Wednesday, December 2, 2009

Shu Uemura Liquid eye liner



איליינר טוב הוא אחד המוצרים שהכי קשה למצוא. האהוב עליי הוא האיזי ליינר של איב סן-לורן, ואיתו די הגעתי למנוחה ולנחלה. עדיין, כשנקרא בדרכי איליינר טוב, אני מאושרת. אני אישית לא אוהבת איליינרים בהם טובלים את המברשת בחומר, אלא מעדיפה כאלו בהם החומר יוצא מהאיליינר עצמו, כמו במקרה הזה.


האיליינר הזה מעולה. 
האיליינר עצמו מגיע עם פטרון דיו נפרד. את הפטרון צריך להכניס לתוך האיליינר (בערך כמו שמחליפים דיו בעט נובע), ואחרי כ-50 לחיצות על הכפתור בראש האיליינר מתחיל לצאת חומר. 
המברשת אינה ספוגית, אלא מברשת מסיבי ניילון. כמות החומר היוצאת מהליינר מדודה ומדוייקת, כך שניתן ליצור קו מדויק, ללא לכלוכים וללא חומר מיותר. העט עצמו עולה 18$, והפטרון עוד 15$.


האיליינר הזה מאוד קל לעבודה ומאוד מאוד מדויק. אפשר ליצור איתו קו דק או ללחוץ מעט יותר על החוד וליצור קו יותר עבה. הקו יוצא חד ומדויק, ללא שאריות הנמרחות על העפעף או על הריסים. אם טועים מעט, בהחלט אפשר לתקן בקלות עם מקלון אזניים.
הגוון של הליינר שחור משחור. לא שחור-אפור ולא כמעט שחור, אלא שחור-שחור, כמו שצריך. מאוד קל למלא איתו שטחים וליצור איתו זוית. מתקבל מראה אטום ברגע.


התכונה הכי מדהימה של הליינר הזה היא העמידות של החומר. החומר עמיד גם למים וגם למריחות, וקשה להסיר אותו. אפילו שמן הידרופילי לא מוריד אותו בקלות. זה בהחלט האיליינר הכי עמיד שפגשתי, ופגשתי לא מעט. כשניסיתי את הליינר בניו-יורק על היד, הוא לא ירד לי יומיים. בחנות נאמר לי שמדובר בדיו יפנית מיוחדת, אם כי לא ירדתי לעומק המשמעות של המשפט.


צריך לקחת בחשבון שעם הליינר הזה צריך לעבוד במאונך, אחרת לא יוצא חומר.


מבחינתי - שלמות של איליינר.









No comments:

Post a Comment