Saturday, September 18, 2010

MAC Superslick Liquid Eye Liner - Review


הוריי, הוריי, איליינר חדש למאק. היות ועד היום לא מאוד התלהבתי משום איליינר שלהם, לא היו לי יותר מדי ציפיות מהמוצר החדש.
לפני שאתחיל את הסקירה כדאי שאקדים ואומר שאני מעדיפה איליינרים מסוג אחר, דוגמת האיליינר של YSL, בעלימברשת משיער טבעי. מעולם לא הסתדרתי עם איליינרים דוגמת זה של לוריאל.

האיליינר החדש של MAC מגיע באריזת פלסטיק פשוטה למדי והמגוון מכיל 9 גוונים. הכמות היא 1.8 מ"ל והמחיר במחוזותיי 19 יורו. חלק מהגוונים מנצנצים, חלקם לא. אבל יש לציין שגם הגוונים הלא מנצנצים מתקבלים מעט מבריקים על העין, לא מאט. כל הגוונים נכנסים לקולקציה הקבועה ואני בחרתי לנסות את הגוון השחור, שנקרא On The Hunt.

המברשת של הליינר היא מברשת ספוג מחודדת, גמישה בדיוק במידה הנכונה. כאמור, אני לא מתה על ספוגיות כאלו, אבל זה מאוד עניין של טעם והעדפה אישית.


כשמוציאים את המברשת מהשפופרת, היא מכילה די הרבה חומר, לכן צריך להיזהר עם ההנחה. אני מאוד ממליצה שלא להתחיל מהזוית הפנימית של העין, כי אוטומטית יונח שם יותר מדי חומר. עדיף להסיר עודפים של חומר על היד/מגבון ורק אז להתחיל לעבוד, ולא מהזוית הפנימית. עם הזמן לומדים כמה חומר בדיוק יוצא וכמה ממנו צריך להסיר כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

בניגוד לציפיות שלי, הייתי מאוד מרוצה מקלות המריחה. ניתן לשלוט די בקלות על עובי הפס והמריחה מהירה ואחידה, ממש ללא בעיות. מה שכן, מנסיון בחנות, לא כל הגוונים יוצאים אחידים באותה המידה ועל חלקם צריך לעבור מספר פעמים. עם השחור, כאמור, התקבל פס ברור וכהה מאוד באופן מיידי. 


הפס מאוד עמיד, לאורך כל היום. גם כשדמעתי מעט - הוא נשאר במקומו ולא זז. 

ובכל זאת, מספר חסרונות - 
המוצר מלכלך! אני מאוד זהירה, ועדיין - בכל הנחה 2-3 אצבעות התמלאו בדיו שחור. לא כייף.
זמן ייבוש ארוך ביותר. לכן, אם יש לכן עפעף נפול - זה לא המוצר עבורכן. צריך להחזיק את העין פקוחה במשך די הרבה זמן כדי למנוע מריחה לכל הכיוונים. באחד השימושים חיכיתי מספר דקות לייבוש ואז הנחתי קונסילר. המברשת של הקונסילר נגעה בטעות באיליינר, וכל האזור מתחת לעין נהיה שחור. זה מעצבן ומתסכל. 
התפוררות בזמן ההסרה - כשמסירים את הליינר עם מסיר דו-שכבתי, הוא לא יורד כרגיל אלא פשוט מתפורר לחתיכות. ממש צריך לגרד חתיכות של חומר מקו הריסים. מעבר למראה הלא מאוד מחמיא, חלק מהפירורים נכנסים לתוך העין עצמה. לי זה מאוד הפריע. 

לסיכום, לדעתי זהו האיליינר הטוב והידידותי ביותר למשתמש מבין האיליינרים של מאק, וכל מי שאוהבת מברשת ספוג תתאהב בו מיידית. יש לו חסרונות, אבל התוצאה בסך הכל משביעת רצון ומשתלמת. אני אישית לא ארכוש עוד גוונים, הן בגלל שאני לא מאוד מחבבת את המברשת והן בגלל החסרונות שציינתי פה, שלי אישית מאוד מפריעים.

No comments:

Post a Comment