Sunday, June 5, 2011

Dior Nirvana 704 Nail Polish


זהו לק האביב של דיור, וכמו הלק הקודם של שאנל - גם הוא מבחינתי לק של מריחה אחת. 
הגוון הוא גוון קייצי קלאסי, כחול-פטרול עם נגיעה ירוקה בתוכו. באור מסוים הוא נראה יותר כחול, ובאור אחר יותר ירוק.
המברשת והמרקם החדשים הופכים את המריחה לחוויה מדהימה, והדבר היחיד שהעיב על הלבישה של הלק היה ההסרה שלו, כי הוא הכתים את הצפרניים בכחול. זה לא משהו שמסיר לק טוב אינו מסוגל להתמודד איתו, אבל חשוב היה לי לציין זאת.
הגימור של הלק הוא קרמי לחלוטין, ושתי שכבות מספיקות לקבלת מראה אטום לחלוטין.

בהחלט ממליצה למי שתאהב את ה"קטע" של הלק הזה. מצד שני, אם כבר קטע - אז הצהוב של שאנל. ומצד שלישי - כבר עדיף לחסוך את הכסף ללק ההרבה יותר שווה של דיור שיצא הקיץ - Aloha. כן, כבר יש לי תמונות שלו, אני רק צריכה להוריד אותן מהמצלמה. אני רק יכולה לומר שהוא ה-ו-ר-ס. 


1 comment:

  1. ממתינה לאלוהה!
    הגוון הזה נראה לי די "רגיל" בנגזרת הכחולים, בטח לא שווה את המחיר של דיור גם אם הוא סה"כ יפה

    ReplyDelete