Monday, April 12, 2010

Giorgio Armani Blushing Fabric Blush - Review and Photos

Left: 3. Right: 1

אני אוהבת סמקים קרמיים, ולכן מאוד שמחתי כשארמאני יצא עם הסמקים האלו. הם מגיעים במהדורה מוגבלת, אבל היא תהיה מוגבלת למשך שנה. עדיין לא ניתן למצוא אותם בחנויות, ואני השגתי אותם במקרה בדיוטי-פרי של טרמינל 5 בהית'רו. לצערי, הם קיבלו רק שניים מתוך שלושת הגוונים שאמורים לצאת, וברגע שאצליח לשים ידיי על השלישי - תקבלו דיווח בהתאם. הגוון של השלישי יותר סגול משני אלו, ונראה לי שהוא יהיה המוצלח מכולם.
כל הכבוד לארמאני על האריזה היעילה (טיובה לחיצה, בניגוד לבקבוק המשאבה של הסמקים הקרמיים החדשים של MUFE - דיווח בעוד מספר ימים). הכמות של הסמקים היא 20 מ"ל והיא תספיק לי לנצח, פחות או יותר.

אז במה מדובר פה? המדובר בהרחבה של סדרת ה-Fabric של ארמאני. מי שהספיקה להתנסות במייקאפ מהסדרה יודעת שמדובר במייקאפ מאוד קליל, עמיד, שנוטה להתקבע על העור. המרקם של הסמקים מאוד דומה לזה של המייקאפ - טקסטורה של ג'ל-קרם ורמת פיגמנט נמוכה יחסית. כשמוציאים חומר מהטיובה הוא יוצא מעט רטוב, כך שיש מספיק זמן לעבד את החומר על הפנים ורק אז הוא מתקבע. הסמקים האלו מאוד מאוד עמידים, ופשוט לא זזים ממקומם עד סוף היום. באחד הסרטונים האחרונים שלי אני משתמשת בהם, כדאי להציץ (ניסיתי להכניס לינק, אבל זה מפיל לי את הסאפארי). 


הגוונים:


1 - זה הגוון הבוהק יותר מבין השניים - גוון פוקסיה מלא נוכחות. הוא מכיל מעט נצנצים זהובים, מה שהופך אותו לעוד יותר בולט. לטעמי, הגוון הזה קצת בוהק מדי עליי, אבל אולי זה עניין של הרגל. על עור כהה יותר הוא יהיה הורס! בכל מקרה, זה גוון מחמיא, שמכניס הרבה חיים לעור.
3 - הגוון הבהיר יותר. זהו גוון קורלי-ורוד עדין ביותר, שגם מכיל מעט נצנצים, אבל הרבה יותר עדינים ופחות בולטים מאשר בגוון 1. עליי אישית הוא קצת בלתי נראה, אלא אם כן מעמיסים הרבה ממנו. אבל הוא יפה..


הנסיון שלי עם שני הסמקים האלו מוצלח, מלבד בעיית הגוונים. כשערבבתי אותם בהחלט התקבלה תוצאה משביעת רצון. מאוד קל לעבוד איתם ולטשטש אותם, כאשר התוצאה היא באמת Second Skin Blush, שזו היתה כוונת היצרן. ניתן להשאיר אותם כמו שהם או להשתמש בהם כבסיס לסומק אבקתי אחר. 



הסווצ'ים נעשו מבלי לטשטש את הסומק, כך שצריך לקחת בחשבון שהטשטוש מוריד חלק מהפיגמנט.
לסיכום - אני חושבת שהמוצר מאוד מוצלח מבחינת מרקם ותוצאה, בהנחה שתאהבו את הגוונים.

6 comments:

  1. ראיתי את הסמקים עלייך ביוטיוב
    http://www.youtube.com/watch?v=J1zgXRLaPWU&playnext_from=TL&videos=-rXYHHp4kvk&feature=feedu

    (את רואה, אין ספארי - אין חיות ואין בעיות)

    והתוצאה מקסימה! 0

    אולי אנסה בעצמי יוםאחד, מעולם לא דגמתי סמקים קרמיים

    ReplyDelete
  2. נו, ידעתי שיש על מי לסמוך! 0

    סמקים קרמיים זה אחלה! אני מקווה לדגום בימים הקרובים את אלו של מופה (מה קורה לדואר כשבאמת צריך אותו?!) ואז אולי תהייה המלצה נוספת. 0

    ReplyDelete
  3. אוקיי, עדכון במיוחד בשבילך - הסמקים של מייקאפ פור אבר הגיעו, ועכשיו אני יכולה רק להצטער שהזמנתי רק שניים מהם. להיט. 0

    ReplyDelete
  4. היי נועה,

    איך אפשר ליצור איתך קשר?
    יש לי רעיון בשבילך..

    תודה
    ויקי

    ReplyDelete
  5. ויקי - אני לא מעוניינת להשאיר פה את המייל שלי. מה שכן - את יכולה לשלוח לי מסר אישי דרך הערוץ שלי ביו-טיוב או דרך מערכת המסרים של תפוז, אם את מכירה.

    ReplyDelete
  6. אכתוב לך ביוטיוב
    תודה :)

    ReplyDelete