Wednesday, December 2, 2009

Make up for ever - HD High Definition Concealer



קונסילר מסדרת HD המהוללת של MUFE.
ברשותי קיים כבר המייקאפ (שהוא טוב ומרשים, אבל מאז צאתו יצאו לשוק מייקאפים יותר טובים לטעמי), ולאחרונה נקנה גם הפריימר (אותו אסקור בפוסט אחר בעתיד). 
אתחיל דווקא מדעתי הצנועה לגבי כל טרנד ה-HD. טרנד ה-HD נולד כמענה לשיטת הצילום החדשה, המדגישה כל פגם בפנים ואשר דורשת איפור נקי, שלא ייראה לעיניי המצלמה. אני לא מוצאת את סדרת ה-HD של מופה במשהו מאוד יוצא דופן. באותה מידה החברה יכולה היתה לקרוא לסדרה Nude (כפי שעשו דיור), Skin (כפי שעשתה בובי בראון) או פוטו-פרפקשן (כפי שעשו בבית ז'יבנשי). בכל המקרים האלו מדובר בבסיסים שנראים מאוד טבעיים על העור, כאילו התמזגו איתו. לכן, הייתי מציעה להתעלם מהשם המאוד מושך שחברות איפור אימצו למוצרי האיפור שלהם, ובמקרה הזה מייקאפ פוראבר, ולשפוט את המוצרים בצורה נייטראלית.


הקונסילר הזה מגיע במגוון רחב מאוד של גוונים, כאשר חלקם צהובים מאוד, חלקם נייטראלים וחלקם ורודים/כתומים. הקונסילרים האלו אינם מיועדים ספציפית לאיזור מתחת לעיניים ויכולים לשמש גם להסתרת פגמים בפנים. ברור שאותו גוון לא בהכרח יתאים לכל המטרות. אני בחרתי בגוון 335, שהוא גוון נייטראלי מעט כתמתם, והוא בעצם הגוון המתאים לי ביותר לאיזור שמתחת לעיניים. גוון 225 דומה לו מאוד מבחינת תת-הגוון, אבל בהיר ממנו ועליי הוא היה בהיר מדי.
אני אהבתי את האריזה. השפופרת השחורה די אלגנטית, הכמות סבירה למוצר כזה (1,5 מ"ל) והאריזה חדשנית למדי. באמצעות סיבוב של החלק העליון של השפופרת יוצא חומר לפיית הסיליקון. קראתי לא מעט תלונות על פיית הסיליקון, אבל לדעתי היא אסטתית ויעיל. בכל סיבוב יוצאת כמות חומר מדודה, ואני לא מרגישה שיש בזבוז של חומר. אם נשאר מעט חומר בפיה, כיפוף קטן יוציא אותו במלואו. לא מרחתי חומר ישירות מהפיה, אלא לקחתי חומר על האצבע והשתמשתי בה לצורך הנחה. אני לא בטוחה לגבי המחיר, אבל הקונסילר הזה לא זול ונדמה לי שהוא תומחר באיזור ה-30 דולר.


המרקם של הקונסילר די סמיך ורמת הכיסוי שלו בינונית, כמו של רוב הקונסילרים בשוק. הוא הסתדר עם הכהויות הצנועות שלי ללא בעיות מיוחדות, הוא לא מדגיש קמטוטים והוא מתקבע במהירות. למרות קרם הלחות הטוב והיעיל בו אני משתמשת, התקבל מראה מעט יבשושי. העמידות של המוצר הזה גם טובה. זה אינו קונסילר מאיר, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה. אם המראה היה פחות יבשושי הייתי יותר מרוצה, אבל זה בהחלט מוצר טוב וראוי.


בתמונה הבאה - פיית הסיליקון החדשנית.



No comments:

Post a Comment