Wednesday, September 1, 2010

MAC Fabulous Felines Collection - Review, Photos, Swatches


מזמן מזמן לא סקרתי פה קולקציות חדשות של מאק, אז הגיע הזמן לגוון קצת.
היום יצאה פה הקולקציה הנ"ל, המורכבת בעצם מ-3 תת-קולקציות, כאשר כל תת-קולקציה מתמקדת בגוונים מעט שונים.
בכל קולקציה רביעיית צלליות, 3 גלוסים, 4 שפתונים, 3 איליינרים, סומק מינרלי, מברשות מוקטנות, 2 פיגמנטים, מסקרה, תוחם שפתיים. כל תוחמי השפתיים הם מהקולקציה הקבועה, וכנ"ל המסקרה. מסיבה זו לא אזכיר אותם בסקירה שלי. בנוסף - כמעט כל הפיגמנטים כבר יצאו בעבר או שהם שייכים לקולקציה הקבועה, כך שגם אליהם לא מאוד התייחסתי. לי אישית יש את כולם.

כפי שניתן לראות, נרכשו מעט מאוד מוצרים ביחס לגודל הקולקציה. אני חושבת שפלטות הצלליות מאוד יפות, וחוץ מפלטה אחת המכילה שני גוונים "ממוחזרים" - כל שאר הגוונים חדשים. אני בחרתי לרכוש את הפלטה ה"קרה", כי אני פשוט מאוד אוהבת גוונים קרים, אבל שתי הפלטות האחרות גם מצדיקות קניה, למי שמעדיפה גוונים יותר חמים. אחת הפלטות משלבת גוונים חמים וקרים, אבל זו בדיוק הפלטה עם שתי הצלליות שכבר יש לי.



התמונה למעלה היא תמונה של הפלטה Palace Pedigreed, המכילה 3 צלליות במרקם סאטין ואחת במרקם מאט. הגוונים הסאטנים מכילים ברק קל, ולהפתעתי לא היה קל לעשות סווצ'ים שלהם, כי בקושי יוצא מהם פיגמנט. הגוון היפה ברביעיה הוא לדעתי השמאלי התחתון, מעין גוון טופ בהיר מעושן. הוא גם זה בעל הפיגמנט הטוב ביותר. כרגיל, הגוון הסגול מאכזב, כי למרות יופיו קשה להוציא ממנו צבע. 

הסמקים - 3 סמקים מינרלים חדשים, כאשר אני רכשתי שניים מהם. השלישי היה חום-חם, שיכול לשמש גם כברונזר לבעלות גווני עור חמים. 

הסומק הראשון הוא Pet Me, שביקורות שונות באינטרנט הישוו אותו ל-Dainty. לדעתי האישית, הם בכלל לא דומים, כי דיינטי הרבה יותר חם וקורלי, ואילו זה שנרכש היום יותר קר וסגלגל.


הסומק השני שרכשתי הוא Utterly Game, מעין אפרסק מהמם, שלא רואים הרבה.


והנה סווטץ' של שניהם - 


מוצרי השפתיים לא הלהיבו אותי בכלל. יש שם כמה גוונים בהירים בלתי שמישים בעליל, ועוד כמה כהים, שימצאו חן בעיניי אוהבות הכהים. אני אישית החלטתי לחכות עם הכהים לקולקציה הבאה.. בכל זאת נרכש שפתון אחד ברגע האחרון, והוא בגוון טופ דווקא. בתמונה הוא נראה חום, אבל הוא לא. המרקם הוא לאסטר והגוון המתקבל על השפתיים הוא גוון קר של גוויה. רכשתי אותו למטרת ערבובים למיניהם, כי זה באמת גוון נדיר. שמו To Pamper.


בנוסף - בקולקציה הזו יצאו 9 איליינרים חדשים, ואני מקווה לשם שינוי לא להתאכזב מאיליינר של מאק. האיליינרים האלו יכנסו לקולקציה הקבועה, כך שאין טעם להזדרז ולקנות מהם כמויות. היות ואני לא מתה (בלשון המעטה) על שפיץ ספוג - החלטתי לרכוש את הגוון השחור בלבד, כדי להתנסות בו. אני לא מאמינה שתהיה פה אהבה גדולה, אבל נחיה ונראה.


כפי שניתן לראות, מתקבל גוון מאוד אינטנסיבי וניתן לשנות את עובי הקו. מנסיון על היד - לאיליינר הזה לוקח המון זמן להתייבש, אבל אחרי הייבוש הוא לא זז לשום מקום. מצד שני, טיפה מים קילפו את כל הצבע, כך שאני מאמינה שהמוצר לא יתאים לבנות שנוטות לדמוע. אבל שוב - ביקורת מסודרת תהיה אחרי שאתנסה עם המוצר.

בנוסף, יצאו בקולקציה מברשות בודדות מוקטנות, שיהוו חגיגה לכל חובבות המברשות המיניאטוריות. יש כל מיני, גם מברשת עיניים אחת (227), אבל לא בדקתי את האיכות שלהן. אני מניחה שהיא דומה לאיכות של המברשות בסטים.

מהפיגמנטים כדאי לשים לב בעיקר ל-Mauvement המהמם. בקולקציה יש שני פיגמנטים חדשים לגמרי, אחת בהיר מוזהב והשני סגול-חום. על שניהם ויתרתי, כי יש לי דברים דומים והם לא ממש חידשו לי כלום.

זהו, נראה לי. קולקציה שאותי לא מאוד הלהיבה, אבל לפחות ניתן לומר עליה שהיא אינה קולקציה שגרתית משעממת. 

4 comments:

  1. אני מאוד מקווה לא להתאכזב מהאיילנרים החדשים. הפלטה מלהיבה בלשון המעטה, לפחות אותי.מקווה שתהני ממנה.
    דווקא לפי הסווטצ'ים שראיתי, הפיגמנט הסגלגל נראה מאוד יפה. רוצה!

    ReplyDelete
  2. גם אני מקווה לא להתאכזב מהם..
    הייתי צריכה להעמיס בערך 5 שכבות מהצללית הסגולה כדי להגיע לסווץ' שרואים בתמונה. זו בעיה די קבועה עם סגולים, כך שאני לא מאוד מופתעת. מקווה שאופתע לטובה כשאשתמש בפלטה הזו, כי היא נראית לי סופר שימושית.
    תודה!

    ReplyDelete
  3. היי נועה, מה שלומך?
    איזה כיף לקרוא שוב ביקורת איפור שלך.
    גם אני מחכה לקולקציית הפרו-לונגוור, אם כי אחרי מה שכתבת נראה לי שיהיה לי קשה למצוא גוון במייקאפ ושגם גווני השפתונים לא ילהיבו אותי. חסכת לי כסף (-;
    מסכימה עם דעתך על קולקציית ה"חתוליים" - לא משעממת, אבל גם לא מי יודע מה מחדשת. את האייליינרים דווקא אהבתי מאוד ורכשתי כמה גוונים מקסימים.
    ד"ש חמה,
    איפורית

    ReplyDelete
  4. מה שראיתי מהקולקציה לא הלהיב אותי במיוחד.
    אני מודה שלא התעמקתי מאוד..
    הדבר היחיד שדיבר אלי היו האייליינרים שימח אותי שאני לא צריכה למהר לשום מקום ויכולה לקחת את הזמן ולקנות "בזמני הפנוי".
    מעבר לזה, אני לא אוהבת שעד שמוצאים משהו שאוהבים אי אפשר לרכוש שוב - קולקציות מוגבלות..
    אבל לאור החצי משפט שאמרת על השחור אני כבר מרגישה שלא יהיה כאן חיבור.
    אני לא יכולה לסבול אייליינרים שמתייבשים לאט.

    ReplyDelete