Thursday, August 19, 2010

Chanel Paradoxal Nail Polish

.

אם אתן קונות הסתיו רק לק אחד, כדאי שזה יהיה זה. 
בעצם, אם אתן מקציבות לעצמכן לכל השנה הקרובה רק לק אחד - כדאי שזה יהיה הדבר ההורס הזה של שאנל.
האמת היא, שמאוד לא התלהבתי מתמונות של סווצ'ים שלו שראיתי טרם הקניה, וגם כשרכשתי אותו זה היה בגישה של 'את לא יכולה להרשות לעצמך שלא לקנות את הלק הזה, כי מחר הוא יהיה סולד אאוט ואת תאכלי את הלב'. אז הוא נרכש, ללא ציפיות גבוהות במיוחד.
אפילו לא מיהרתי לנסות אותו אחרי הקניה, אלא נתתי לו להתבשל במגירה שלי כמה ימים טובים.

אבל ואווו, זו באמת אחת היציאות המבריקות ביותר של שאנל, ובכלל. במאמר מוסגר אומר, ששאר קולקציית הסתיו של שאנל מאכזבת וחוזרת על עצמה, וחוץ מעוד לק אחד לא נרכש כלום.

טוב, אז נתחיל מהמרקם. אני לא פריקית של המרקם של שאנל, אבל הלק הזה פשוט מושלם. שכבה ראשונה יוצאת כמעט אטומה, אבל רק השניה נותנת ללק את העומק שלו. המריחה מדויקת מאוד, ואני חושבת שלא נרשם ולו פישול אחד קטן. מריחה אחידה, ללא פסים וללא כתמים.
הגוון עצמו בלתי ניתן לתאור. ללא אור שמש ישיר - מדובר על גוון שהוא בין אפור לבין סגול לבין חום מעושן. בזויות שונות ובתאורה שונה הצבע משתנה, אבל מה שמדהים זה שהוא נראה קרמי, ללא ברק נראה לעין (ואתם כבר יודעים שאני לא מי יודע מה אוהבת ברק).
כשיוצאים לשמש - הו, אז מתגלה הברק ההורס של הלק הזה, בגווני סגול-ורוד-כחול. למרות מה שכתבתי בסוף הפסקה הקודמת, מדובר פה בברק כל כך עדין וכל כך מיוחד, שאי אפשר לסרב לו.

בקיצור, שלמות. שווה כל סנט שהוא עלה ואני ממליצה עליו הכי בעולם, למי שיכולה להשיג. 
ועכשיו אתן לתמונות לדבר, והפעם עשיתי ללק הזה סשן שלם. היה לי מאוד קשה לתפוס את הגוון המדויק, מה גם שהייתי צריכה לחכות כשעתיים לטיפה שמש (שנעלמה אחרי 5 דקות). לכן, בחלק מהתמונות רואים את הלק ללא הברק, ובחלקן עם. 


זהו, עד כאן.

מחר אני והלק נוסעים להולנד לשבוע, לבילוי משפחתי. הורי, אחותי הקטנה והילי המדהימה שלה הגיעו לדיסלדורף שלשום, ומחר אנחנו מצטרפים לאחותי השניה, לבעלה ולילדים שלה (עילי הנסיך, יהלי אהובתי האחת והיחידה ומיקוש הקטנה) לשבוע משפחתי בבית נופש בהולנד. נקווה למזג אויר טוב ולהרבה סבלנות.

2 comments:

  1. תהני בחופשה!
    אכן לק מאוד מאוד מיוחד! אבל לא נראה לי שהוא יכנס לתקציב שלי ;)

    ReplyDelete
  2. נועה, תודה על הביקורת. אני כל כך מחכה ללק הזה. כבר הלכתי פעמיים לבדוק אבל הוא עדיין לא הגיע אלינו. מאוד מקווה לא לפספס אותו.
    נסיעה טובה ותעשי חיים עם המישפוחה. ד"ש חמה, איפורית

    ReplyDelete