Thursday, May 27, 2010

ZOYA Kylie Nail Polish


לונג טיים..
מסיבות שונות ומשונות (אבל כולן טובות!) לא עדכנתי את הבלוג שלי כבר די הרבה זמן, אבל הנה סנונית קטנה..

עוד לק של זויה, חברה שאני מאוד אוהבת מבחינת הגוונים וקצת פחות מבחינת המרקם והפורמולה. 
קיילי הוא אחד הבסט סלרים הגדולים של זויה, וקל לי להבין מדוע - גוון קורלי-ורדרד מדהים ומיוחד, שלא ראיתי בשום מקום אחר. כמובן שבתמונה הוא נראה "עוד לק אדום בהיר", אבל זה בגלל שהמצלמה שלי אוהבת לבלוע את הגוון הורוד. הגוון בבקבוק משקף יותר טוב את הגוון של הלק במציאות.

מבחינת המרקם - בניגוד למרקם המאוד סמיך של רוב הלקים של זויה, המרקם של הלק הזה דליל למדי, מה שיוצר מעט נזילות במריחה. מרקם שמאוד מזכיר את ESSIE, ומבחינתי זו אינה מחמאה גדולה. 2 שכבות נתנו תוצאה אטומה, אבל לא אטומה ב-100% כמו שאני אוהבת.
הלק הזה מתייבש מאוד מאוד לאט, כך שצריך לחכות בין השכבות ולהיזהר! גם אחרי השכבה השניה הייתי צריכה לחכות כמה דקות טובות טרם מריחת המייבש (אני לא אוהבת למרוח מייבש על לק רטוב לגמרי), ובזמן הזה הלק קצת נדפק לי (מה שלא קרה לי כבר שנים..).

בקיצור - גוון מדהים שבמדהימים, מרקם ומריחה מאכזבים. בתמונה שהגדלתי ניתן לראות בדיוק את כל ה"פאקים" הקטנים של הלק הזה. 


6 comments:

  1. היי! אכן, לונג טיים... אל תעשי את זה לעתים קרובות מדיי

    זה נקרא פאקים במריחה? את מוזמנת להציץ ולהתנחם בציפורניים שלי, אחרי גיוס כל החושים, הקורדינציה וטיפים מהרשת למשימה הלאומית של מריחת לק

    ReplyDelete
  2. קודם כל טוב לקרוא פוסטים חדשים...ושנית הלק מקסים! מהבודדות שלק בגוון כזה נראה עליה כ"כ אלגנטי ולא-...פרחי

    ReplyDelete
  3. רותי וניקית - תודה לשתיכן! 0

    רותי, לדעתי כל צבע יכול להיראות פרחי או אלגנטי. זה תלוי מאוד בזו שלובשת את הלק :)) 0

    ReplyDelete
  4. תגידי נועה, יש קיילי ויש קיילי 2.
    מה שאת מדברת עליו הוא רק קיילי, נכון? :)

    ReplyDelete
  5. כתוב עליו רק קיילי, אבל נדמה לי שהוא קיילי2, לפי הצבע. הצבעים שונים..

    ReplyDelete