סגול-חום-אפור מעושן כהה מאוד וקרמי לחלוטין. רק באור אפשר לראות עד כמה הצבע הזה מדהים! חובבות הכהים לבטח ירוו ממנו נחת. אם אני משווה אותו ל-smokin' hot של אסי - אז הלק של דיור יותר כהה ופחות סגול.
כמו שכבר כתבתי, המברשת זו המברשת המעוגלת החדשה של דיור, והמרקם מצוין ונותן תוצאה אחידה ומדוייקת כבר אחרי שכבה אחת (אבל אני מרחתי שתיים).

מאוד אהבתי! עולה פה 22 יורו.


1 comment:

  1. נראה יפיפה!
    לאחרונה משום מה, הכמעט שחורים מעצבנים אותי. נפטרתי מרוב הלקים האלה שהיו לי.
    בעצם באופן משעשע חוץ מלק שחור שחור! לא יודעת למה אני שומרת אותו, אולי איזו מסיבה מתישהו חחח לא שאני צופה מסיבות שבהם יהיה לי סיבה לשים לק שחור. נו מילא..

    ממש מסקרנים אותי הלקים של דיור, במיוחד עם המברשת החדשה והמהוללת. נראה לי שיום אחד אמצא את עצמי עם לק שלהם ביד לא מבינה ממש איך קרה שהוצאתי כ"כ הרבה על לא פחות ולא יותר - לק!

    ReplyDelete