Tuesday, April 27, 2010

Catrice Ultimate Nail Lacquer Nail Polish 280 London's Weather Forecast


אחרי שקראתי בבלוג של "הבולשת" (מצטערת, אין לי אפשרות להכניס לינק) על כך שהלקים של Catrice זכו לביקורות טובות, החלטתי לנסות אחד. כמובן שקניתי ישר 4, פשוט כי הם כל כך זולים. גם לא כזה קל למצוא אותם.. אני זוכרת שהמותג נמכר בעבר ברשת dm, אבל לא עוד. היות והיו לי כמה שעות להרוג היום, מצאתי בסוף סטנד שלהם ב-Kaufhof. 


From Left: 220, 170, 280, 030


הנה תמונה של הרכש החדש. הוספתי גם גלוס (מהדורה מוגבלת, מי היה מאמין..) והאמת היא שהגלוס מהמם. נותן מראה תותי לשפתיים, נעים ולא דביק. 


הגוונים: מבחר טוב מאוד. למען האמת, לדעתי יש להם את מבחר הגוונים הטוב ביותר בין החברות העממיות פה. יש אדומים קלאסיים, אבל גם גוון ירוק אחד. יש כמה אפורים-חומים מעושנים, אבל גם קורל. הגוון שהכי אהבתי היה דווקא גוון 200 (מעין סגול-אפור מעושן), אבל הוא היה חסר. יש גם כמה לקים "מאט" במהדורה מוגבלת, שלא לקחתי. 
הלק הראשון שניסיתי היה האפור, שאת שמו ניתן לתרגם כ"תחזית מזג האויר בלונדון". זהו אפור בעל תת-גוון כחול בולט, עם ברק סופר-דופר עדין, שלא ממש רואים אחרי המריחה.
אתם יודעים שיש לי המון המון לקים, אבל שלשום ראיתי מישהי לובשת לק זהה לזה וחשבתי לעצמי ש"כזה עוד אין לי!". אז זהו, עכשיו יש לי. בתאום מקרי לחלוטין, גם הבגדים שאני לובשת היום מתאימים ללק. 


אריזה: אריזה אלגנטית יחסית ללקים עממיים, נקיה ומעודנת. מכסה הפלסטיק קצת לא נוח כשמגיעים לקטע של המריחה, כי הוא גדול מדי עבור הידיים הקטנות שלי. כל בקבוק מכיל 10 מ"ל ועולה 2,49 יורו (לשם השוואה - לק של OPI עולה פה 16 יורו).


מברשת ומריחה: המברשת עבה יחסית, אבל פחות עבה מזו של OPI. היא גם קצרה ממנה. מי שרגילה (כמוני) ללקים High End תבחין מיד שהמברשת הזו חסרת גמישות. לא שאי אפשר למרוח איתה היטב את הלק, אבל היא לא גמישה ולא ממש מתאימה עצמה לצורת הציפורן תוך כדי המריחה. 
מצד שני - המריחה יצאה מושלמת, אז למה לקטר?


מרקם: סמיך יחסית, אבל בסדר. שכבה ראשונה התקבלה כמעט אטומה לגמרי, ושתי שכבות נתנו תוצאה מושלמת. אין פסים, אין כתמים, אין מריחות ונזילות לצדדים והכל יופי טופי. מעניין אם המרקם נהייה סמיך מדי אחרי מספר שימושים או שהוא נשאר סביר.. סביר להניח שלא אוכל לענות על השאלה הזו, כי נדיר שאני לובשת פעמיים את אותו הלק. הגימור היה מבריק למדי, אבל מה שרואים בתמונות זה עם מייבש מעל.
הלק התייבש מהר מאוד.


לגבי העמידות אצטרך לעדכן בהמשך..


בסך הכל לק מוצלח מאוד בעיניי. לא מתקרב מבחינתי לאיכות של OPI, אבל אלטרנטיבה נהדרת ומעולה למי שלא רוצה להוציא יותר מ-2,49 יורו על לק. 
על פי מה ש"הבולשת" כתבה - ניתן להשיג את הלקים בארצות דוברות הגרמנית בלבד (עד כמה שהגרמנית של השוויצרים היא גרמנית..), מה שאומר גרמניה, אוסטריה, שוויץ. אם מישהי מאוד רוצה, אין לי בעיה לקנות עבורה ולשלוח ארצה, תמורת תשלום בפייפאל והוצאות משלוח.



נ.ב.
בזמן שניסיתי להרוג את הכמה שעות שלי, הגעתי למחוזות נדירים. בין היתר גיליתי סטנד של Ahava, והתמלאתי גאווה. היו שם בערך כל המוצרים שיש בארץ, כולל הסבונים הנוזליים, והכל עם הכיתובים המקוריים בעברית.
בין היתר, היו שם גם המייקאפים, אז ניסיתי את המייקאפ המהולל. ומה רבה היתה אכזבתי לגלות שהגוון הבהיר ביותר היה עליי ה-ר-ב-ה יותר מדי כהה. מי מוצאת שם בכלל גוון? אכזבה. 

10 comments:

  1. אוהו...אני מרגישה גאווה עכשיו :)
    הצבע מהמם עלייך, אהבתי מאוד מאוד.
    ו...אני אזכור את ההצעה למשלוחה
    :-P
    אני כרגע באובר דוז של לקים

    ReplyDelete
  2. תודה..

    יש לי הרגשה שאני ואת נהייה כל החיים שלנו באוברדוזיס של לקים..

    ReplyDelete
  3. תסתכלי על הצד החיובי: מה היינו עושים לולא היו לך שעות להרוג, איך היינו מגיעים לאוברדוזים?1

    הלק מהמם ומאוד מקורי, אהבתי מאוד וייחלתי ליום בו תהיה לי טיפת אומץ לרכוש דבר כזה. גם הכתום הבהיר (שני משמאל) קרץ לי, אז החזרתי לו קריצה

    גם לדעתי אהבה אכזבו בענק. מילא החברות החו"ליות שמייבאות לפה רק גוונים לאתיופיות, אבל אהבה הם משלנו! מה, הם לא מסתובבים בארץ ורואים את כמות הטיפקסיות שיש פה? 1

    ReplyDelete
  4. אולי הם מסתובבים רק באזור ים המלח, ושם כולן שזופות.. 0

    קניתי עוד כמה לקים פושטיים, בגוונים שאני בטוחה שיגרמו גם כן לתחלופת קריצות מאסיבית.

    ReplyDelete
  5. היי, אני לא הולכת להתקרץ עם לקים פושטיים!1

    ReplyDelete
  6. חס וחלילה וחס ושלום! 0

    ReplyDelete
  7. מהממם!
    באילו רשתות הם נמצאים בגרמניה?

    ReplyDelete
  8. מסתבר שהם נמצאים בכל מיני רשתות, אבל לא בכל הסניפים. הכי טוב להציץ באתר החברה ולראות איפה הם בדיוק נמכרים במקום הספציפי. 0

    בעיר בה אני גרה הם נמצאים בקאופהופ (2 סניפים), דה-אם (סניף אחד בלבד) ורשת אהיר-פלאץ (אבל גם בסניף אחד בלבד). 0

    ReplyDelete
  9. אהבתי מאוד את כל הגוונים שבתמונה, אבל במיוחד את החום-אני כבר זמן מה מחפשת גוון כזה בארץ.

    ReplyDelete
  10. לאסי יש גוון מאוד מאוד דומה בקולקציית החורף של שנה שעברה. שכחתי כרגע את השם המדויק, אבל יש להם בוודאות משהו דומה מאוד.

    ReplyDelete