Thursday, April 15, 2010

ESSIE Mint Candy Apple Nail Polish


אני חושבת שהלק הזה כבר נטחן מכל הכיוונים, אבל לי יוצא ללבוש אותו היום לראשונה.
אני חושבת שאני אוהבת אותו, כי הוא לא בהיר מדי (בניגוד ללק של צ'יינה גלייז שסקרתי פה לא מזמן) ולא נראה כמו טיפקס.
הגוון הוא ירוק-כחול בהיר, ולדעתי הוא פרשי ורענן. הוא ייראה יותר טוב על ידיים שזופות, אבל זה מה יש כרגע (מזה כשנה וחצי הצטרפתי למודעון "בהיר זה יפה").

בניגוד ללקים אחרים של אסי, הפורמולה לא היתה מיימית בכלל אלא סמיכה במידה הנכונה. כן היו מספר בועות, אבל זה בגלל שערבבתי את הלק היטב לפני המריחה. המברשת היא המברשת הקבועה של אסי, שפעם הערצתי ושהיום אני לא סובלת. בגלל המברשת הזו אני ממעטת לאחרונה לרכוש לקים של אסי, אגב. 
שתי שכבות נתנו כיסוי אטום לחלוטין ודי אחיד. 


פרט טריוויה לא חשוב בעליל - העלה בתמונה שייך ל"לילי". "לילי" היא הצמח היחיד שאנחנו מטפחים, והחורפים הגרמניים לא עושים עמה חסד. בין אפריל לאוקטובר אנחנו משתדלים להוציא אותה למרפסת, על מנת שתתחדש לקראת החורף הבא. היות ומזה שבועיים אנחנו נמצאים בחודש אפריל - "לילי" כרגע בחוץ. אני מחזיקה לה אצבעות להתאוששות מהירה מהחורף ההרסני שעבר עליה (ועלינו).

6 comments:

  1. לילי מהממת! איך הסתרת אותה מאיתנו עד היום? :)1

    שיהיה סופ"ש אביבי לכם שם

    ReplyDelete
  2. לילי פולניה, אז עד היום היא ישבה בחושך, בפינה. 0

    אביב זה יחסי, יו נואו.. בעיקר עם ערימות האפר שהגיעו אלינו בעזרתו האדיבה של איזה הר געש באיסלנד. 0

    ReplyDelete
  3. הצבע הזה מעניין, לא בטוחה שזה יראה יפה על האצבעות שלי, אבל לק בצבע מנטה לא ראיתי מימי. אין גבול לחידושים, הא? :)
    שרונה

    ReplyDelete
  4. בעבר התלבטתי האם לרכוש את הלק הזה והחלטתי שלא
    הפוסט שלך גורם לי להתלבט שוב...

    ReplyDelete
  5. זה בהחלט לא לק לכל אחת, אבל לדעתי יש בו משהו.
    אני מחכה ומצפה ללק מאוד דומה שאמור לצאת בקרוב עם קולקציית הקיץ של שאנל.

    ReplyDelete