Wednesday, December 16, 2009

OPI Conquistadorable Color



אני חושבת שהפכתי לפריקית של OPI. לא יודעת איך זה קרה, אבל ברגע שהפסקתי לקנות את הלקים שלהם בעלי המברשת הרחבה, התחיל בינינו רומן חוצה גבולות ויבשות. אני מאוד אוהבת את המרקם של הלקים שלהם ומסתדרת נפלא עם המברשת הרגילה. בתקופה האחרונה אני אפילו מעדיפה אותה על פני המברשת הדקה של אסי. המריחה יוצאת תמיד מושלמת, אין צורך בתיקונים והעמידות טובה.


הלק הזה אינו יוצא דופן. לא אחזור על שמו הבלתי אפשרי, אבל מדובר פה על גוון ורוד כהה, בעל תת-גוון כחול בולט. השכבה הראשונה יצאה אטומה כמעט לחלוטין, והשכבה השניה נתנה לגוון את העומק הנכון. מריחה קלה ללא שום מריחות וללא צורך בתיקונים. המרקם הינו קרמי, ללא שום ברק ו/או נצנצים.


הבסיס הינו ה-Seche Clear (שעושה מבחינתי יופי של עבודה) והמייבש הוא של Poshé, שגם אותו אני מאוד אוהבת. מאז הפסקתי להשתמש בבסיס ובמייבשים של אסי הצפרניים שלי הרבה הרבה פחות צהובות.


ממליצה מאוד (גם) על הגוון הזה. רק טיפ קטן - בגלל שהגוון הזה די בוהק, אני ממליצה עליו רק לבנות שמסוגלות למרוח אותו מבלי לגעת בעור ומבלי להזדקק לתיקונים. לדעתי האישית, לק בגוון הזה שמרוח בצורה רשלנית ייראה זול ופרחי.


2 comments:

  1. אני מגיבה על שני הפוסטים האחרונים בבת אחת, אז אני אתחיל מהקודם:
    וואו! קודם כל, אני לא מאמינה עליך!:D
    שנית- הוא מהמם ואני מקווה שיהיה לי איך להשיג אותו גם לעצמי, כי הוא מקסים ממש!
    והצבע הזה- יפה מאוד ומחמיא לך!

    ReplyDelete
  2. תודה, אפי.. גם אני לא האמנתי על עצמי אבל הוא נראה ממש ממש טוב.

    ReplyDelete