Sunday, May 9, 2010

Chanel Nouvelle Vogue Nail Polish


היה מאוד מאוד קשה להשיג את הלק הזה, אבל התוצאה מצדיקה את כל הריצות והחיפושים.
זהו לק מקולקציית הקיץ של שאנל (אגב, נקנו גם גלוס, שפתון ועוד לק מהקולקצייה הזו), ויש סביבו המון המון "הייפ". אני חומדת אותו מהיום בו קראתי על בואו הצפוי, ובשבועיים האחרונים נכנסתי כל יום לפרפומריה האהובה עליי כדי לברר אם הוא כבר הגיע. בשבוע שעבר לא יכולתי להגיע לשם ביום רביעי, וביום חמישי בבוקר הוא כבר היה sold out, למרות שהטסטרים עדיין לא הגיעו. מסתבר ששאנל סיפקו כמויות מאוד מאוד מצומצמות של הלק הזה לחנויות, בכוונה (לחנות "שלי" הגיעו רק 6 עותקים ממנו, למשל, וזה לעומת כ-20 עותקים שהגיעו מהלק האפור המהמם שיצא בקולקציית האביב - ושגם היה sold out בתוך כמה שעות). אחרי סדרת בירורים מצאו לק אחד אחרון בחנות אחרת, והביאו לי אותו. איזה אושר!

הגוון הוא מעין תכלת פסטלי, עם מעט גוון ירוק בתוכו. הגימור בתמונות נראה קרמי לחלוטין, אבל כשמסתכלים על הבקבוק מקרוב רואים שללק הזה יש ברק כסוף עדין מאוד. לא איתרתי את הברק הזה על הצפרניים שלי, אבל שיהיה.
אני חושבת שהגוון הזה יהיה מהמם על יד שזופה, בקיץ. היד שלי לא שזופה וגם לא תהיה, אבל עדיין אהבתי מאוד את הגוון ואת המראה. אפילו הדוביל אמר שהוא אוהב, אחרי לחץ פיסי מתון.

על האיכות של הלקים של שאנל כבר כתבתי פה בעבר - אני לא מתה עליהם. המברשת קצת ארוכה וצרה לי מדי, המרקם קצת סמיך מדי ולפעמים נשארים פסים או חוסר אחידות על הצפרניים. הלק הספציפי הזה נמרח טוב יחסית ושתי שכבות נתנו תוצאה אטומה לחלוטין ואחידה למדי. 

והנה עוד שתי תמונות מהפלא.. 

5 comments:

  1. הוא פשוט מדהים!!! כבר הרבה זמן שאני חושקת בלק תכלת

    ReplyDelete
  2. הוא לא בדיוק תכלת, הוא משהו בין תורכיז בהיר לגוון ג'ייד.

    ReplyDelete
  3. הוא מאד הולם אותך. אני ממש אוהבת את הצבע

    ReplyDelete
  4. מדהים!!!! ממש יפהפה
    מסכימה שיהלום יד שזופה יותר אם כי עלול להש/וות מראה "ליטל מעתוק" ליד שזופה מדי...

    ReplyDelete
  5. מיוחד ואביבי למדיי! ואם הדוביל סוף סוף שיחרר איזו התייחסות, כנראה שהיו שווים כל הריצות והחיפושים

    ReplyDelete