Wednesday, December 9, 2009

Clinique - Black Honey Lipstick and Gloss



כל קוראת בת 30 ומעלה ודאי זוכרת בנוסטלגיה את שפתון ה-black honey המיתולוגי של קליניק. אני אישית זוכרת, שזה השפתון שלבשתי בכל שנות התיכון שלי, בהיחבא, כי אמא שלי לא הרשתה לי להתאפר.
ואז יום אחד הוא נעלם מהמדפים, ומאז אבדו עקבותיו.
לפני מספר חדשים החליטו בקליניק לחדש את השפתון הזה, ואפילו באריזתו המקורית. זה השפתון היחיד שלהם באריזה הזו, אגב. שמו המלא של המוצר הוא Almost Lipstick 06 Black Honey. חיפשתי את השפתון באירופה ולא מצאתי אותו, כך שייתכן והוא נמכר בארה"ב בלבד. המחיר היה זול יחסית, באיזור ה-15$.


הגוון נראה כמעט שחור באריזה, אבל בגלל שהמרקם הוא מאוד ג'לי-לחותי ובגלל שזה "אולמוסט ליפסטיק", הוא מתקבל מאוד טבעי על השפתיים. הוא נותן מראה ורדרד טבעי וחי, משהו בסגנון של "הרגע אכלתי ארטיק דובדבן". השפתיים מקבלות נגיעה של צבע, מראה שקפקף ומחמיא. לשפתון יש ריח מעט דובדבני, ובגלל שהמרקם ג'לי מעט (די מזכיר את הגלוס וולופטה של איב סן-לורן), הוא נמרח בצורה רכה ומהירה.
הבעיה היא, שעל השפתיים המאוד בהירות שלי השפתון מתקבל קצת אנמי וחסר חיים, מעט חסר פיגמנט. הוא ורדרד מדי וברגע שהוא מתחיל לרדת, הוא משאיר את השפתיים עם הכתמה לא הכי מחמיאה. העמידות שלו די נמוכה, בגלל המרקם הלחותי. 


כשאני רוצה לשפר את מראה השפתון, אני תוחמת את כל שטח השפתיים עם התוחם soar של MAC. במקרה כזה העמידות משתפרת פלאים, והמראה יותר עמוק, מודגש ומחמיא.


לדעתי, השפתון הזה ייראה פיצוץ על בחורות עם שפתיים אדומות עסיסיות. עליי הוא לא בהכרח משאיר את רישומו.


המוצר השני שאסקור פה הוא הגלוס באותו הגוון, שנמכר ברשת Sephora בלבד. שמו המלא - Superbalm moisturizing gloss 16 Black Honey. כמו השפתון, גם הוא נראה על השפתיים הרבה הרבה יותר בהיר מאשר בטיובה. הגוון המתקבל הוא דובדבני-רטוב. אני אישית לא מתה על המרקם של המוצר הזה של קליניק, כי לדעתי הוא מעט דביק. לא סוף העולם, אבל לא המרקם האהוב עליי. מצד שני, הגלוס הזה מתקבל על השפתיים שלי כל כך מדהים, שאני מוחלת לקליניק על המרקם. השפתיים נראות עסיסיות, בעלות גוון טבעי מחמיא וברק בריא. הגלוס הזה אמור להיות גם בעל תכונות טיפוחיות, אבל קשה לי להתייחס אליהן.


מצטערת שאין תמונות של המוצרים האלו על השפתיים שלי, אבל ניסיתי לצלם ולא התקבלה שום תמונה ראויה. אז קבלו את גב כף היד שלי, בתאורת חורף גרמנית. הגלוס למעלה, השפתון למטה.





4 comments:

  1. זה היה השפתון האהוב עלי ואני ממש מתגעגעת אליו.
    תוכלי אולי לסקור בהזדמנות את הגלוס שהזכרת של YSL ?

    ReplyDelete
  2. בהחלט, בהזדמנות..

    ReplyDelete
  3. גדלתי על הבלאק האני של קליניק...הזכרת לי נשכחות. עכשיו בא לי אותו מחדש... יש עוד צבעים שווים בגזרת האולמוסט ליפסטיק?

    ReplyDelete
  4. זה הגוון היחיד שיש..

    ReplyDelete