Thursday, December 3, 2009

Bobbi Brown - BLUSH Brush



מברשת סומק של בובי בראון.
השם מטעה, כי המברשת הזו אינה בדיוק מברשת סומק. בתמונה אפשר לראות מעליה את מברשת 136, ומתחתיה את מברשת 165 של מאק. חבל שלא צילמתי אותה גם בהשוואה למברשת הסומק הקלאסית של מאק, 129, כי אז ניתן היה לראות שמברשת הסומק של בובי בראון מעט גדולה ממנה, אבל שונה במבנה. והשוני הזה במבנה עושה את כל ההבדל. המברשת של בובי בראון בעלת צורת פרבולה (כן, כן, מי זוכר מה זה?). היא לא מחודדת כמו ה-165 או ה-138 של מאק, אבל כן יותר מחודדת מה-129. 


הגודל של המברשת בשילוב עם הגזירה העגולה המיוחדת שלה גורמים למברשת הזו להיות מברשת רב-תכליתית לפנים. היא מעולה מעולה להנחה של פודרה, ומאז שיש לי אותה אני כבר לא משתמשת ב-136 של מאק למטרה הזו. היא מעולה להנחה של ברונזר על כל הפנים, כי היא מסוגלת ליצור מראה מאוד רך ומטושטש. אפשר לעשות איתה גם הצללות וגם להניח איתה סומק, אבל צריך לקחת בחשבון שבמקרה הזה ההנחה לא תהיה מדויקת כמו עם ה-165. מצד שני, היתרון הגדול של השימוש במברשת הזו להצללות/סומק הוא המראה הרך שניתן ליצור איתה.


המברשת עשויה מסיבים טבעיים, אבל אני לא יודעת יותר פרטים. היא נעימה ורכה ואין חשש לשריטות. היא לא הורידה צבע בחפיפות, אבל בהתחלה בהחלט היה קצת ריח לוואי של משהו תעשייתי. לדעתי, זה הריח של הפלסטיק בו היתה המברשת ארוזה. 
המברשת מגיעה עם ידית ארוכה בלבד, מה שלי קצת מפריע. היא אמנם נכנסת לתיק המברשות שלי, אבל קצת נמחצת. אני לא מעריצה עיוורת של המברשות של בובי בראון, ואני חושבת שחוץ ממברשת האיליינר שלה, אף מברשת שלה לא תימצא אצלי בעשירייה הראשונה. לכן המברשת הזו מאוד יוצאת דופן באיכותה. מחיר - 50$ בארה"ב.


אני מאוד מרוצה מהמברשת הזו וממליצה עליה בעיקר למי שמחפשת מברשת אחת לכל המטרות ו/או מחפשת מברשת רב-שימושית לנסיעות.

3 comments:

  1. היי (שנים לא דיברנו) 0

    אז אם אני רוצה מברשת להצללות ועד שאאסוף פרוטה לפרוטה כבר לא תשאר ה-165 של מאק, ללכת על זו של בובי? 0

    ו(ואגב, חייבים לדעת להגות נכון את שמות המחברים של הספרים שאת קוראת, או שאפשר ליהנות מהעלילה גם בלי זה?) 0

    ReplyDelete
  2. אפשר להנות מהעלילה גם בלי זה, במקרה שיש אחת כזו :))

    לא הייתי הולכת על המברשת הזו של בובי להצללות נטו. במקרה כזה אולי עדיפה ה-116 של מאק. היא גם יותר זולה וקיימת תמיד.

    ReplyDelete