Friday, May 14, 2010

MAC To The Beach Collection - Review and Photos


בתזמון מושלם עם מזג האויר החורפי השורר פה כרגע - השיקו אצלנו היום את קולקציית To The Beach. זה המקום לציין שאני לא חובבת גדולה של קולקציות קיציות (מעדיפה את החורפיות) וגם שאני לא מאלו שיקנו מוצר רק כי האריזה שלו "מגניבה".
כן, האריזות של המוצרים "מגניבות", אבל זה מאוד עניין של טעם ואני אישית דווקא כן מעדיפה לראות "שחור בעיניים".
ידעתי בדיוק מה אני הולכת לרכוש מהקולקציה הזו, וגם בערך עמדתי במשימה. למה רק בערך? כי החלטתי לקנות שפתון אחד לאמא המדהימה שלי, שמגיעה מחר לעשות עליי בייביסיטר בזמן שהדוביל נוסע להציל את העולם, ובגלל שכל המוכרות בחנות לבשו את התוחם הכתום עם הגלוס הכתום מעליו, והמראה היה פשוט ה-ו-ר-ס. 



הקולקציה מחולקת בעצם לשניים (כמו כל קולקציית קיץ) - חלק אחד הוא החלק הצבעוני הרגיל, והחלק השני עוסק יותר בברונזרים. הרבה מאוד מוצרים בקולקציה הזו הם Repromote - חלקם מופיעים בליין הקבוע וחלקם הופיעו בקולקציות מוגבלות בעבר. מה שכן - האריזה של כל המוצרים "מוגבלת". 

בניגוד לעבר, הפעם לא אסקור את כ-ל המוצרים, כי אז הפוסט הזה ייצא ארוך מאוד, אלא אתמקד בעיקר במה שאני אהבתי (או לא).

צלליות - לא נרשמה התלהבות, מכלום בעצם. 2 מהצלליות (היומיד ושימרמוס) הינן קבועות, והצללית Sweet & Punchy מאוד מאוד דומה ל-Lucky green מהליין הקבוע. Firecracker היא צללית אדומה-ורודה יפה מאוד במרקם וולוקס פרל, אבל קשה לי להגיד שהיא מאוד שונה מ-Hot Hot Hot שיצאה לא מזמן. היא אולי יותר ורודה ממנה, אבל היות וצלליות בגוונים כאלו לרוב לא מאוד שימושיות, אני לא רואה טעם לרכוש עוד אחת. Sand & Sun היא צללית אפרסקית נחמדה, אבל לא מאוד שונה מ-Samoa Silk מהליין הקבוע, מה גם שללא בסיס קרמי היא כמעט חסרת פיגמנט.

שפתונים - גם פה לא מאוד התלהבתי, כי אין פה חידוש מסעיר. שפתון אחד הוא אפרסקי מאוד מאוד בהיר, בלתי נראה כמעט. Lazy Day הוא ורוד-קר, משהו בין Angel ל-Gaga. לדעתי זהו שפתון מאוד לא קייצי, אבל מאוד טרנדי כרגע, משום מה. Thrills הוא משהו בין ברונזה לחום, והוא אחד השפתונים היותר מיוחדים של מאק. הוא כבר יצא בעבר, כך שלא ראיתי טעם לרכוש אותו שוב. השפתון שכן רכשתי הוא Funbathing, לאמא שלי. הוא נראה חום כהה בתמונה, אבל הוא במרקם לאסטר, כך שהוא מתקבל הרבה יותר עדין על השפתיים. זה מעין גוון יין עמוק, בעל כיסוי עדין וברק מוזהב. 



גלוסים - דווקא הגלוסים נחמדים. 2 הגלוסים הבהירים מאוד מאוד מבריקים, כך שמי שלא אוהבת ערמה של נצנצים על השפתיים - שתימנע. האחד הוא ורוד מאוד בהיר, השני הוא אפרסקי. בנוסף, יש גלוס שלישי בגוון ורוד-סגול, ודווקא הוא בעל פיגמנט חזק ומפתיע. זה הגלוס התואם לשפתון הורוד, אבל אני לא מאוד אוהבת גלוסים בעלי כיסוי גבוה. חבל, כי אהבתי את הגוון. 
רכשתי את הגלוס הכתום בגלל הברק הירוק-כחול ההורס (!!!) שלו. אפילו רואים את זה בתמונה - 



עפרונות שפתיים - גוון כתום-אדום, וגוון ורוד. הפיגמנט של התוחם הורוד היה קצת עלוב, וגם היתה לי הרגשה שהמריחה לא חלקה. הכתום, לעומת זאת, בעל פיגמנט הורס והוא גם נמרח כמו חמאה. בהחלט גוון נדיר, שיכול לשמש לכל השפתונים הקורליים הכל-כך מדהימים. הוא גם יכול לשמש כבסיס על כל השפתיים, עם גלוס מעל. שילוב הורס, בעיקר על עור שזוף.
הנה תמונה שלו - 



עפרונות עיניים - הגוון הירוק-זית הוא חלק מהליין הקבוע והגוון השני הוא טורקיז. זהו טורקיז יפה, אבל אני לא אוהבת עפרונות טורקיז, אז הוא נשאר בחנות. מי שאוהבת טורקיז בהחלט צריכה לבדוק אותו. 

סמקים - בקולקציה 2 סמקים. סומק אחד הוא בגוון שזיף-ברונזה מקסים, למי שאוהבת. לי כבר יש די והותר כאלו מקולקציות עבר, ולכן ויתרתי. הסומק השני הוא Hipness הקורלי, שהופיע כבר בקולקציית פאפי. לדעתי הוא מקסים, ואין לי מושג למה עדיין לא השתמשתי בו.. הבעיה היא, שבכל אחת מ-3 הקולקציות האחרונות יצא סומק קורלי, כך שלדעתי הגיע הזמן למצות את הנושא. הנה תמונה של הסומק המקורי - 



To the beach high-light powder - מוצר הדגל של הקולקציה הזו. 
אין מה להגיד, העיצוב של המוצר הזה ה-ו-ר-ס!! רק צריך לקחת בחשבון, שציפוי הזהב הוא רק ציפוי, והוא ירד כבר בשימוש הראשון. מה שיישאר אחרי זה הוא מוצר בעל שני גוונים - קורל-אדום וורוד בהיר. אפשר לערבב בין שני הגוונים ואפשר להשתמש בהם בנפרד. הפיגמנט די חזק, כך שאני לא ממש מבינה למה המוצר נקרא "היי-לייט". אולי אולי אפשר להשתמש בחלק הורוד בתור היילייטר על עור כהה, אבל מעבר לזה - מדובר בסומק לכל דבר.
זה אחד המוצרים עליהם אני יותר ממליצה מהקולקציה, פשוט כי הוא באמת יפה וגם כי הוא מקסים על הפנים. 



לקים - 2 לקים בקולקציה. האחד מאוד מאוד יפה, השני מאוד מאוד מיוחד. האחד הוא בגוון אדום-כתום-ורוד, באמת באמת מהמם. השני הוא בגוון גוואקאמולי. עכשיו נשאלת השאלה למה לכל הרוחות צריך לק בגוון הזה. ובכן? לא צריך. אבל הוא כל כך יוצא דופן, שלא עמדתי בפיתוי.



ברונזרים קרמיים - מבחינתי, זה מוצר החובה השני בקולקציה. זהו מוצר חדש לחלוטין ומקסים ביותר. המדובר בברונזרים במרקם קרם. המרקם די מזכיר את הסמקים הקרמיים של נארס, כי אחרי המריחה הוא הופך לפודרתי. יש לציין שלשני הברונזרים יש נצנוץ בולט, כך שזה לא מוצר קלאסי להצללות, אלא ממש לשימוש כברונזר. 
הגוון הבהיר הוא מוזהב, אבל לדעתי לא חם מדי. הגוון הכהה די כתמתם, אבל יש לו ברק ורוד הורס!! הוא יהיה טוב בעיקר על עור כהה או שזוף.
הנה תמונה של הבהיר, שרכשתי - 



Lustre Drops - המדובר במוצר שיצא לראשונה בקיץ שעבר. זהו מעין שימר נוזלי מאוד. אפשר להשתמש בנוזל הזה בתור שימר או לערבב עם מייק אפ. גם פה - הנצנצוץ די בולט, כך שצריך לקחת זאת בחשבון. הגוון הורוד הוא גוון "ממוחזר", אבל נדמה לי שהגוון הכתמתם-ברונזה הוא גוון חדש. האמת? רכשתי את המוצר בשנה שעברה ולא השתמשתי ולו פעם אחת. 

Body Bronze Body oil - פה מדובר בשמן גוף מבריק. השמן עצמו בגוון ברונזה ובעל ברק מוזהב. הגוון מתקבל מאוד עדין, אבל אני לא אהבתי את הברק המוזהב הבולט שנשאר על העור אחרי המריחה. המרקם שומני בהתחלה, אבל הוא נספג מהר מאוד ולא מרגישים שום שומניות על עור. השמן הזה מגיע בבקבוק של 50 מ"ל ועולה 25.50 יורו. לדעתי - הגזמה פראית. 50 מ"ל יספיקו בדיוק ל-5 שימושים על הזרועות ועל הרגליים, והמחיר הרבה יותר מדי גבוה. נשאר בחנות הן בגלל המחיר והן בגלל הנצנוץ המוזהב הלא מאוד מחמיא על העור המאוד לבן שלי.

עוד בקולקציה - 2 ברונזרים מהליין הקבוע באריזה "מגניבה", מברשות 130 ו-131, שכבר יצאו בעבר. ויש גם תיק, שעולה 49 יורו. לא פחות ולא יותר..

בסך הכל קולקציה לא מאוד לטעמי האישי, אבל אני בטוחה שחובבות המראה הקיצי יחגגו עליה. עדיין - ממליצה על הברונזר הקרמי, הפודרה הצבעונית, סומק היפנס (אם טרם מאסתן בסמקים קורלים) והלקים (לכל חובבות הלקים). מעבר לזה - שום דבר אינו מאסט.

4 comments:

  1. הכל נראה מהמם . לגבי לק הגוואקמולי אנחנו יכולות להתווכח. עושה לי אסוציאציות לדברים אחרים לגמרי שרחוקים מלהיות גוואקמולי.:)

    ReplyDelete
  2. הייתי מעודנת :))

    ReplyDelete
  3. הגלוסים ממש סיקרנו אותי, תדעי לומר לי כמה הגלוסים עולים בארץ (ללא הנחת מאפר)?

    ReplyDelete
  4. המממ.. אני חושבת שהם עולים בסביבות ה-90 ש"ח. לרוב מוצרי השפתיים יש מחיר אחיד, והוא נע סביב ה-90 ש"ח. 0

    ReplyDelete