Tuesday, August 3, 2010

Deborah Lippmann - Lady is a tramp Nail Polish


איזה כייף, איזה כייף, איזה כייף!
מותג לקים חדש הצטרף לחבורה המאוד מכובדת שלי, והוא מטריף.
כדרכי בקודש, מדי יום שלישי אני הולכת אחרי האימון (כן, הריון אינו סיבה לפדלאות!) לפרפומריה האהובה עליי במטרה לראות מה חדש. היום היתה על הכוונת שלי הקולקציה הסתווית של שאנל, אבל לצערי היא טרם הגיעה. מה שכן - הם קיבלו מותג לקים חדש מבחינתי - ליפמן.
המחיר של הלקים גבוה - 20 יורו (לעומת 16 יורו ללק של OPI), מבחר הגוונים מרשים ורחב, אבל אין (או לפחות לא הביאו) גוונים "מיוחדים". אני לא מאנשי ה"מיוחדים", אבל היה לי די קשה למצוא גוון שעוד אין לי. הלקים מגיעים בעיקר במרקם קרמי ובמרקם מנצנץ-עדין. לא ראיתי ולו לק אחד בגימור מטאלי, וטוב שכך. כמובן שהיה גם לק גליטרי אחד, אבל אני יודעת שלחברה יש הרבה כאלו.
הלקים לא נוסו על בעלי חיים והם אינם מכילים טולואן, פורמלדהיד ו-דיבוטיל פתלאט. כמות בבקבוק - 15 מ"ל.

אני בחרתי לפתוח את הרומן שלי עם החברה הזו עם גוון סתווי, כיאה למזג האויר פה. זהו גוון יין עמוק, אבל עדיין רואים שמדובר פה באדום כהה ולא ב-כמעט שחור.
המברשת - שלמות. היא ארוכה יחסית והעובי שלה הוא בין ESSIE ל-OPI. היא גמישה מאוד ואפשר להגיע איתה לרמת דיוק מדהימה. אחת המברשות הטובות בהן נתקלתי, מזכירה את זו של YSL.
מרקם - שוב, שלמות. סמיכות בדיוק ברמה הנכונה, שכבה אחת נותנת מראה כמעט אטום. אין בועות, אין פסים, אין כתמים במריחה. 
הייבוש של הלק סופר מהיר, ונאמר לי שגם העמידות טובה (אבל על כך אוכל להעיד רק בעוד מספר ימים). הגימור של הלק קרמי לחלוטין, והברק מרשים ביותר גם ללא טופ/מייבש.

בקיצור - זו תחילתה של ידידות נפלאה ואין ספק שבביקור הבא בחנות הזו אני הולכת לרכוש 2-3 לקים נוספים של המותג, והפעם אנסה גם את אחד המרקמים האחרים. אהבה ממבט ראשון, בהחלט.


3 comments:

  1. הוא נראה מאוד מיוחד!
    אני חושבת שהרבה בנות יתלהבו. לאחרונה בפורום מחפשים לקים שלה...
    יש לה יציאות מאוד מעניינות..

    ReplyDelete
  2. היי , איפה ההודעה שלי ? אתמול הגבתי ואין זכר להודעה :(
    אני אכתוב שוב שזה אדום מושלם , מבריק ויפה! תתחדשי

    ReplyDelete
  3. נבלעה ע"י מפלצת ההודעות..

    תודה :))

    ReplyDelete