Monday, December 28, 2009

NUXE - Contour des Yeux Prodigieux eye cream



קרם עיניים של NUXE, מסדרת ה-Prodigieux. הקרם מיועד לכל סוגי העור ולכל הגילאים, ברגע שמתחילים להבחין בסימני גיל.
על פי החברה, המוצר הינו מוצר אנטי-אייג'ינג, המספק לעור לחות ומטפל בבעיות של נפיחויות מתחת לעין. המוצר מכיל (בין היתר) תה ירוק, קמומיל, ויטמין A וויטמין E.
הקרם מגיע בבקבוק משאבה, אבל קשה לי לחוות דעה על נוחות השימוש, היות והשתמשתי בדוגמיות.


אני ניסיתי את המוצר הזה במשך 3 שבועות רצופים, והנה חוות דעתי עליו - 
המרקם של המוצר מקסים. הוא מאוד קליל ונספג בשניות. לקרם יש ריח עדין מאוד, דומה מאוד לריח של קרם הידיים של החברה. אני אוהבת אותו.
העור מרגיש מלוחח ונעים ולא נרשמו שום רגישויות או גירויים.
לא שמתי לב לשינוי משמעותי במצב העור מבחינת מצב הקמטוטים והעור לא נראה לי צעיר יותר מאשר לפני תחילת השימוש. אולי זה בגלל שגם לפני הקרם הזה השתמשתי בקרמים בעלי אפקט אנטי-אייג'ינג, אבל קשה לי לומר. 
לגבי הנפיחויות - לשמחתי, אין לי נפיחויות משמעותיות באיזור העיניים, אבל גם בימים בהם התעוררתי עם מעט נפיחות לא שמתי לב לשינוי מיוחד שהקרם הזה עשה בהשוואה לקרמים אחרים.


לסיכום - קרם לחות קליל ונחמד לצורך הענקת לחות, אבל לא הייתי מצפה ממנו לאפקטים משמעותיים נוספים.


No comments:

Post a Comment