Thursday, December 10, 2009

La Mer - Foundation and Concealer



חברת לה-מר, הרולס רויס של מוצרי הטיפוח, נכנסה לאחרונה לשוק האיפור. את הספתח הם עשו עם 3 מוצרי בסיס - קונסילר, מייקאפ נוזלי, ומייקפ-פודרה. המוכרת בחנות הציעה לי להימנע מהמוצר השלישי (לטענתה הוא בולט מאוד על העור), כך שיצא שאת מיטב כספי השקעתי במייקאפ הנוזלי ובקונסילר.
חברת לה-מר מייצרת מוצרים טיפוליים, המבוססים על אחד הסודות השמורים ביותר בתעשייה וקשורים באצה מסתורית, הגורמת לחידוש העור. גם שני המוצרים שאסקור פה מתגאים בסגולות טיפוליות.


The treatment fluid foundation SPF15


המייקאפ של החברה. מכיל 30 מ"ל ועלה בערך 80$. המייקאפ מיועד בעקרון לכל סוגי העור, והוא מוגדר כמייקאפ קליל, הקולט את אנרגיית העור ומוחק אופטית פגמים בעור. העור אמור להיראות מתוח, בהיר ומחודש. הכיסוי מוגדר כשקוף עד בינוני.
עד לפני כחודש, הגוון הבהיר ביותר (1) היה כהה מדי עבורי. לשמחתי, החברה עדכנה את פלטת הגוונים, כך שגוון 14 (פורצלן) התאים לי בצורה מושלמת. הגוון הוא נייטראלי בהיר (אבל לא מאוד בהיר), עם נטייה לכיוון הורוד. המייקאפ מגיע באריזת זכוכית עם משאבה נוחה. צריך לשים לב לכך שכל לחיצה על המשאבה מוציאה המון חומר, כך שצריך להיזהר.
ההנחה של המייקאפ מאוד קלה ונוחה עם מברשת 187 שם מאק. המרקם של המייקאפ די דליל וקל מאוד לעבוד איתו. הגימור של המייקאפ היה מאוד חי עליי. מה זה חי? קצת מבריק. היות והעור שלי מעורב ופגום למדי, הגימור הקצת-מזיע הזה לא החמיא לו. זו בעיה קבועה שלי עם מייקאפים שאמורים לגרום לאפקט מתיחה.. הם כנראה מיועדים לעור יותר יבש משלי ועליי נראים קצת לא מחמיאים.


כמו שהחברה מציינת, רמת הכיסוי היא בערך בינונית. זו רמת הכיסוי שאני אוהבת ומעדיפה, אגב. 


קיבעתי את המייקאפ עם הפודרה השקופה HD של מייקאפ פור אבר, אבל עדיין היה לי נראה כאילו המייקאפ יותר מדי "חי" עליי. העמידות היתה טובה. להפתעתי, ככל שהשעות עברו, המייקאפ נראה על העור שלי יותר ויותר טוב. הוא לא נהיה שמנוני, אלא התמזג עם העור. 
קשה לי לחוות דעה על האפקט הטיפולי של המייקאפ, אבל אני בהחלט יכולה לציין שאחרי שהסרתי אותו העור הרגיש רך, נקי, בהיר ובאופן כללי קצת כמו חדש.


לסיכום - מייקאפ בעל פוטנציאל, אבל לא מחמיא במיוחד לסוג העור שלי.





The Radiant Concealer SPF25


3.5 גרם, שמגיעים באריזה נאה ביותר, עם מברשת מצויינת. זהו קונסילר קרמי מוצק, המגיעה ב-3 גוונים - לייט, מדיום ודארק. אני לקחתי את המדיום, כי המטרה שלי היתה להסתיר פגמים מתחת לעיניים והלייט היה בהיר מדי למטרה הזו. אם הייתי מייעדת את הקונסילר לפנים, הייתי בוחרת בגוון הבהיר מבין השלושה. אני מאוד מרוצה מבחירת הגוון, שכן הכתמתמות שבו טובה מאוד לצורך הסתרת כהויות. מחיר - 65$.
החברה מגדירה את הקונסילר הזה כקונסילר קרמי טיפולי, שמתקן אופטית כהויות באיזור העיניים ופגמי אקנה בעור ליצירת מראה טבעי.


למרות היותו קונסילר "מוצק", המרקם עדין מאוד ומאפשר מריחה מאוד מאוד דקה של המוצר הזה. אם אני משווה אותו לקונסילרים אחרים בסגנון ברשותי (הקורקטור של בובי בראון או הקונסילר של לאורה מרסייה) - אז המוצר הזה יותר דק משניהם. אני לא יודעת למה הם בחרו להכניס מקדם הגנה כזה גבוה במוצר המיועד לאיזור העיניים, אבל אני אישית לא סבלתי מתגובה אלרגית. 
ההנחה של הקונסילר מאוד נוחה, הן עם המברשת והן עם האצבעות. צריך כמות ממש ממש קטנה, כך שנראה לי שהוא יספיק להרבה זמן. הוא מכסה כהויות בצורה יפה מאוד, אבל צריך לזכור שהכהויות שלי לא כאלו מרשימות. הוא לא הדגיש קמטוטים והגימור היה מואר וחי. לא נרשם מראה יבשושי מתחת לעיניים. העמידות היתה טובה, אבל לא משהו מאוד יוצא דופן.
שוב, גם פה לא נבדקו סגולות הריפוי.


לסיכום - בהחלט קונסילר טוב ומבטיח. מצד שני, הוא לא עושה לי משהו שקונסילרים טובים אחרים לא עושים. מאוד התלהבתי מכושר הכיסוי למרות המרקם הדק, אבל אני לא חושבת שזה מצדיק את המחיר. 

No comments:

Post a Comment