Friday, March 12, 2010

Garnier CleanSensitive Makeup Remover - Review


באחד מביקוריי בארץ רכשתי את המוצר הזה, שאינו קיים בגרמניה. קראתי עליו המלצות חמות, והיות והמחיר שלו מצחיק ביחס לכמות (ונדמה לי שגם היה עליו מבצע, בנוסף) החלטתי לנסות. 
המדובר במסיר איפור עמיד במים, המתאים לפנים ולעיניים. הוא מיועד לעור רגיש.
הכמות ענקית ביחס למוצר כזה - 200 מ"ל, והמחיר רשום על האריזה. זהו מוצר דו-פאזי, מה שאומר שהוא מכיל שכבה שומנית ושכבה מימית, שיש לערבב ביניהן טרם השימוש. אני ניסיתי את המוצר על העיניים בלבד, כי בעקבות טראומות עבר אני לא מנסה שום מוצר של גרנייה על הפנים שלי. שפכתי מעט חומר על פד גזה של ליד קייר והסרתי בדיוק באותה הצורה בה אני מסירה איפור עם מסירים אחרים.

יתרונות - 
- כמות גדולה ומחיר נמוך יחסית.
- לא גרם לשום רגישות בשימוש. 

חסרונות - 
- לא הסיר את האיפור במלואו. התאפרתי בכוונה בדיוק באותם המוצרים כדי להשוות את יעילות המוצר הזה לעומת מסירים אחרים שלי (לוריאל וקליניק) ואין ספק שהמוצר הזה התקשה מאוד בהסרת המסקרה והאיליינר. אחרי הרבה הרבה מאמצים, עדיין נותרו כתמים שחורים מתחת לעיניים. האיליינר אמנם היה מהסוג העמיד במים, אבל המסקרה לא.
- המוצר גרם לנשירה מסיבית של ריסים.
- בתכלס', בגלל הפיה הבעייתית של המוצר, מתבזבז די הרבה חומר.

בקיצור - לא יעיל ולא מומלץ וממשיך את המסורת של שאר מוצרי גרנייה שניסיתי. 

No comments:

Post a Comment