Monday, September 13, 2010

Deborah Lippmann - D'ont Tell Mama Nail Polish


זהו הלק השני מבית דבורה ליפמן שאני רוכשת וסוקרת, כאשר הראשון היה במרקם קרמי וגרם לי לרצות לקנות את כל הלקים מבית היוצר הזה. 

הלק הנוכחי אינו קרמי, אלא במרקם יותר ג'לי, ובעל ברק דואו-כרומי. בבקבוק רואים בבירור שמדובר בבסיס כהה מאוד, בו משובצים חלקיקים ירוקים-כחולים.
כשמורחים את הלק על הצפרניים, הברק די נבלע ורואים אותו בבירור אך ורק תחת אור שמש ישיר (כמו בתמונה למעלה). ללא אור שמש, התוצאה נראית ירוקה, כמעט שחורה, ולא מאוד מרשימה. 

גם המרקם איכזב אותי מעט, כי השכבה הראשונה נמרחה בצורה מאוד לא אחידה. השכבה השניה פיצתה על זה, אבל זה לא היה ה"ואוו" של הלק הקרמי הקודם שניסיתי.

בתמונות הבאות אפשר לראות את הלק בתאורה פחות שמשית -


לסיכום - מהמם בבקבוק, פחות מרשים במבחן המציאות.


וטיזר קטן לעתיד - 
Pro longwear הוא השם של הקונסילר וגם של המייקאפ החדשים של מאק. ושניהם מהממים! זו בערך הפעם הראשונה בה מוצרי בסיס של מאק לא מאכזבים אותי. הם לא מושלמים, אבל הם היצירה הטובה ביותר מבית מאק בתחום הזה ever.
והאיליינר החדש? מלכלך בטירוף, מתייבש לאט, הסרה זוועתית, אבל!! לראשונה אני יכולה לומר שאני מרוצה מהתוצאה (נחמה קטנה על שאר התלאות).
אה, והפריימר לעיניים של נארס - שלמות. פשוט שלמות.

3 comments:

  1. מהמם בעיניי. מאוד מתאים לגוון העור שלך :)

    ReplyDelete
  2. אני לא יודעת על מה את מדברת - הלק הזה מהמם!!
    חבל על הזמן!

    ReplyDelete