Sunday, April 4, 2010

Estee Lauder Pure Color Nail Polish 0J Ultra Violet


זהו אחד משני הלקים החדשים של אסתי לאודר, שיצאו כחלק מקולקציית ה'ברונז גודס' שלהם. הלק השני הוא ורוד מאוד בוהק, עם ברק ורוד-ירוק, שלא מאוד עשה לי את זה. נשאלת השאלה, מה גרם לאסתי לאודר להוציא לק כל-כך כהה בקולקציית הקיץ שלהם.. אין לי מושג, אבל אולי זה מעיד על חדשנות מסויימת מצידם? מצד שני, זה קצת לא הגיוני לי, כי שאר הקולקציה פיהוקית ביותר - כיאה לאסתי לאודר. 

מאוד לא אהבתי את האריזה של הלק. בקבוק זכוכית ענק וכבד ביותר, שמכיל 'כולה' 9 מ"ל לק. לא יכלו למצוא אריזה פחות בומבסטית לכמה הטיפות האלו? המברשת קצת דקה לי מדי, אבל זה בגלל שאני כבר רגילה למברשת של OPI. המרקם קצת טריקי, כי אם לא נזהרים מתקבל בוץ על הציפורן. בשכבה הראשונה לא הייתי מודעת לבעיה, ולכן היא יצאה מאוד לא אחידה ועם כל מיני גבעות. אבל בשכבה השניה דאגתי להעמיס הרבה חומר על המברשת וזה הסתדר. מה שכן, קצת קשה לדייק באזור הקרוב לקוטיקולה.

מה שהכי מהמם בלק הזה זה הגוון שלו. זה סגול-חציל כהה, אבל לא ממש שחור. הנצנצים בתוכו מאוד גדולים ובולטים, בגווני ורוד וסגול.
אני אישית מאוד מאוד אהבתי את התוצאה הסופית, אבל לדעתי זה לק יותר חורפי מאשר קייצי.



5 comments:

  1. באמת גוון מעלף!
    אבל כנראה שבמחשבה שניה סביר שלא שווה כמה שהוא יעלה יחד עם הכמות המזערית ועוד עם הכשלים הטכניים הצפויים...

    ReplyDelete
  2. ממש לא. יש הרבה גוונים דומים בשוק, במחירים הרבה יותר הגיוניים.

    ReplyDelete
  3. לי באופן אישי יש בעיה עם העמידות של הלקים של אסתי. אשמח להתבדות :)

    ReplyDelete
  4. צודקת ביותר. לק שנמרח אתמול כבר מתחיל להתקלף היום.

    ReplyDelete
  5. באיחור ניכר - צבע מדהים! 7

    אני מייחלת ליום בו יתאים לי צבע כזה. בינתיים, עלייך הוא יפהפה עמוקות

    חבל שהתקלף
    (אבל זו סיבה טובה למרוח אחד אחר)

    ReplyDelete