Friday, September 3, 2010

MAC Opulash Mascara - Review, Photos


חברת מאק לא בהכרח הוציאה לעצמה שם טוב בנושא המסקרות. אני אישית מאוד אוהבת חלק מהמסקרות של החברה (ובעיקר את הפלאשלאש), אבל זו עדיין נקודה חלשה שלה.

זו המסקרה החדשה ביותר של החברה שברשותי (המסקרה ה"כפולה" כבר יצאה אצלנו לקניה באתר, אבל לחנויות היא תגיע רק בחודש הבא), והיא קצת שונה מהמסקרות האחרות של החברה.

אז מה שונה? הראש הגדול. מעין חיקוי של מסקרות ה"דיור שואו". המאפר בחנות אמר לי שכנראה היתה דרישה למסקרה בעלת ראש גדול, והחברה החליטה להוציא אחת כזו. מעבר לגודל של המסקרה, השערות שלה מאוד מאוד צפופות.
לא קראתי בפרוטרוט מה המסקרה הזו אמורה לעשות, אבל על האריזה רשום שזו מסקרה מעבה.

מאוד אהבתי את הגוון אפרפר-מטאלי של הבקבוקון וגם כמות החומר די מכובדת - 11 גרם. כשמוציאים את המברשת מהשפופרת היא יוצאת כמעט ללא חומר עודף ואפשר להתחיל מיידית במריחה.



אני לא חובבת גדולה של מסקרות גדולות, אבל באופן מפתיע - עם המסקרה הזו די קל לעבוד. אם עובדים בזהירות - היא לא נמרחת על העפעף. הפורמולה עצמה מאוד נעימה ומחליקה על הריסים, וגם מתייבשת במהירות.
מראה - לדעתי, המסקרה הזו טובה למי שמעוניינת במראה טבעי, אך מודגש. לא שמתי לב לאפקט מעבה במיוחד, וגם לא לאפקט מאריך במיוחד. מצד שני, מתקבל מראה מאוד טבעי ומחמיא של הריסים. הריסים מתקבלים מופרדים האחד מהשני, ללא עודפי חומר, מודגשים, ועדיין טבעיים. 

במהלך היום המסקרה לא נמרחה או התפוררה ונשארה עמידה למדי (יש לזכור שפה כבר סתיו), וההסרה שלה קלה ומהירה, גם עם מסיר איפור שאינו דו-שכבתי.

בסך הכל אני מרוצה, כי המראה המתקבל בהחלט מחמיא ליום-יום.

No comments:

Post a Comment