Friday, October 1, 2010

MAC Venomous Villains Collection - My thoughts

קולקציית הרעים של דיסני הושקה בקול תרועה רמה!
אני חושבת שזו היתה הקולקציה המדוברת ביותר של מאק בשנה האחרונה, אחת מהקולקציות האלו שגורמות לנשים לרייר עליה בלילות ולחכות בפתח החנות לפתיחה.

ובכן, אני לא התלהבתי. ידוע ומוכר שאני לא מאלו שמתלהבות מאריזות מקושטות ומצועצעות, אלא מתייחסת בעיקר למוצרים עצמם. אני מודה שמעולם לא ראיתי סרט של דיסני ושהדברים האלו רחוקים ממני כמרחק צדק מירח. בנוסף, אני עסוקה בימים אלו בנסיון לצמצם את אוסף האיפור שלו במקום בלהגדיל אותו, וקנייה מסיבית של מוצרים לא באה בחשבון.
אבל בכל זאת, הכנתי לי רשימה נאה של מוצרים שרציתי לרכוש מהקולקציה הזו, והבוקר יצאתי לפגוש אותה. יש לציין שהגעתי לחנות 10 דקות אחרי פתיחתה, ובחצי השעה שהייתי שם הרבה מאוד מוצרים זכו למדבקת ה-sold out המפורסמת. אז אלו שכן רוצות להתפרע על הקולקציה הזו - נא להגיע מוקדם. 

הקולקציה מורכבת מ-4 חלקים, כאשר כל חלק מוקדש לרשע-דיסני אחר. הרבה מאוד מהמוצרים הם מוצרים שכבר הופיעו בקולקציות קודמות, אז שווה לבדוק מראש מה יש לכן בבית. 
נתחיל מהסוף, מההמלצות שלי - אני ממליצה מאוד על הלקים, כי הם מדהימים. אני לקחתי את כל השלושה. רכשתי גם את ה"פודרה הנוזלית הקרה", שהיא בעצם שימר מדהים. אני לא בטוחה שהוא מחדש משהו, אבל הכמות ענקית וזה מוצר חדש, אז שיהיה. בנוסף - המלצה חמה ביותר על הליפג'לי Resort Life, שישדרג בשניות כל שפתון בגוון ניוד. זהו אחד הליפג'לים היפים שאי פעם יצאו למאק. הוא יצא כבר בקולקציית "לילילאנד", שלדעתי לא הגיעה לישראל, אז שווה לחטוף. מה עוד? שפתון אחד בגוון אדום מושלם - Heartless. 

זהו, אלו ההיילייטים שלי. יש עוד המון מוצרים מאוד יפים בקולקציה, אבל לדעתי לא לבישים ולא שימושיים לרוב הנשים. הגלוסים די מרשימים, אבל זועקים ונוכחים מדי. כנ"ל לגבי השפתונים - שום דבר שאפשר פשוט לשים על השפתיים ולצאת מהבית (יוצא דופן אחד - sinister - שהוא טבעי ושימושי, אבל לכל אחת כבר יש משהו דומה לו בבית). הצלליות המינרליות יותר שימריות ופחות מנצנצות מאלו שיצאו בעבר, אבל למי שכבר יש את הצלליות המינרליות מהקולקציה השחורה הן תהיינה מיותרות. הייתי בטוחה שארכוש את הסומק האדמדם, אבל הוא במרקם מאט-גירי, ויש בו יותר מדי ורוד. הסמקים הקורלים שיצאו בקולקציות הקיץ עדיפים ומחמיאים בהרבה. הצלליות משעממות, פשוט ככה. יש גם גריזפיינטים, למי שטרם רכשה. אה, ויש גם 3 ביוטי פאודרס. כן, כן, שוב פעם ביוטי פאודרס. שתיים מהן די בלתי נראות על העור הבהיר שלי, והשלישית (Briar Rose) אמנם כן בעלת נוכחות, אבל מה שמתקבל הוא סומק ורדרד עדין בעל תת-גוון כחול בולט, ולי אישית זה לא מחדש כלום. 

בקיצור - נרכשו שפתון אחד, פודרה-שימרית אחת, ו-3 לקים (את הליפג'לי כבר קניתי כשהוא יצא בפעם הראשונה).

לשמחתי, יצאו היום עוד כמה קולקציות -
- הגלוסים ויוה גלאם סינדי וגאגא - הגלוסים תואמים את הגוונים של השפתונים, אבל שניהם מאוד סמיכים ועמוסי פיגמנט, נראים קצת כמו שפתון מאוד גלוסי. לא אהבתי את המרקם ואת התוצאה המאוד לא טבעית והם נשארו בחנות. 
- מסקרה Haute & Naughty - המסקרה ה"כפולה" של מאק (שזה, אגב, טרנד מאוד חם כרגע אצל הרבה חברות). המסקרה נקנתה בעקבות המלצה של מאפר שאני סומכת עליו. אני גם אוהבת את המסקרות של מאק, אז בכייף! לקראת סוף השנה האזרחית תצא מאק עם עוד מסקרה חדשה, בעלת אפקט מאוד דרמטי, ואשמח לנסות גם אותה. 
- קולקציית הלקים השנתית - Nail Trend F/W 2010 - נקנתה במלואה. המדובר ב-6 לקים בעלי ברק עדין, מרשימים מאוד ויפים מאוד. היות ואני מטורפת על לקים, בכלל לא היה ספק שכל הקולקציה הולכת איתי הביתה. 

חזרתי הביתה וראיתי שפלטת Naked של Urban Decay סוף סוף הגיעה ל-HQhair והזמנתי לי אותה, כפרס על זה שהייתי ילדה טובה (לקים לא נחשבים!!).

קניה נעימה! 

13 comments:

  1. תודה על הביקורת, נועה!
    שאלה קטנה:
    אם יש לי את הסומק הוורוד
    the perfect cheek,
    מקולקצית
    make up art cosmetics
    שהמלצת עליו בחום פעם,
    הביוטי פאודר הוורודה
    of so fair
    שווה קניה?
    אני
    NW15 .
    תודה רבה :)

    ReplyDelete
  2. אלכס היי, שני המוצרים די שונים האחד מהשני, גם במרקם וגם בגוון, אבל לדעתי הביוטי פאודר הזו תהיה מיותרת גם לבהירות ביותר. פשוט בקושי בקושי רואים את הגוון שלה, ובתור סומק היא לא מספיק כהה. אני לא מבינה מה הרעיון להשתמש במוצר כזה על כל הפנים, כי מי רוצה שהפנים שלה יקבלו גוון ורוד?
    הכי טוב לנסות בחנות, אני אישית לא התלהבתי. אם כבר - אז לכי על הגוון הכהה ביותר, שהזכרתי פה בסקירה. אותו לפחות יראו (אם כי לדעתי חבל לקנות כזו כמות, יש סמקים דומים בחצי מחיר).

    ReplyDelete
  3. תודה על הביקורת.
    אני דווקא מאוד אוהבת סרטים של דיסני וציפיתי למצוא מלא דברים שאני רוצה.
    לא הצלחתי למצוא ולו מוצר אחד
    (כולל הלקים..)
    האמת, לא בטוחה שאני מאוכזבת, חסך לי כסף :)

    ReplyDelete
  4. איך הגלוסים Devilishly Stylish ,strange potion?

    והאודם Innocence, Beware?
    הוא כמו hue ?
    אם שמת לב כמובן
    מאק מגדירים אותו כחם ,אבל בסווטצים הוא ניראה מאוד קר.


    ודרך אגב אם יש שיתוף פעולה עם דיסני לא ראוי שהאריזות יראו מיוחדות ,הרי זה היה יכול להראות מדהים והאריזות נראות ממש זול ,במיוחד הצלליות.

    ReplyDelete
  5. ה-"סטרנג' פושן" היה על הרשימה שלי, אבל כשראיתי אותו במציאות הוא נראה לי קצת עמוס מדי על השפתיים ולא ממש מחמיא. קצת זול כזה, לא יודעת להגדיר.
    הגלוס השני שציינת פה יפה, אבל בסך הכל סתמי וכמעט בכל קולקציה יוצא משהו דומה. אם כבר - אז עדיף את הליפג'לי כי הוא הרבה יותר מרשים. לפחות לדעתי.

    כנ"ל לגבי השפתון "אינוסנס, ביוור". הוא יפה, אבל למאק יש המון כאלה. אם אין לך - הוא שווה. הוא נוטה לגוון אפרסקי. עליי הוא פשוט נראה רע. דווקא מאק מגדירים אותו כורוד-צהוב, מה שאומר שהוא נוטה לקר, אבל לדעתי הוא די אפרסקי.
    הוא לא דומה ל"הואה" בגלל המרקם. הכיסוי של השפתון מהקולקציה הרבה יותר מסיבי.

    האריזות דווקא נחמדות. היה נחמד אם כל העסק היה פחות מבריק ויותר מאט, אבל אני בטוחה שבנות יעופו עליהן.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. תודה על התשובה

    ועוד שאלה הסומק oh so fair הוא קר או חם.

    ReplyDelete
  8. אני לא ממש זוכרת לגביו, אבל נדמה לי שהוא קר. לא מאוד קר, אבל קר

    ReplyDelete
  9. היי יש לי שאלה כללית הזמנתי לק מאיביי ואני רוצה לדעת איך הוא יגיע אליי בדואר רגיל או ברשום?
    תודה מראש.....
    חלי

    ReplyDelete
  10. חלי היי, זה תלוי מאוד איך השולח שלך את הלק - ברגיל או ברשום.

    ReplyDelete
  11. כלומר, על איזה משלוח שילמת?

    ReplyDelete