Friday, October 30, 2009

קרליין - צלליות אפויות "פרוייקט מסלול" בסגול

הפוסט הזה בעברית, כי הוא עוסק במוצר שיש רק בישראל, וטוב שכך.
רבות שמעתי על רביעיות "פרוייקט מסלול" של קרליין, וכגודל הציפייה - כך גודל האכזבה.


החלק הלא מאכזב היחיד הוא המחיר - אמנם המחיר המלא הינו 99,99 ש"ח, אבל תמיד יש מבצע וכל אחת יכולה להשיג אותו ב-39,99, שזה מחיר הוגן, גם אם הצלליות לא טובות.
אני החלטתי לנסות את הרביעייה הסגולה, כי אני מעדיפה גוונים קרים על פני חמים. האריזה נחמדה ואסטתית, רק חבל שלא מצויינות כמויות על האריזה. אמנם כתוב 220 גרם, אבל זה מן הסתם המשקל של כל המוצר ולא של הצלליות עצמן. תוצרת סין, אגב.


הגוונים בסדר. את השניים הכהים אהבתי יותר מאשר את השניים הבהירים. הגוון הבהיר ביותר בהיר מדי, הסגול הבהיר נראה לי סתמי. הסגול הכהה והאפור אכן יפים.
כיאה לצלליות אפויות, הן די מבריקות. ההנחה של הצלליות נוחה, אבל לא מגיעים ממש למצב של גוון שבע. זו בעיה כללית עם צלליות מהסוג הזה, אגב. הטשטוש די קל. עליי אישית הצלליות לא היו עמידות למשך כל היום, אלא הצטברו בקפל והיתה הרגשה שהן מאבדות מהעומק (הדי רדוד שלהן מלכתחילה) במהלך היום. בנוסף, הרבה מהברק פשוט נפל מתחת לעיניים ועל הריסים. אין אצלי כזה דבר, עליי שום דבר לא זז לשום מקום. לא נעים לי לראות פתאום נפולת של צלליות על הריסים שלי. בגלל הברק הדי משמעותי של הצלליות במהלך היום התקבל מראה יותר ויותר "מזיע" (אין לי דרך טובה יותר לתאר את זה). לא מראה מלבב בכלל.


זה מוצר שלא עבר את בחינת הכניסה שלי, מה ששוב גורם לי לתהות ממה כולן התלהבו.


שוב, מצטערת על איכות התמונה, אבל אין לי כרגע מצלמה נורמלית ברשותי.




2 comments:

  1. קרליין?? נועה??? נראה לי שאני לא רואה טוב!

    ReplyDelete
  2. נכון? המוצר הזה קיבל כל כך מחמאות, שהייתי חייבת לבדוק על מה המהומה. אגב, גם את העפרון קניתי בעקבות ההמלצות, והוא גם מאכזב מאוד.

    ReplyDelete