Friday, April 30, 2010

MAC Pret-A-Papier Collection - Review and Photos


הקולקציה הזו יצאה אצלנו היום, ודעתי עליה במשפט אחד - ממתק למי שאוהבת גווני קורל, אבל מעבר לזה לא מחדשת הרבה. 
התכנון המקורי היה לקנות 4 מוצרים מהקולקציה, ואיכשהו רכשתי גם את הפיינטפוט. מה שכן, יש סיכוי טוב שהוא יחזור לחנות.

צלליות:
בקולקציה 5 צלליות, אף אחת מהן לא מחדשת ואף אחת לא מדהימה.
Tissueweight - צללית מבריקה במרקם פרוסט, להארות. היא ורדרדה בהירה, אבל לא משהו שלא ראינו בעבר. באתר של מאק כתוב שהיא אפרסקית, אבל היא ממש ורודה.
Memorabilla - צללית סגולה משעממת, שכבר יצאה בעבר. המרקם הוא מאט והצללית גירית וחסרת פיגמנט.
Gazette Grey - צללית אפורה בעלת תת-גוון ירוק בולט, במרקם וולווט. היא מלאה בנצנצים מוזהבים, ואני אישית לא אוהבת את המרקם הזה, כך שהצללית הזו מראש לא באה בחשבון מבחינתי.
Bamboo - גוון בז'-אפרסק במרקם מאט. הצללית הזו הינה חלק מהקולקציה הקבועה.
Cut to Fit - גוון ברונזה במרקם פרוסט. הצללית הזו לא רעה, אבל בקולקציה הקבועה יש צלליות מאוד דומות.

פיינט פוט:
שני גוונים, כאשר אחד מהם שייך לליין הקבוע.
Coral Crepe - גוון קורל יפה מאוד, ללא נצנצים. אני לא מתה על פיינט פוטס ולרוב לא משתמשת בהם, ולכן אני בהתלבטות אם להשאיר או להחזיר. היתרון של הגוון הזה הוא, שהוא ניתן לשימוש גם בפני עצמו. צריך להיזהר, כי גוון כזה יכול ליצור מראה חולה, אבל מצד שני הוא יכול להוסיף הרבה צבע. הנה התמונה שלו:



Groundwork - גוון קבוע, מעין אפור-סגול מעושן.

Chronographic Pencil:
המדובר במוצר חדש ומוגבל, המגיע בשני גוונים. לא כל כך הבנתי מה הדבר הזה אמור לעשות, אבל קניתי את הבהיר מבין השניים. בעקרון, מדובר בעפרון רך, שיכול לשמש כקונסילר, לתיחום פנימי, להארות.
NC15/NW20 - הגוון הבהיר מבין השניים, בערך בגוון העור שלי. נראה לי שהוא יהיה טוב כתיחום פנימי תחתון. והתמונה:



NW25/NC30 - הגוון הכהה, שנראה משום מה מאוד כתום.

שפתונים:
שוב, שום דבר חדש או מפתיע, אם כי אני התלהבתי מאוד מאחד הגוונים הקורלים.
Archetype - גוון כמעט בלתי נראה, מעין בז'-מוזהב בהיר מאוד, במרקם לאסטר.
Dressmaker, Dressmaker - קורל אפרסקי בהיר, במרקם לאסטר. גוון מאוד יפה וקייצי למי שמחפשת קורל בעל תת-גוון כתום בולט. 
Made to Order - אני חושבת שזה אחד משפתוני הקורל היפים ביותר שיצא לי אי פעם לראות. בניגוד לשפתון Ever Hip מהקולקציה הקודמת - פה אין גוון ורוד בולט והוא גם פחות בוהק. המרקם הוא לאסטר ולדעתי השפתון הזה ייראה טוב על כל אחת ואחת. הוא בעל ברק עדין מאוד ולא משתלט. זה קורל, אבל רגוע, לא זועק. תמונה של השפתון הכל כך יפה הזה:



Kraft - חום בינוני במרקם אמפליפייד. לא עשה לי את זה.

גלוסים: 
C-Thru - גוון אהוב מהליין הקבוע.
Fold and Tuck - שוב, הקורל המושלם, בעל ברק מאוד עדין. לדעתי - הרבה הרבה יותר יפה מהגלוס הקורלי מקולקציית ליברטי אוף לונדון. הוא פחות בוהק ממנו ויותר מחמיא לשפתיים. מאוד מאוד אהבתי. הנה הוא:



Pret-A-Papier - גוון ברונזה-חום כהה, לא אהבתי.

סמקים:
Instant Chic - שוב, קורל נקי מאוד, ללא גוון ורוד בולט. המרקם הוא Sheertone, מה שאומר שזה מרקם עדין, ללא הרבה פיגמנט. מאוד אהבתי את הגוון הזה, לדעתי הוא סומק מהמם לקיץ לכל גוון עור. הייתי מניחה אותו בעיקר על תפוחי הלחיים. הנה תמונה שלו:



Garb - גם גוון יפה, אבל דומה מאוד לטנדרלינג מהקולקציה הקבועה. שוב, מדובר במרקם שירטון. הגוון הוא מעין אפרסק-שזוף.

לקים:
כדי שאקנה לק של מאק הגוון צריך להיות ממש ממש מדהים, כדי לחפות על המרקם הלא משהו. בקולקציה הזו שני לקים, שאת שניהם לא אהבתי.
Brown Bag - משהו בין בז' לחום, במרקם קרמי.
Originality - מעין זהב-ברונזה מלא נצנצים. 

עוד בקולקציה מסקרה מהליין הקבוע ועוד שני עפרונות גבות מוגבלים, שכבר סקרתי באחת הקולקציות הקודמות. אה, והיה גם סומק מינרלי חצוי בגווני צהוב-זהב-חום, שאפילו לא בדקתי, כי אני כל כך שבעה ממוצרים מינרלים.

לסיכום הקולקציה אחזור על מה שכתבתי בהתחלה - מי שאוהבת גווני קורל נקיים, בהחלט תמצא בקולקציה הזו את מבוקשה. כל השאר לדעתי מיותר ומשעמם.

7 comments:

  1. אה, אז זה מה שקנית במאק :P

    השפתון והסומק דיברו אליי מאוד בקול, ממש צעקו. חוששתני שלא תהיה ברירה אלא ללכת לבדוק אותם מתישהו, לפני שאתחרש

    ושאלה: צבע קורל (בשפתיים או בלחיים) מתאים לכל תת גווני העור, או לצהוב / ורוד במיוחד?0

    תתחדשי. אגב חשבתי שהאריזות יגיעו בקרטון כזה, כמו האימג' (המהמם) של הקולקציה, לא? 1

    ReplyDelete
  2. זה תלוי מאוד בתת-הגוון של הקורל. חלקם יותר כתומים וחלקם יותר ורודים. 0
    אלו דווקא נטראלים, ולכן יתאימו די לכולן.

    תודה. גם אני חשבתי שהאריזות יגיעו בקרטון. 0

    שלחתי לך מייל 0

    ReplyDelete
  3. תתחדשי!
    דווקא הקוקלציה הזו פחות דיברה אליי , למרות שהאימאג' היה מדליק ומינימליסטי.בטוחה שמאק יכולים קצת יותר...

    ReplyDelete
  4. דווקא אני - כצפוי - מאוהבת בפיינט פוט עוד לפני שראיתי אותו בלייב...כבר מחכה לשים עליו יד...
    אני חושבת ששוה לך לשמור אותו!
    אגב זו אני RUTHIE1...

    ReplyDelete
  5. רותי מקסימה, ברור שאני יודעת מי את :) 0

    את מכורה לפניינטפוטים, אז ברור שאת "קצת" משוחדת.. אבל כנראה שבאמת אשאיר אותו.. 0

    ReplyDelete
  6. נועה, יש לך מושג מתי הקולקציה תנחת בארץ הקודש?

    ReplyDelete
  7. לא, אין לי. אני לא בטוחה שלעובדים במאק יש.. 0

    ReplyDelete