Tuesday, June 7, 2011

ESSIE Made of Honor Nail Polish 749


לדעתי, אסי עושים את הלקים הניודים הטובים ביותר שיש. אחד הטובים שבהם הוא Allure, שלדעתי כבר סיימתי 2 בקבוקים שלו.
הלק הזה שייך לקולקציית הקיץ (או האביב?) הנוכחית של אסי, שכוללת הרבה גוונים ניודים. אני רכשתי שניים מהלקים האלו, כי כמו שכתבתי גם בפוסט אחר - קצת התברגנתי. גם עברנו לגור בעיר קטנה, ורוב הנשים פה בכלל לא יודעות מה לכל הרוחות עושים עם הבקבוקים הקטנים והיקרים האלו שנמכרים בפרפומריות המקומיות, כך שאני לא רוצה להגזים.

הלק הזה, בבקבוק, נראה כמו ורוד עדין-מעושן. על הצפרניים הוא נראה לי קצת כמו לק אדום שלא הסירו כמו שצריך. הוא נחמד, הוא עדין, אבל לי הוא לא עושה כלום. הוא די בלתי נראה וכמו שסבתא שלי היתה אומרת - נישט אהין, נישט אהער. 
המריחה היתה טובה מאוד, ושתי שכבות נותנות גימור כמעט אטום. זה טוב, כי אני לא מחבבת לקים ניודים אטומים לגמרי. עדיין אין לי תובנות לגבי העמידות, אבל אני גם לא מדד לעמידות לקים, כי הכל די עמיד עליי.

 מעניין יהיה לנסות את הלק השני, שהוא פחות ורדרד ויותר בז'י. לדעתי הוא ייראה יותר טוב. 


2 comments:

  1. מבחינתי לק כזה הוא מיותר כי הוא לא עושה שום דבר.
    אני מודה שהוא נראה טוב על הציפורניים שלך, אבל אני בטוחה שגם בשבילך זה קצת מעט מידי..
    בשלב הזה לראות את הציפורניים שלי בלי שום לק בכלל מוזר לי, אז גם ה"שלב ביניים הזה" נראה לי חריג.

    ReplyDelete
  2. I love the information you shared on this website :)

    ndian Makeupandbeauty tips

    ReplyDelete