Sunday, April 4, 2010

Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Feline Extravaganza - Review


התינוק החדש למשפחת ה'לאש קווין מסקרה'. הפעם, המסקרה מגיעה באריזה שחורה-מבריקה, עם הדפס ליאופרד בזהב. המסקרה אמורה להעניק לריסים אפקט מיידי של דרמה - הארכה ו-עיבוי. המסקרה מגיעה בשחור בלבד ומחירה בגרמניה 31 יורו עבור כמות של 7 גרם.
בסדרת המסקרות הזו של HR מאוד אהבתי את גרסת ה-Feline Black (המנומרת) ופחות אהבתי את הגרסה בעלת אריזת הנוצות.

המברשת של המסקרה הזו מכילה חלק אחד יותר צר וחלק אחד יותר רחב. הכמות היוצאת מהבקבוק מדודה, ללא עודפים. לדעתי האישית המברשת מאוד נוחה וקלה לעבודה, והיא מפזרת את החומר בצורה אחידה על גבי הריסים. לא נתקלתי בבעיית הידבקויות של הריסים או עודף חומר. המברשת אינה גדולה מדי, כך שניתן להגיע איתה בעצם לכל הריסים, אבל מבלי ללכלך את העור.



הפורמולה עצמה מעט ג'לית ומאוד נעימה על הריסים. היא לא מתייבשת מהר מדי, כך שניתן לעבור עם המברשת על הריסים מספר פעמים לפני הייבוש. מצד שני, לא לוקח לחומר יותר מדי זמן להתייבש. 

אפקט - המסקרה בהחלט מאריכה ומעבה את הריסים, אבל לדעתי ממש לא בצורה אקסטרווגנטית (כפי שהשם מעיד). היא בהחלט מדגישה את הריסים, אבל היא לא מאוד דרמטית. אני חושבת שהיא פחות דרמטית מהדיורשואו אקסטאז החדשה. אין לה אפקט משמעותי של עיגול ובסך הכל המראה מאוד מחמיא ויפה, אבל לא היסטרי.



למרות שהמסקרה אינה עמידה במים היא נשארה עמידה עליי לאורך כל היום, מבלי להתפורר. ההסרה קלה (באמצעות מסיר דו-שכבתי).

מסקרה טובה ונחמדה בסך הכל, אבל לא גרמה לריגוש גדול מדי אצלי.

No comments:

Post a Comment