Monday, December 21, 2009

Be Natural - Cuticle Eliminator



אני לא מאלו המאמינות להבטחות שווא. מאוד מאוד קשה למכור לי משפטים כגון "תוך חודש העור שלך ייראה צעיר ב-10 שנים" או "המוצר הזה מייבש פצעים בן לילה". אני גם לא מאמינה בניסים. 


מסיר הקוטיקולה הזה מבטיח להסיר את העור המיותר מסביב לציפורן בתוך שניות. הוא מיועד לשימוש מקצועי בלבד ורק בביקור החמישי שלי ב"נייל סטודיו" אכן השתכנעתי לרכוש אותו. למה רק בביקור החמישי? כי אני מסתדרת מעולה עם מסירי הקוטיקולה שיש לי ולא חשבתי שיש בשוק מוצר, שיכול לעשות את העבודה בצורה יותר יעילה.
המוצר מגיע במספר גדלים, כאשר אני רכשתי את הבקבוק המכיל 118 מ"ל במחיר של 62 ש"ח ללא מע"מ. יש לציין שהמוצר הזה נמכר לפדיקוריסטיות בלבד, אם כי בהחלט ייתכן שימכרו אותו גם לנשים שאינן קשורות למקצוע. 
הפיה של הבקבוק נפתחת בסיבוב וההוראות אומרות למרוח את החומר על העור סביב הצפרניים, לחכות 45 שניות ולאחר מכן לדחוף את העור אחורה בעדינות בעזרת דוחף עור. יש להסיר את מה שיורד בקלות ובמקרים קשים יש לחזור על הטיפול שוב. המוצר מיועד הן לצפרניי הידיים והן לצפרניי הרגליים וממליצים להשרות את הצפרניים טרם הטיפול. לאחר הטיפול יש לשטוף היטב את הידיים ו/או הרגליים. המוצר מאושר ע"י האגודה הישראלית לסוכרת. 


למה בכלל להוריד את העור הזה? המדובר בעצם בעור מת, שאינו נחוץ לכלום. הוא גדל על הציפורן עצמה ומפריע הן למראה שלה והן למריחה אחידה של הלק. אצל רוב הנשים המצב לא ממש חמור, אבל יש כאלו שממש זקוקות להסרה דחופה של העור המיותר, בעיקר ברגליים.
אני אישית מסירה את העור הזה באופן קבוע בעזרת שמן/ג'ל ריכוך ודוחף עור מקצועי ממתכת.


מה אומר ומה אגיד? המוצר הזה אליפות. הרבה הרבה יותר טוב מכל מוצר שאני או אמא שלי ניסינו עד היום. למרות שבכלל לא חשבתי שיש לי קוטיקולה להסיר, המוצר הזה מצא כל פיסת עור מיותרת והמיס אותה בשניות. תנועה עדינה מאוד של דוחף העור שלי העיפה הרבה מאוד עור, ממש ממש מבסיס הציפורן. בחיים לא ראיתי מוצר כל כך יעיל למשהו. הוא גם עושה עבודה יסודית וגם עושה אותה בעדינות ומבלי לפגוע בציפורן.
מה שכן, חובה לשטוף את הידיים לאחר השימוש, אחרת החומר יגרום לקילוף עדין של עור האצבעות.


אני מאוד מאוד ממליצה לכל מי שיכולה להשיג. לאותה החברה יש גם חומר להסרה של עור העקבים, וגם אותו בכוונתי לנסות בקרוב.

No comments:

Post a Comment