Friday, May 14, 2010

Make up for ever - HD High Definition Blush - Review, Swatches, Photos

Left to right: #3, #4, #5, #6, #7, #8

הרבה נכתב ונאמר על הסמקים האלו באנגלית, לכן הפוסט הזה יהיה בעברית.

הסמקים הקרמים הם התוספת החדשה ביותר בסדרת ה-HD המאוד מצליחה של MUFE. 
אני חייבת לציין שאני אישית לא מאוד מתלהבת מהסדרה הזו ולא מבינה חלק גדול מההייפ סביבה. המייקאפ יושב עליי גרוע ביותר, קצת כמו טיח. הנוכחות שלו על העור שלי מאוד בולטת, ורחוקה מלהתאים למונח "HD". הפריימר (השקוף) הורס כל חלקה טובה, מייבש לי את העור ולא מוסיף כלום. הפודרה בסדרה טובה, אבל הפודרה פרפ אנד פריים של מאק עולה עליה בהרבה, כי היא פחות מייבשת ונראית יותר טבעית ממנה. המוצר שהכי אהבתי עד כה בסדרה הזו הוא הקונסילר. הבעיה היחידה שלו היא היחס בין הכמות למחיר. 

שמעתי רבות וטובות על הסמקים, והזמנתי 6 מהם. בסך הכל המגוון כולל 12 גוונים, כאשר האחרים כהים יותר/בהירים יותר/חומים יותר. די הזמנתי את כל הגוונים המתאימים לעור בהיר-בינוני (אבל לא ממש ממש בהיר). בדיעבד הצטערתי שלא הזמנתי גם את גוון 9, שהיה יכול לשמש להצללות, אבל זה משהו שעוד ניתן לתקן. 

3 truth or dare - ורוד כהה, עם נגיעה סגולה. די קרוב לגוון פוקסיה. אחרי טשטוש זהו גוון מקסים מקסים, שנותן הרבה חיות לפנים.
4 walk of shame - גוון ורוד בהיר קר, בעל תת-גוון כחול.
5 nip slip - עוד ורוד, הפעם ורוד יותר חם וקצת יותר כהה, די נייטראלי. עליי נראה מאוד טבעי ומחמיא.
6 quickie - הכי קרוב לגוון קורל.
7 one too many - מוגדר כ"בז'-אפרסקי", אבל משום מה לדעתי הוא דווקא יותר קרוב לורוד-מעושן.
8 PDA - מוגדר באתר כ"ורוד-ניוד" אבל לדעתי הוא דווקא יותר אפרסקי מגוון #7. בכל מקרה, 7 ו-8 מאוד דומים האחד לשני ואלו הגוונים הנייטראלים והטבעיים ביותר. 

המרקם של הסמקים מאוד נוח לעבודה עם מברשת. קל מאוד לטשטש את הסמקים האלו והם יוצרים מראה מאוד טבעי על הפנים. בסווצ'ים נראה כאילו הם מאוד "רטובים", אבל הם מתייבשים די מהר ומתקבל מראה מאוד טבעי. מה שכן, לא הצלחתי לטשטש את הסמקים האלו עם האצבעות, אלא עם מברשת בלבד. יש מספיק זמן לעבד אותם לתוך העור לפני שהם מתייבשים. המרקם עצמו די סמיך, לא נוזלי וקליל והזכיר לי מאוד את המרקם של הסמקים של אילמסקה. 

הדבר הכי בולט בכל הסמקים הוא הפיגמנט החזק. צריך ממש ממש טיפטיפה חומר על מנת לאפר שתי לחיים. שוב, מה שתקבלו על הפנים אינו מה שרואים בסווצ'ים, כי אחרי טשטוש טוב מתקבל מראה יותר רך וטבעי. עם הסמקים האלו בהחלט מתקבל מראה של סומק שמגיע מתוך העור, אפקט מקסים!
העמידות של הסמקים האלו מדהימה. הם נשארים נאמנים למקור לאורך שעות רבות, גם ללא קיבוע מעל. 

החסרון הגדול ביותר של המוצרים האלו הוא האריזה, וזה חסרון ענק. הם מגיעים באריזת משאבה, ותמיד תמיד ייצא לכם או מעט מדי או יותר מדי חומר. קשה מאוד להגיע לכמות החומר המדויקת. התוצאה היא, ש-10 מ"ל יגמרו מהר מאוד, וחבל. 
מצד אחד, אריזת משאבה הינה יותר היגיינית. מצד שני, אם מדובר במוצר לשימוש אישי, אני חושבת שאריזה כמו של סומק רגיל הרבה יותר נוחה ומהירה. זה די בלבול מוח להוציא חומר מהמשאבה, לשים על גב כף היד, ולקחת משם. מה גם, שאחרי שהסומק מתקבע - הוא לא זז לשום מקום ודי קשה להסיר אותו מהיד.

עוד בעיה עם הסמקים האלו - קשה להשיג אותם, והם גם לא זולים. עולים באירופה בסביבות ה-25 יורו. 

לסיכום, אני חושבת שהסמקים האלו נותנים אפקט מאוד טבעי ומחמיא, אבל ההתעסקות איתם קצת מוציאה את החשק לשלוף אותם מהמגירה בתור ברירת מחדל. לשימוש אישי - הרבה יותר מהיר ונוח לשלוף סומק של נארס (אם כי המרקם מעט שונה). אם כבר לקנות, הייתי ממליצה על הגוונים היותר "מיוחדים", שלא ניתן להשיג בתצורה אחרת.

הנה כמה סווצ'ים, על פי הסדר שלמעלה - 





6 comments:

  1. חבל שהפסיקו לייבא את החברה לארץ, אהבתי את המוצרים שלהם.

    ReplyDelete
  2. #4 und #5 sehen so aus, als müsste ich sie unbedingt haben... *seufz*

    ReplyDelete
  3. Jap, genau so sehen sie aus..

    ReplyDelete
  4. Wo hast du die denn gekauft?

    ReplyDelete
  5. Hier http://kultkosmetik.de/marken/make-up-for-ever/index.htm

    und auch hier http://www.maskeberlin.de/shop/product_info.php?info=p3367_HD-BLUSH---1--Cassis--10ml.html&XTCsid=e0cad3e318f99a0a0cfae41b8386cffc

    ReplyDelete
  6. Danke für die Links, ich hab mir #5 mal bestellt =)

    ReplyDelete