Monday, August 30, 2010

CHANEL Rouge fatal 487 Nail Polish


המדובר באחד מ-3 לקים שיצאו עם קולקציית הגלוסים החדשה של שאנל (שאותי אישית לא הלהיבה בכלל). השניים האחרים הם ורודים יותר רגועים. אבל אני לא אוהבת רגוע..
הגוון של הלק בבקבוק בתמונה העליונה אינו נאמן למציאות, כי שאנל הדביקו על הבקבוק מדבקה ורודה, שמשנה את גוון הלק. בתמונות למטה צילמתי מזוית אחרת, כך שניתן להתרשם מהגוון האמיתי.

הגוון הוא אדום-חום כהה יחסית, גוון די לא שגרתי אצלי, כי אני משתדלת להימנע מכל מה שנוטה (ולו מעט) לכיוון החומים. להפתעתי, התוצאה מאוד מחמיאה לגוון העור שלי וההתאהבות היתה מיידית.

הפורמולה - מעולה. לא יודעת מה קרה לשאנל, אבל שני הלקים האחרונים שלהם פשוט היו מעולים מבחינה זו. פיגמנט חזק והורס, סמיכות מדויקת, מברשת מעולה. פשוט מריחה כייפית וחלקה.
אני עדיין חייבת לכם ביקורת על המייבש Air Dry של CND, אבל אני יכולה לומר לכם כבר עכשיו, שהוא הטוב ביותר שניסיתי עד היום. היתרון הגדול שלו על פני ה-Poshé, שהיה הפייבוריט שלי עד היום, הוא, שהוא לא משאיר שאריות לבנות של מייבש על האיזור שבין הציפורן לעור ושומר על הברק של הלק לאורך 5-6 ימים. מדהים! אני מחכה להגיע לחצי בקבוק כדי לכתוב ביקורת, כי מייבשי לקים נוטים לשנות מרקם לקראת האמצע.

אז זהו, עוד לק מושלם של שאנל. אני כבר מחכה לקולקציית הלקים הקרובה שלהם, בה ייצאו לקים בגוונים מעושנים מעלפים. 


4 comments:

  1. גוון מעלף! ממש אהבתי!

    אני כרגע בחיפוש אחרי הבסיס/מחזק המושלם וזה די מעייף..
    שמחה בשבילך שמצאת את המייבש המושלם :)

    ReplyDelete
  2. אני מאוד אוהבת כרגע את הבסיס של פושה. אולי כדאי לך לנסות..

    ReplyDelete
  3. אמנם שמעתי עליו דברים טובים
    אבל אני מחפשת בסיס שישמש גם כמחזק..
    חשבתי שהאנבי של
    OPI
    יעשה את העבודה אבל הוא פשוט גרוע כבסיס..

    ReplyDelete
  4. הוא אכן גרוע כבסיס.
    בהצלחה בחיפושים!!

    ReplyDelete