Thursday, April 22, 2010

CHANEL Inimitable Intense Mascara - Photos and Review


מסקרה חדשה של שאנל היא תמיד סיבה למסיבה.
את המסקרה הזו ראיתי במקרה, אפילו לא ידעתי שאמורה לצאת אחת חדשה. זו בעצם גרסא חדשה של ה-Inimitable של שאנל, שאני מאוד אוהבת. היא מגיעה במספר גוונים, ואני בחרתי את השחורה.

המסקרה הזו אמורה להיות יותר אינטנסיבית מאחותה הבכורה, וחוץ מספונג'ה היא (בפונטציה) עושה הכל - מעניקה נפח, מאריכה, מעגלת, מפרידה. המברשת היא שוב מברשת סיליקון, אבל מעט יותר צרה מזו של המסקרה המקורית והבדל נוסף הוא שבקצה שלה יש פחות זיזים, מה שאמור לאפשר נגישות לכל ריס וריס, ולו הקטן ביותר. אם במסקרה המקורית הפס באמצע בצבע זהב, הרי שפה הפס כסוף.



יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי? 
אכן.
כשמוציאים את המברשת מהטיובה היא יוצאת עם מעט עודף חומר בקצה, אבל לא משהו קריטי. המריחה לא נותנת מראה של ואוו ברגע, ובהחלט צריך לעבוד עם המברשת לא מעט על מנת להגיע לתוצאות טובות. המסקרה מעבה ומאריכה, אבל לדעתי פחות מאשר המסקרה המקורית. את הריסים שלי היא לא עיגלה בגרוש, וגם לא הפרידה. להיפך, המסקרה מדביקה מעט את הריסים ומותירה עליהם גושישי חומר קטנים. בסך הכל המראה בסדר, אבל בהחלט לא עונה על הציפיות. הייתי מתארת את התוצאה כ"עמוסה, אבל לא בהכרח מחמיאה".
למסקרה לוקח די הרבה זמן להתייבש, ולכן יש סיכוי לא רע ללכלך את העפעף בדרך. מה שכן, במהלך היום היא לא נמרחה וגם לא התפוררה. ההסרה שלה קלה ביותר עם מסיר איפור דו שכבתי. 

אני מצטערת שאין תמונה, אבל המסקרה כל כך הרגיזה אותי, שהחלטתי לא לתעד את המראה שלה. היא יקרה - 28.50 יורו עבור כמות של 6 מ"ל, והיא עוברת אחר כבוד לאמא שלי.

No comments:

Post a Comment