Thursday, December 3, 2009

MAC - Hause of mirth deep lip bag




אחד מהקיטים לשפתיים, שיצא כחלק מקולקציית החגים של מאק. הקיט המצורף בתמונה הגיע ארוז בתיק איפור פלסטיקי קטן, שנזרק לפח מיד אחרי הרכישה. סורי, קיטש ואני לא חברים טובים.
הקיט עלה בגרמניה 45 יורו ולכן לא נקנה, אבל מחירו בארה"ב היה יותר הגיוני (36$) ולכן הוא נרכש שם (על קיטים אין הנחת מאפר). התמונה מעט כהה מאשר במציאות, אבל ניתן לראות שהקיט מכיל מוצרים בגוונים טבעיים, שימושיים ומחמיאים.
מה בקיט?
- שפתון מוגבל בגוון Fantasia, במרקם לאסטר השקפקף והלחותי. הייתי מגדירה את הגוון שלו כורוד-מעושן עמוק, עם נגיעה אדמדמה.
- תוחם שפתיים מוקטן בגוון Cedar, שהיה פעם חלק מהמגוון ויצא ממנו. שוב, מדובר בגוון ורדרד-אדמדם, תואם במדויק את גוון השפתון.
- גלוס דאזלגלאס מוגבל בגוון Get rich Quick. הגוון הזה יצא בקולקציית עבר והייתי מגדירה אותו כחום-ורדרד, עם נצנצים ורודים.


אני מאוד מאוד אוהבת את הקיט הזה. אפשר לשלב את המוצרים אחד עם השני ואפשר גם להשתמש בהם בנפרד. השפתון יוצא מאוד מחמיא על השפתיים, נותן מראה של My lips, but better. המרקם שקפקף ולחותי, כך שהגוון על השפתיים יוצא הרבה יותר בהיר מאשר בתמונה. התוחם בצבע כזה, שיתאים להמון שפתונים, ועם הגלוס אפשר להקפיץ כל איפור שפתיים. הפיגמנט של הגלוס די חלש, כך שמתקבל מראה עדין למדי.


אגב, אפשר לראות אותי לובשת את הגלוס בסרטוני ההתחדשויות בערוץ שלי ביוטיוב (קישור בבר משמאל). 


ממליצה מאוד.



No comments:

Post a Comment