Friday, October 30, 2009

L'Oreal Eyeliner Super Liner Carbon Gloss

איליינר של לוריאל.
שוב, מוצר עם הרבה הייפ סביבו. בבלוגים השונים מתארים אותו בתור האיליינר המושלם, בעיקר למתחילות.
האמת היא, שאני מעדיפה לעבוד עם איליינרים אחרים. האיליינר המועדף עליי הוא האיזי ליינר של YSL, ולדעתי שום איליינר אחר שניסיתי לא מגיע לרמת הביצועים שלו ולרמת הנוחות. לכן, די חששתי כשרכשתי לי את האיליינר הזה של לוריאל, כי המברשת שונה לגמרי. אבל אחרי כל כך הרבה המלצות, החלטתי להשקיע 10 יורו בנסיון.


טעות, טעות, טעות. אני פשוט חייבת לסמוך על האינטואיציות של עצמי. אם מוצר לא נראה לי ממבט ראשון, כנראה שדינו נגזר לא להתאים לי גם ממבט שלישי.
המדובר באיליינר עם מברשת ספוגית, כאשר המברשת טובלת בחומר. כשמוציאים את המברשת, היא יוצאת מלאה בחומר. ולא רק היא, אלא גם כל הפלסטיק אליה היא מחוברת. וזו הבעיה הראשונה, כי החומר שנמצא על הפלסטיק מלכלך את הריסים וכל חלקה טובה אחרת (הריסים שלי די מעוגלים באופן טבעי). ניסיתי להניח את המברשת בצד ולטבול מברשת איליינר אחרת בתוך הכלי, וגם היא יצאה מאוד מלוכלכת ומלכלכת.
המריחה עצמה לא היתה לי נוחה. אמנם הגוון הוא אכן שחור משחור, אבל המריחה לא אחידה. אזור הזוית החיצונית פשוט לא רצה להיצבע בשחור. כמה שלא ניסיתי, החומר לא נמרח היטב והשאיר "פסים" לא מחמיאים.
לי אישית גם קשה היה להגיע לרמת הדיוק אליה אני רגילה, פשוט כי המברשת לא דקה מספיק.


חוץ מהעובדה שהגוון של הליינר אכן שחור מאוד - אין לי שום דבר טוב לומר על המוצר הזה. אכזבה.
אמשיך לדבוק באיליינרים אחרים.




No comments:

Post a Comment