Wednesday, September 1, 2010

MAC Pro Longwear Collection - Review, Swatches, Photos


מודה ומתוודה - לקולקציה הזו מאוד חיכיתי. 
עם כל הכבוד לקולקציות הצבע, הן כבר לא מאוד מלהיבות אותי. גם מה שנרכש היום מקולקציית ה-Felines נרכש כי כבר ממש התחשק לי על משהו חדש, אבל לא בגלל שמאוד התלהבתי או בגלל צורך מסוים. 

כל המוצרים בקולקציית ה-Pro Longwear יכנסו לליין הקבוע, כך שאין טעם להסתער. בהחלט יכול להיות שחלק מהגוונים יהיו Sold Out אחרי היציאה, אבל בשלב כלשהו המלאים יתחדשו. 
הקולקציה מכילה בעצם שפתונים עמידים חדשים, קונסילר עמיד חדש, ומייקאפ עמיד חדש.

Pro Longwear Lipcreme הוא שמו של השפתון העמיד החדש.


הוא מגיע בטיובה חדשה לחלוטין, הרבה יותר עבה מהטיובה הרגילה. המוצר מכיל 3.6 גרם, לעומת 3 גרם של השפתון הרגיל. בהתאם, השפתון הזה גם יותר יקר (20 יורו לעומת 18).
השפתון הזה משלב מרקם קרמי עם עמידות טובה. נאמר לי שיש בו תמציות ריכוך כלשהן, המונעות את הרגשת היובש שמותירים אחריהם שפתונים עמידים אחרים. על פי המאפר בחנות - אין צורך במרכך שפתיים מתחת לשפתון הזה ו/או בגלוס מעליו.

השפתון הזה יצא עם 12 גוונים, שרובם לא יתאימו לצרכי היום יום של רוב הנשים. היה לי מאוד מאוד קשה למצוא גוון אחד טבעי ונייטראלי, לצורך בחינת השפתון. עברו הימים בהם קניתי קולקציה שלמה, רק כדי לגלות שהמרקם לא ממש מתאים או שימושי. התלהבתי בעיקר מהגוון האדום בקולקציה, וזהו, בערך. יש שני גוונים ורודים בהירים, אבל שניהם קצת אנמים/כחולים מדי לטעמי. יש כמה גוונים סגולים כהים, חומים כהים, שזיפים כהים. בקיצור - רוב הקולקציה כהה, כיאה לקולקציית סתיו (כן, פה כבר סתיו אמיתי). 

המרקם של השפתונים מהמם למדי ומזכיר לי מעט את המרקם של שפתוני הרוז' וולופטה של YSL. המרקם קרמי, אבל עמוס פיגמנט. חגיגה אמיתית. אני לובשת על השפתיים שלי את השפתון היחיד שרכשתי מהקולקציה הזו, ואני חייבת לציין שהוא מרגיש נעים מאוד. הנחתי אותו ללא שום ליפ קונדישנר מתחת, ולשפתיים אין הרגשה יבשה. השפתון עמיד למדי, ולא ירד לחלוטין אחרי אוכל ושתיה. הוא דורש נסיון ארוך יותר, אבל זה הרושם הראשוני. 
השפתון שנרכש הוא Till Tomorrow והוא הטבעי ביותר בקולקציה ויתאים לבעלות גווני עור קרים. הוא מעין גוון טופ-ורדרד, מעושן קמעה. הוא יוצא סופר טבעי על השפתיים, אולי טבעי מדי. הגימור שלו אינו מאט לגמרי, אבל הוא די חסר ברק. אם מעוניינים בברק - יש להוסיף גלוס מעל השפתון.


אמנם בסווטצ' למעלה נראה כאילו כן יש ברק, אבל זה מטעה, כי אחרי הקיבוע על השפתיים לא ממש רואים את כל הלחות הזו. צר לי לאכזב את מי שאינה אוהבת את ריח הוניל של מוצרי השפתיים של מאק, כי השפתון הזה ממשיך את המסורת.
כרגע, אני די מרוצה מהמרקם של השפתון, אבל מודה שהגוון שרכשתי משעמם למדי. אני מניחה שאחזור לרכוש גם את הגוון האדום המהמם, כי אף פעם אין מספיק אדומים טובים. 

Pro Longwear Concealer הוא הקונסילר החדש, והרושם הראשוני מדהים. זהו קונסילר עמיד, המגיע בבקבוק משאבה ומכיל 9 מ"ל. הכמות די קטנה ואני חייבת לציין שהמשאבה די בזבזנית. לחיצה הכי קטנה מוציאה הרבה יותר מדי חומר, וחבל. המחיר - 18 יורו - סביר ביותר.
ניסיתי את הקונסילר על היד בלבד, אבל נראה כאילו הכיסוי טוב ולא מסכתי. הגימור סאטני למדי ואחרי שהמוצר התקבע על היד היה קשה להסיר אותו. אני מקווה שהעמידות הזו תבוא לידי ביטוי גם על הפנים. 



הגוונים היא לרוב הנקודה החלשה במוצרי הבסיס של מאק, וגם הפעם הם לא איכזבו. אפילו המוכרים בחנות עמדו משתאים מול חוסר ההגיון בבחירת הגוונים. היות וחיפשתי גוון עבור עצמי, אני מתייחסת פה בעיקר לגוונים הבהירים יחסית, אבל לא הממש בהירים. גוון הקונסילר הקבוע שלי במאק לאזור שמתחת לעיניים הוא NW25. הפעם - NW25 מאוד מאוד כהה. לעומת זאת, NW20 מאוד מאוד בהיר. קצת מוזר שההבדל בין שני טונים עוקבים כל כך משמעותי. בקיצור - לא נמצאה שום התאמה בגווני ה-NW.
לעומת זאת, דווקא ה-NC30 היה מושלם, כי הוא בעל תת-גוון.. כתמתם. כמה מפתיע, לא? 
NC20 הראה התאמה מושלמת לגוון העור שלי בתור קונסילר לפנים.
אני מבטיחה לנסות בקרוב את הפלא החדש ולחזור עם תובנות. רק עצה קטנה ממני - גם אם אתן לובשות כבר שנים את אותו גוון קונסילר במאק, אל תקנו את הקונסילר הזה על עיוור.

Pro Longwear SPF10 Foundation הוא השם של המייקאפ החדש. זהו מייקאפ שאמור להיות עמיד, ומאוד מאוד אהבתי את הגימור הסאטני והטבעי שלו על היד. רמת הכיסוי לא נראית גבוהה, אבל הבנתי מהמאפר בחנות שניתן לבנות אותה. שוב, חסר פה נסיון על הפנים, אבל גם זה יקרה בקרוב. 


המייקאפ הזה מגיע בבקבוק זכוכית עם המשאבה הקבועה של מאק, ועולה 30 יורו לכמות סטנדרטית של 30 מ"ל.
גם פה - בלגאן עם הגוונים. סדרת ה-NW ורודה בצורה קצת יוצאת דופן, אבל לשמחתי סדרת ה-NC פחות צהובה מכרגיל. לי אישית קשה מאוד למצוא גוון מתאים במאק, וכמעט תמיד אני צריכה לערבב. היות ולא התחשק לי לרכוש שני מייקאפ לפני שאני מתנסה, החלטתי לבחור בגוון הקרוב היותר לגוון העור שלי - NC20. שוב, להפתעתי, תת-הגוון לא מאוד צהוב, אלא טיפה כתמתם.
כמו במקרה של הקונסילר - גם פה אני ממליצה שלא להסתמך על נסיון העבר אלא להתאים גוון חדש. 

2 comments:

  1. בהחלט זוממת לבדוק אותם ברגע שיגיעו לארץ.אני קצת חוששת שאולי המייקאפ יחצ'קן ולכן אקח דוגמית לפני.
    דווקא הגוון של השפתון לא נראה משעמם אלא בדיוק מה שצריך ליומיום לסתיו/חורף הקרוב.

    ReplyDelete
  2. נשמע מעניין!
    מחכה לסיקור מורחב יותר על המוצרים.
    השפתונים נשמעים מעניינים. אולי דווקא לסתיו (שכאן לא ממש מגיע..) יכול להיות נחמד גוון כהה.
    וכשחושבים על זה, עד שהקולקציה הזאת תגיע לארץ גם ככה יהיה חורף..

    ReplyDelete